Українці платитимуть ПДВ за користування програмою Zoom — розʼяснення від компанії (UPD)

З 1 лютого 2023 року користувачі підписок Zoom в Україні платитимуть ПДВ. У бізнес-клієнтів буде можливість повідомити дані платника податків, а іншим просто збільшать ціну, повідомляє видання AIN.

Деякі користувачі вже отримали відповідного листа на електронну пошту. Скрін одного із них опублікував Telegram-канал «БлоGнот».

«Якщо ви є юридичним клієнтом в Україні, і тому Zoom не нараховує ПДВ за виставленими рахунками-фактурами, ви можете самостійно розрахувати ПДВ. Якщо ви є бізнес-клієнтом в Україні, надайте Zoom свій реєстраційний номер платника ПДВ до 1 лютого 2023 року», — попередили в компанії.

Додамо, що Zoom пропонує як безкоштовне користування (з обмеженими функціями), так і платні підписки. Детальніше про вартість кожної можна дізнатися за посиланням. Оподаткування стосується лише платних послуг програми.

У відповідь на запит DOU, команда Zoom надіслала розʼяснення щодо стягнення ПДВ з українських користувачів.

ℹ️ Чому будуть нараховувати ПДВ

Послуги відеоконференцзв’язку та телекомунікації, які надає Zoom, підпадають під дію правил щодо електронних послуг, які надаються некомерційним (B2C) клієнтам в Україні. Закон передбачає, що Zoom зобов’язаний збирати та сплачувати ПДВ за поставки в Україні.

ℹ️ Хто має сплачувати ПДВ

Відповідальність за стягнення та перерахування ПДВ залежить від того, чи український клієнт є комерційним клієнтом (тобто юридичною особою чи приватним підприємцем, зареєстрованим платником ПДВ), чи неюридичним клієнтом (тобто споживачем чи не зареєстрованим платником ПДВ приватним підприємцем).

Якщо ви юридичний клієнт, вам слід надати Zoom свій реєстраційний номер платника ПДВ. Якщо ваш реєстраційний номер платника ПДВ дійсний, податок не стягуватиметься, проте від вас можуть вимагати самостійно розрахувати ПДВ за механізмом «зворотного нарахування».

Якщо ви не є юридичним клієнтом або якщо ви є юридичною особою, але не надаєте дійсний реєстраційний номер платника ПДВ, податок стягуватиметься автоматично.

ℹ️ Як надати свій реєстраційний номер платника ПДВ

1. Увійдіть на веб-портал Zoom.
2. У навігаційному меню натисніть «Керування обліковим записом», а потім «Платежі».
3. Перейдіть на вкладку «Платіжна інформація».
4. У розділі «Продано контакту» натисніть «Редагувати», щоб відредагувати реєстраційний номер платника ПДВ.
5. Введіть свій реєстраційний номер платника ПДВ.
6. Натисніть «Зберегти зміни».

Номер ПДВ можна надати будь-коли. Якщо його ввести перед наступним рахунком-фактурою, Zoom не стягуватиме ПДВ у наступному та майбутніх рахунках-фактурах.

ℹ️ Чи є мінімальна сума без застосування ПДВ

Ні, якщо клієнт в Україні не надав дійсний реєстраційний номер платника ПДВ, Zoom стягуватиме податок із усіх поставок цьому клієнту.

ℹ️ Чи існують спеціальні пільги для благодійних чи інших громадських організацій

Ні, усі послуги, які надаються в електронному вигляді некомерційним клієнтам в Україні, підлягають оподаткуванню ПДВ.

ℹ️ Куди звертатися за додатковою інформацією

Якщо у вас виникли додаткові запитання, ви можете зв’язатися з нашою платіжною командою, надіславши запит за цим посиланням.


Оновлення від 20 січня: додали офіційний коментар від Zoom.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

так ми вже пару років як платимо податок, який додається до ціни, так було и Гугл драйв і нетфлікс тощо

Додали офіційне розʼяснення від компанії Zoom

Підписатись на коментарі