Український стартап Zeely залучив $1 млн інвестицій. Застосунок допомагає бізнесу вести сторінки в соцмережах
Український стартап Zeely, який розробляє АІ-застосунок для розвитку малого й середнього бізнесу, залучив $1 млн інвестицій, повідомляє видання TechCrunch.
Серед нових спонсорів — українські фонди Vesna.Capital й Angel One Fund, Imaguru Ventures, ZAS Ventures, а також інвестори-ангели Мурат Абдрахманов (спонсор Udemy) й Адріан Сливоцький (партнер Oliver Wyman).
Команда планує використати інвестиції, щоб покращити інтеграцію TikTok із платіжними системами, а також для розширення можливостей АІ-технологій у застосунку. У Zeely стверджують, що цього року досягнуть ARR (річний регулярний дохід) у $3 млн.
📌 Детальніше про Zeely
Це мобільний застосунок зі штучним інтелектом для збільшення продажів малого й середнього бізнесу. Команда є партнером Google for Startups і увійшла в топ-3 cтартапи на Slush 2022, обійшовши 1200+ команд.
Застосунок може створювати веб-магазин на мобільному телефоні, а також дозволяє компанії просувати себе в соціальних мереж. Керована штучним інтелектом платформа може автоматично генерувати текстовий і візуальний контент для веб-магазинів і рекламних матеріалів, а також інструменти аналітики й керування клієнтами.
Зараз цей застосунок найбільше використовують у США, Великобританії та на ринках, що розвиваються, таких як Бразилія й Мексика. Здебільшого це компанії зі сфери послуг — косметика і догляд, коучинг, догляд за домом, роздрібна торгівля. Ціна місячної підписки стартує від $19,99, але є і безкоштовна версія.
Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU
3 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.