Рейтинг ІТ-роботодавців 2021: оцініть свою компанію

Настав час подивитися, як цього року працювалося спеціалістам, і визначити найкращих ІТ-роботодавців. Запрошуємо ІТ-фахівців узяти участь та оцінити свою компанію. Рейтинг є безкоштовним і відкритим для всіх компаній.

Ми проводимо рейтинг роботодавців з 2010 року: спочатку це був Best Employer, а 2012-го запустили «Рейтинг IT-роботодавців України», у якому можуть брати участь всі українські ІТ-компанії і який торік зібрав понад 15 тисяч голосів.

Приділіть 10 хвилин вашого часу й заповніть анкету!

✔️ ГОЛОСУВАТИ

Анкета

Ми пропонуємо відповісти на 13 запитань, які поділено на п’ять блоків:

Компенсація

1. Я задоволений(-а) матеріальною компенсацією своєї праці в компанії.
2. Мене влаштовує корпоративний соцпакет (кількість днів відпустки, медичне страхування, оплата лікарняних, оплата овертаймів, абонемент у спортзал тощо).

Умови праці

3. Мені подобається офіс компанії та організація віддаленого режиму роботи.
4. У мене є все необхідне на робочому місці (меблі, техніка, канцтовари, ПЗ).
5. У мене зручний і гнучкий графік роботи.

Кар’єра (самореалізація)

6. Я регулярно отримую зворотний зв’язок про свою роботу.
7. Компанія надає мені можливості для професійного розвитку (заохочує до навчання, засвоєння нових навичок, пропонує стажування, зміну напряму діяльності, консультації більш досвідчених колег тощо).
8. Компанія створює умови для кар’єрного зростання.

Проєкт (продукт)

9. Мені цікавий проєкт, на якому я працюю.
10. На проєкті я можу використовувати сучасні інструменти та технології.
11. Я задоволений(-а) робочою атмосферою, яка панує на проєкті.
12. На проєкті, де я працюю, професійний менеджмент.

Лояльність

13. Я готовий(-а) рекомендувати компанію, де зараз працюю, своїм друзям і знайомим.

Оцінювати ці аспекти будемо за 7-бальною шкалою Лікерта:

  • Повністю згоден.
  • Згоден.
  • В принципі згоден.
  • Важко сказати, не можу визначитися.
  • Не зовсім згоден.
  • Не згоден.
  • Зовсім не згоден.

П’ять останніх варіантів відповідей можна супроводити коментарем «Що не влаштовує? Чи можна це виправити?». Текст цього коментаря (без зазначення автора) можуть бачити адміністратори вашої компанії.

Як рахуємо

У фінальній таблиці ми розрахуємо середнє арифметичне для кожного блоку анкети: «Компенсація», «Умови праці», «Кар’єра», «Проєкт», «Лояльність». А загальний бал компанії — це середнє арифметичне за всіма п’ятьма блоками.

Для розрахунку показників п’яти блоків запитань ми присвоюємо кожній відповіді число від 6 (варіанта «Повністю згоден) до 0 («Зовсім не згоден»). Для отримання результату щодо конкретного блоку запитань ми сумуємо всі відповіді в ньому в балах, після чого ділимо отриману суму на максимально можливий результат компанії (6 * кількість відповідей) та множимо на 100. Таким чином отримуємо результат для кожного блоку, виражений у % до максимально можливої оцінки.

Наприклад, якщо на запитання відповіли три респонденти і вони поставили оцінки «6» («Повністю згоден»), «6» («Повністю згоден»), «1» («Не згоден»), то загальна оцінка блоку буде ((6 + 6 + 1) / (6 * 3)) * 100 = 72%.

У таблиці сума балів округлюється до цілого. Якщо навести курсор на бал, буде показано більш точне значення з округленням до сотих — наприклад, 95,52 замість 96 (актуально для компаній, у яких однакова кількість цілих балів, але різні місця в рейтингу).

Як проголосувати

Для голосування потрібен профіль на DOU з прив’язаним LinkedIn-акаунтом. Окрім цього, треба ввести свій корпоративний імейл, куди ми надішлемо код для підтвердження того, що спеціаліст голосує саме за ту компанію, у якій працює.

Важливо: ми не зберігаємо в себе корпоративні імейли, лише домени. Ми не зв’язуємо ваш корпоративний імейл з акаунтом DOU. Якщо ви не отримали листа з кодом протягом 15 хвилин після введення імейла, перевірте, будь ласка, папку «Спам» та напишіть на [email protected]. Голосування неможливе через Gmail або інші загальнодоступні поштові сервіси.

У рейтингу беруть участь усі зареєстровані на DOU компанії. Якщо вашої компанії немає в списку зареєстрованих або компанія зареєстрована, але ви не можете проголосувати — напишіть про це на [email protected].

✔️ ГОЛОСУВАТИ


Якщо у вас вже є код для голосування, введіть його на цій сторінці.

Голосування відкрите протягом усього року, за проміжними результатами стежте на сторінці рейтингу.

Перелік тих, хто проголосував, показано на сторінці компаній, у яких є щонайменше 10 активних голосів.

Нагадуємо: що більше спеціалістів працює в компанії, то вищий для неї прохідний бар’єр за кількістю анкет, тож розкажіть про рейтинг своїм колегам і друзям. Також якщо ви заповнювали анкету торік, то саме час проголосувати ще раз. Термін дії голосу — один рік.

Якщо у вас виникли запитання щодо рейтингу або не вдається проголосувати, пишіть коментарі тут, на форумі або на пошту [email protected].

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті




28 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

нє, ну ейчарам я писати не буду, щоб мені дозволили тут проголосувати)))

Вообще говоря, мне кажется, рейтинг не отражает реального положения дел и с этим надо что-то делать.

Просто его открываем, первая же позиция: «от 1500 специалистов»
на первой позиции: Genesis

Условия труда — 94. Отлично.
Но так ли это ? чтобы меня не обвинили в злобности или подтасовке, послушаем самих уважаемых представителей этой же компании:

Главная цель последнего собеседования — понять, есть ли у человека те же ценности и отношение к тому, чему он занимается, как у других ребят из Genesis. Наши специалисты много работают — в среднем это 10-11 часов.

dou.ua/...​a/columns/genesis-hiring

Пусть каждый себе сам ответит на вопрос, достойна ли такая (!!!) нагрузка значения 94 из 100 и самое главное — полезен ли данный результат для реальной оценки компании как работодателя со стороны потенциальных соискателей.

Вообще говоря, мне кажется, рейтинг не отражает реального положения дел и с этим надо что-то делать.

Тут вульгарний жарт про різницю між опитуванням та вимірами.

А какие методы предусмотрены от накруток ? Если подумать тут при условии доступа к корпоративному exchange, который конечно же есть можно применить следующий алгоритм. Накруточный эксплойт читает адресную книгу и берет от туда эмейлы. Через селениум, например, идёт на доу и автоматом оставляет накруточный отзыв. Отлавливает эмейлы от DOU на почтовом сервере, и удаляет их. Или ещё проще — вообще регает пару сотен фейковых аккаунтов на сервере, после накрутки удаляет.

15 тыс. специалистов в прошлом году сделали это :) Если серьезно, то компания не видит оценок сотрудников. Так как корп. имейл никак не подвязывается с профилем специалиста на ДОУ. Корпоративный имейл нужен лишь для подтверждения, что специалист работает в конкретной компании.

Яким чином компанія дізнається, що ти на якомусь лівому сайті зареєструвався із корпоративної пошти і заповнив якусь форму?

Код активації на неї приходить

Так і бачу як адміни і менеджери якогось люксофта чи епама щодня перевіряють 10 000 аккаунтів на предмет того, не зареєструвався чи хтось з робочою поштою на порносайті чи доу

Вообще для этого давно есть системы, которые по ключевым словам, адресатам и миллионам настраиваемых критериев отбирают письма и при необходимости — сообщают кому надо.
То есть технически это довольно легко решаемая задача для админа. Будут ли делать — это уже вопрос второй. но партия скажет НАДО, то ...

Прямо Big Brother is Watching You :) Если ваша компания действительно реализует такой уровень контроля над вашими действиями, то стоит ли в ней оставаться?

В моей предыдущей компании HR lead всегда очень внимательно смотрела за тем, как сотрудники реагируют на то, что говорит руководство, и если она замечала на твоем лице «мыслепреступление» (недостаточно усердно киваешь, например), то записывала себе в блокнотик и потом ее миньоны должны были «лечить» таких ненадежных элементов путем пламенных речей о любви к «партии».
Вот там уж действительно Big Brother is Watching You.

Я, конечно же, не спорю, что такое бывает. Моя позиция — что не нужно бояться, что это произойдёт, а, наоборот, приветствовать это. Ведь компания вам таким образом покажет своё настоящее лицо и вы сможете для себя решить, стоит ли в такой компании дальше работать.

что не нужно бояться, что это произойдёт, а, наоборот, приветствовать это. Ведь компания вам таким образом покажет своё настоящее лицо

Проблема в тому, що не всі компанії вам явно скажуть, що «ви звільнені через поганий відгук про контору на доу». В гівняних конторах це закінчиться тим, що в якийсь момент «у вас погіршиться перформанс» і відповідно на ревью ви не будет отримувати перегляду зп і тд, поки «самі все не зрозумієте».

Тут схожа ситуація з упередженістю на співбесідах:
Круто — якщо конора пише що не бере жінок або людей за 40, бо пораділи, що не попали до них і пішли далі.
Не круто — якщо ви «просто маєте недостатній технічний рівень», але він не пов’язаний з кольором шкіри, віком чи статтю.

Або історія з Ксола. Якби не публічна заява їх керівника, то навряд чи люди б зрозуміли проблеми з менеджментом.

Нащо працювати в гівняних конторах?)

Ну хтось же там працює

Як показує практика з таких компаній можуть звільнити навіть максимально лояльних співробітників, які працюють по 15 років.

Можуть. Питання в тому що і __коли__ стане трігером.

Полностью поддерживаю. Как раз я в той компании надолго не задержался, потому что вот та конкретно описанная ситуация была лишь маленькой частью творившегося абсурда внутри.

Окей, допустим, компания увидела, что человек проголосовал в этом рейтинге. И что? Она же без понятия, как он проголосовал. Вдруг он везде максимальные оценки поставил?

мой ответ касается части:

щодня перевіряють 10 000 аккаунтів на предмет того

и говорил о что, что задача технически решаема и это не есть бином Ньютона.

И что?

просто должны исходить из того факта, что никакая информация из корп. аккаунта не есть Ваша личная. Все. А что с этим делать, какое решение принимать — решать только Вам.

Моей компании все равно и я с удовольствием проголосую за нее.

а вот многие другие и это факт, негативные голоса очень не любят

Компания увидит только то, что в почте есть код, никаких пруфов того, что человек вообще проголосовал она предоставить не сможет. А если и смогла бы, то статья об этом сразу же появилась бы на всем любимом итальянском сайте, так что никакая компания в своем уме ни в коем случае не признается, что знает о том, как человек проголосовал.
О как закрутила xD

Яким чином компанія дізнається, що ти на якомусь лівому сайті

Якби не було інцидентів видалення незручної інфи про компанії, які замовляють рекламу, у цього «якогось лівого сайту» — це була б одна історія, а якщо інциденти були — це трохи інша історія.

Знову ж корпоративна пошта є власністю контори і є ризики, що особливо упороті будуть якось аналізувати доступну інформацію. Тут бояністий жарт про «бігдата тім».

Почему сразу стучать.
Может кого-то всё устраивает и человек хочет поставить максимальные оценки по всем вопросам)

Есть такие компании, на которые стучать просто причин нету.

Підписатись на коментарі