YouTube показуватиме на смарт-телебаченні 30 секунд реклами, які не можна буде пропустити
Замість двох послідовних
Під час заходу YouTube Brandcast повідомили, що незабаром глядачі бачитимуть одне
«Глядачі все більше і більше дивляться на YouTube на найбільшому екрані вдома. Глядачі — особливо молоді — більше не роблять різниці між типом контенту, який вони дивляться», — сказав генеральний директор компанії Ніл Мохан.
YouTube також оголосив, що почне тестувати рекламу, яка з’являється, коли глядач ставить відео на паузу на підключеному телевізорі.
Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал редакції DOU
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.