Китайську корпорацію Xiaomi внесли до переліку міжнародних спонсорів війни (UPD)

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло китайську корпорацію Xiaomi Corporation до переліку міжнародних спонсорів війни, про це повідомили на офіційному сайті відомства.

У 2021 році компанія стала лідером за обсягом виробництва смартфонів у світі, також виробляє побутову техніку, планшети, смарт-годинники, програмне забезпечення, електросамокати, електровелосипеди тощо.

📌 Причина

Компанія не просто продовжила свою роботу в рф після повномасштабного вторгнення, але й досі залишається лідером з продажів смартфонів у державі-терористі, пояснюють у НАЗК. Із 2018 року й до сьогодні Xiaomi займає перше місце з продажів в інтернет-магазинах росії, а також має велику мережу офіційних авторизованих роздрібних магазинів Mi Store по всій рф.

«Поки росіяни бомбили мирні українські міста, Xiaomi встигла збільшити поставки в рф на 39% у третьому кварталі 2022 року, порівняно з попереднім. У 2021 році російський підрозділ Xiaomi отримав виручку на 202 млн. дол. США. Це величезні кошти, з яких сплачуються не менш серйозні суми податків. Потім за рахунок цих самих податків утримується й російська армія, яка сьогодні вбиває українців», — коментують на сайті НАЗК.

📌 Xiaomi повноцінно повертається в рф

Російський ринок для цієї китайської компанії є надзвичайно важливим, саме тому Xiaomi навіть не оголошувала про свої плани щодо виходу з рф, хоч і з весни 2022 року не вела маркетингову діяльність у цій країні.

Окрім того, як стверджують в агентстві, Xiaomi зараз активно відновлює набір персоналу до своїх російських офісів та оголосила про офіційний старт продажів флагманських смартфонів. Це свідчить про наміри компанії відновити повноцінну присутність в рф.

«Xiaomi Corporation спонсорує військову агресію терористичної держави і має понести як репутаційні, так і юридичні наслідки своїх дій. Співпраця з подібними компаніями стає ризикованою та небажаною для будь-кого на міжнародному ринку, що захищає міжнародний фінансовий сектор від спонсорів російської війни», — зазначають в НАЗК.

Додамо, до переліку міжнародних спонсорів війни вже потрапили 21 компанія. Інформацію про них вносять до бази даних World-Check, що здійснює облік осіб і організацій із підвищеними фінансовими, регуляторними й репутаційними ризиками.

Оновлення: додали офіційну позицію Xiaomi Corporation від 14 квітня.

У заяві Xiaomi заперечує свою причетність до спонсорування російської армії і стверджує, що «не підтримує жодних військових дій, а повністю підтримує мир у всьому світі».

«Ми віримо, що кожен споживач у світі має право на доступ до засобів зв’язку та інформації в інтернеті. Ми маємо споживчий бізнес у більш ніж 100 країнах і регіонах і дотримуємося всіх законів і правил у кожній юрисдикції, де працюємо», — йдеться у заяві.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



25 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Якщо не помиляюсь, Xiaomi дала на це офіційну відповідь (звичайно, заперечила), можна цим доповнити новину

Повністю перестав купувати китайські товари більше більш ніж півроку назад, спонсорувати терроризм навіть якщо це вигідно це аморально

70% усього в світі виробляє Китай. Навіть якщо ви не хочете купляти китайське, навряд фізично маєте таку можливість. Швидше за усе, як ви знайшли товар який виготовлено не в Китаї, в ньому велика доля комплектуючих китайського виробництва. Не кажучи вже про долю обладнання за допомогою якого той товар виготовленно. Це на стільки не смішно, що американці вже взялись за голову зрозумівши, що велика доля критично важливих комплектуючих їх зброї — китайського виробництва. А торгівельний баланс між США та Китаєм — це дисбаланс у 300 мільярдів доларів щорічно. На цьому грав зокрема Трамп, в 40-60 роки минулого сторіччя країною яка виготовляла львину долю усього світового ВВП була саме США.

Звідки інформація про 70%? Щось мені підказує що все це далеко не так і дисбаланс у торгівлі сша-китай в такому разі йшов би на трильйони

Бачів обзор здається з BEA Data. 28% світового виробництва це КНР. На 18 рік 70% усіх товарів промислового виробництва припало саме на Китай.(звісно ще є продовольство, фінансові послуги, будівництво тощо). Фактично мало не весь світовий текстиль, половина електроніки, машин та агрегатів, столові приналежності, споживчі товари та інше. Це дуже легко перевірити лише сходивши в будь який найближчий магазин споживчих товарів і подивитись де його виготовлено. Таким чином, як би вам не хотілось не купляти товари китайського виробництва, це дуже важко буде зробити чисто фізично. Аналогічно з матеріалами і компонентами. Навіть цемент чи цвяхи в найближчому магазині швидше за усе — китайські. Чому при такому об’ємі іншим не настав кінець? — Доля важкого машинобудування та високотехнологічної продукції з високою доданою вартістю в Китаї меньше. Скажімо кораблів, літаків чи вантажівок Китай випустив меньше у фінансовому плані ніж фонариків чи одягу та взуття. Тому вони власне і будують такі компанії як Xiaomi чи Geely.

Цю ж інформацію легко перевірити і вона далеко не відповідає тому, що ви кажете.

Наприклад epicentrk.ua/ua/shop/gvozdi

Китайських товарів цієї категорії взагалі не знайшов, все Україна, максимум Польща і інша східна Європа.

Те, що в Китаї виробляється велика частка дешевої електроніки зовсім не значить, що в інших категоріях відсоток Китаю такий же.

Цю ж інформацію легко перевірити і вона далеко не відповідає тому, що ви кажете.

Наприклад epicentrk.ua/ua/shop/gvozdi

Китайських товарів цієї категорії взагалі не знайшов...

epicentrk.ua/...​lyy-tsink-expert-fix.html

Там даже фильтр по стране-произвоиделю есть, для самых маленьких.

Уровень аргументации прекрасен, конечно.

70% усіх товарів промислового виробництва припало саме на Китай
Согласно данным, опубликованным Статистическим подразделением ООН, на Китай приходится 28.4% мирового промышленного производства

Доля Китая в мировой экономике 18,5%

Збудований літак, чи корабель, чи атомний реактор, чи ракета, чи самоскид або трактор — приносить прибутку набагато більше ніж, наприклад споживчі товари. Тому такий дисбаланс і є, Китай випускає величезну кількість товарів з не великою доданою вартістю. Це їм якраз дуже не подобається, бо для отримання прибутку треба продавати величезними партіями. Тому якраз і стимулюють власні інженерні компанії, типу Xiaomi чи Geely — щоб отримувати собі додану вартість, в телефоні скажімо це більше половини, автомобілі взагалі 2.5 від собівартості. Звісно тим хто замовляє виробництво та отримає більшу частину прибутку після продажів, скажімо Apple чи GM — існування таких фірм подобатись не може. www.investopedia.com/...​-of-making-an-iphone.aspx А взагалі в Китаї дуже цікавий «комунізм» виходить. Так само як і в США цікавий капіталізм.

70% усього в світі виробляє Китай.

ніт.

Так само як і AMD, Apple, Nvidia і низка інших. Щодо електронних компонентів то вони швидше за усе Тайваньскі (хоча Китай минулого року зумів запустити власні заводи гіганти, до того ж на обладнанні власного виробництва, що спричинило дуже великий шухер по усій індустрії і ряді урядів). У більшості випадків — сучасний бізнес влаштований на продажі і брендуванні товарів китайського виробництва. Співвідношення вартості робочої сили та податків робить виробництво як таке в інших країнах просто не рентабельним і не конкурентноздатним.

Так і ecoflow розширив присутність в рашці в грудні 2022. Їх теж до цього списку? А то якось непослідовно

І вийде ситуація — коли ти не можеш придбати товар, який тобі потрібен і в твоїй країні через низку причин цей товар не виробляється і взагалі не може бути вироблений як такий, бо для цього потрібна ціла інфраструктура із циклу виробництв, які в свою чергу через низку причин зокрема фіскальну систему не вигідно навіть розглядати розміщувати в твоїй країні. А в федерації його можна купити без жодних проблем. То на кого тоді накладені санкції і що тоді взагалі є санкції ? Це швидше схоже на торгівельну війну, чим на санкції. Простіше кажучи — заборонити торгівельний бренд і конструкторське бюро, з метою банально захистити власні безнеси від експансії небезпечного конкурента. Конкретно Україна в данному випадку просто вимушено повторює за союзником як макака навіть як воно нам не вигідно може бути. Скажімо через те що подорожчають ті самі батареї для дронів, планшети і т.п.

P.S. Про торгівельні війни, велику частину так званої Рейгономіки. Усе почалось з авто ринку. Японці за рахунок суттєво кращого за амермкантский — менеджмент і напрацювання по якості заполонили амермкантский ринок автомобілів на наприкінці 70-х і мало не знищили американського автовиробника. Рональд Рейган і його уряд просто надавив на японський уряд, змусивши японців підти на «добровільне зниження експорту» в якому японці «добровільно» пішли на ліміт авто, що їм можна ввозити в США. Щоправда японці крім бюджетних та середнього сегменту Toyota та Honda, стали ввозити ще Lexus та Acura. Таким чином вдарили кувалдою по сегменту бізнесу з найбільшими прибутками. Але того часу в американьско у автобізнесі були менеджери типу Лі Яккоки, які зуміли зробити абгрейд і вийти на ринок із конкурентноздатною сучасною продукцією. Із допомогою уряду їм вдалось і врятуватись і повернути ряд позицій. Зараз в сфері електроніки приблизно те саме. Так само як і в програмуванні і багато де ще.

какая феерическая чушь...
в 70-х спрос на американские авто упал в основном по причине нефтяного кризиса, американцы стали активно пересаживаться на импортные малолитражки (не обязательно японские), жрущие банально меньше бензина
Рейган был президентом не в 70-х, а в 80-х и в тот период популярность импортных авто (снова не только японских) была обусловлена сильным долларом — импортные машины были дешевле именно из-за этого, «добровольное» ограничение же импорта привело исключительно к росту цен и эту практику не продолжали

Після того як Ecoflow почали вимикати функцію EPS у прошивках для старих пристроїв по типу як River Pro то я автоматично відмовився від їх продукції.

Це означає що продукція та діяльність цих компанії заборонена для реалізації в Україні?

ні

Проте по суті потрапляння компаній до переліку міжнародних спонсорів війни від НАЗК не має інших юридичних наслідків. Ті ж «Райффайзен Банк», «Метро AG» та «Ашан» продовжують свою роботу в Україні. Таким чином навряд ми побачимо масову відмову інтернет-магазинів від продажу смартфонів Xiaomi.

От бляха, недавно їх робот-пилосос купив =\

Не купив, а взяв у полон. Поводься з ним згідно женевських конвенцій та залучи до добровольчого батальону з прибирання квартири.

Стараємось ганяти його 24/7. Іноді навіть зо столу крохи скидаємо на підлогу і кличемо його прибирати :D

Дуже цікаво що буде далі з цією компанією на теренах України (і з її суб брендами аля Росо), адже ніде правди діти одні з найпопулярніших смартфонів...

нічого не буде. Щонайменше, найближчим часом

Підписатись на коментарі