Як Gismart перетворився
з музичного стартапу на глобального гравця у сфері Health & Wellness

Gismart

У 2013 році Gismart розпочав свою історію як стартап, що розробляв застосунки, які допомогли мільйонам людей навчитися грати на музичних інструментах.

icon

Як компанії вдалося швидко змінити свій напрямок, досягти успіхів у новій ніші та створити продукти, що дійсно допомагають людям поліпшити своє фізичне та емоційне здоров’я? Розповідає команда Gismart.

Сьогодні команда Gismart налічує 250 фахівців, що створюють і розвивають застосунки одразу в трьох сферах – Health & Wellness, Utilities і Music. Головний фокус команди – застосунки Health & Wellness, які лише за минулий рік було завантажено понад 50 мільйонів разів в усьому світі.

Ребрендинг

Трансформація Gismart

Хоча компанія була заснована для розроблення музичних застосунків, вона завжди залишалась відкритою до експериментів, реагувала на потреби споживачів і опановувала нові ніші.

З часом Gismart провела глибокий ребрендинг, змістивши фокус на Health & Wellness, і розширила свою присутність на глобальному ринку.

Таймлайн

2013

Gismart розпочала свій шлях з випуску симуляторів музичних інструментів.

Застосунки Piano, Real Guitar, Beat Maker Go стали справжніми хітами серед користувачів, давши компанії потужний поштовх для розвитку та пошуку нових сфер. Компанія пишається тим, що ці застосунки досі популярні, і з того часу в портфоліо з'явився ще 21 музичний застосунок.

2013

2018

Gismart вирішила спробувати себе в Hyper Casual іграх.

Завдяки таким хітам, як Cool Goal, Fighting Stance та Body Race, компанія зайняла нову нішу на ринку мобільних розваг, пропонуючи користувачам захопливі та доступні ігри. Однак у зв'язку зі зміною ринку та запитів користувачів компанія переглянула стратегію й оптимізувала цей напрямок.

2018

2025

Сьогодні Gismart пропонує широкий спектр застосунків.

Компанія охоплює майже всі аспекти добробуту, створюючи продукти, які допомагають людям піклуватися про своє тіло та розум.

СЕО компанії Микола Тимків підкреслює: «Історія Gismart дуже багата на зміни, і насправді на ринку не так багато компаній, які змогли себе декілька разів віднайти в нових нішах та напрямках. Для нас це почалося з музичних застосунків, потім були ігри та утиліти, а тепер Health & Wellness. Це найкраще показує культуру нашої компанії: готовність ризикувати й ступати на незвідані території та досягати там успіху. Це є важливою частиною нашої культури».

2025

2013

Gismart розпочала свій шлях з випуску симуляторів музичних інструментів.

Застосунки Guitar, Piano Way та Go Drums стали справжніми хітами серед користувачів, давши компанії потужний поштовх для розвитку та пошуку нових сфер. Компанія пишається тим, що ці застосунки досі популярні, і з того часу в портфоліо з'явився ще 21 музичний застосунок.

2013

2013

Gismart розпочала свій шлях з випуску симуляторів музичних інструментів.

Застосунки Guitar, Piano Way та Go Drums стали справжніми хітами серед користувачів, давши компанії потужний поштовх для розвитку та пошуку нових сфер. Компанія пишається тим, що ці застосунки досі популярні, і з того часу в портфоліо з'явився ще 21 музичний застосунок.

2013

Масштаб і

глобальність

Заснована вихідцями з Білорусі в Лондоні, компанія Gismart почала активну релокаційну програму в 2020 році й відкрила представництва в Україні та Польщі, куди переїхали більшість співробітників ще до початку повномасштабного вторгнення.

Бренд Gismart полишив Білорусь у 2024 році – компанія була продана й перейменована.

Трохи довше залишалась компанія, яка завершувала виконання зобов’язань перед замовником. На момент публікації вона перебуває у процесі ліквідації.

Сьогодні Gismart – це глобальний бренд із командами в Києві, Варшаві та Лондоні. Більшість працівників – українці, решта – білоруси й міжнародні фахівці. Офіційною мовою спілкування в компанії є англійська, що забезпечує ефективну співпрацю в міжнародному середовищі.

Гнучкість і підтримка

Gismart використовує підхід remote-first, об’єднуючи команди з різних куточків світу. Компанія створює комфортне і безпечне середовище для своїх працівників, забезпечуючи стабільність навіть у часи глобальних викликів. Це дає змогу співробітникам зосередитися на інноваціях та професійному зростанні.

Можливості

для розвитку

Компанія пропонує унікальні можливості для розвитку талантів, включаючи навчання, підвищення кваліфікації та перспективи кар’єрного росту. У Gismart кожен працівник має шанс розкрити свій потенціал і зробити вагомий внесок у її місію.

Юлія Віщук, HR Lead компанії, розповіла про те, як Gismart створює умови для розкриття потенціалу співробітників:


Юлія Віщук

HR Lead Gismart

Ми щиро прагнемо створити такі умови в Gismart, щоб кожен наш співробітник зміг розкрити свій потенціал.

Наша корпоративна культура побудована на підтримці й гнучкості: ми розуміємо, як важливо знаходити баланс між роботою та особистим життям.Наша корпоративна культура побудована на підтримці й гнучкості: ми розуміємо, як важливо знаходити баланс між роботою та особистим життям.

Гнучкий формат роботи дає змогу співробітникам з різних куточків світу почуватися комфортно, ефективно організовувати свій день і досягати цілей. Доступ до курсів, тренінгів, бюджету на навчання та менторської підтримки відкриває нові горизонти для зростання.

Ми пишаємося тим, що багато наших менеджерів виросли всередині компанії, причому часто трапляються кейси крос-командного зростання, коли співробітники знаходять себе в нових ролях.

Допомога Україні

Микола Тимків

СЕО Gismart

СЕО Gismart, українець, ставить собі за мету не тільки розвивати бізнес, а й допомагати країні у складний час. Продовження найму та створення нових робочих місць є надважливим пріоритетом.

Gismart надає своїм українським співробітникам:

Стабільність

забезпечення конкурентних умов праці та створення безпечного середовища для роботи.

Професійний розвиток

можливості для навчання, а також як вертикального, так і горизонтального кар'єрного росту.

“Всебічна підтримка колег є пріоритетом – від можливості працювати з терапевтом, щоб підтримати психоемоційний стан, до забезпечення всім необхідним обладнанням для безперебійної роботи”

Український офіс компанії Gismart надає активну підтримку ЗСУ. Так лиш за 2024 та 2025 роки було виділено 5.5 мільйона гривень на придбання різних засобів. Також компанія фінансово підтримує колег, що доєднались до ЗСУ.

Корпоративна культура

Gismart підтримує здорову робочу атмосферу на основі своїх головних цінностей:

Зростання

допитливість є нашою рушійною силою, тому ми ніколи не припиняємо навчатись і зростати як особистості та як компанія в цілому.

Вплив

бути частиною змін, які ми хочемо бачити у світі.

Довіра

завжди підкріпляти свої слова ділом.

Баланс

знайти свою ідеальну формулу і підтримувати баланс для повноцінного життя.

Чесність

мати сміливість дивитися правді в очі.

Продукти

Команда Gismart –

сила бренду

Олег Рошнівський

CTO

«У нашій компанії корпоративні цінності не просто прописані у внутрішніх документах – вони справді інтегровані у щоденну роботу команд.

Дві головні цінності, які я хотів би виділити, – це чесність і довіра. Вони допомагають нам спрощувати комунікацію і досягати гарних результатів швидше.

Наприклад, за останні кілька років ми зробили важливий крок у зміні технологічного фокуса. Як мобільна компанія, ми бачили, що в деяких аспектах розвиток продуктів стагнував. Ми не намагалися «тиснути» в неробочих напрямках, а чесно визнавали: тут це не працює. Так ми прийшли до рішення про перехід на вебтехнології, які дають змогу доповнювати наші продукти й відкривати нові канали трафіку. Завдяки цій зміні за три роки трафік на наші вебсервіси зріс у 8 разів, і тепер веб є основним рушієм зростання компанії.

Ще один яскравий приклад – це підхід до вирішення інцидентів. У разі збоїв чи проблем ми не витрачаємо ресурси на приховування наслідків. Натомість ми одразу сповіщаємо про інцидент, зосереджуючи зусилля на його вирішенні та аналізі для уникнення подібного у майбутньому. У нас є спеціальний Slack-канал для інцидентів, де команди організовуються для оперативного реагування. Цей прозорий і відкритий підхід допомагає нам не тільки розв’язувати проблеми швидко, а й підтримувати довіру між колегами та командами».


Ірина Москаленко

СМО

“Мене мотивують передусім люди – колеги, з якими я працюю, та користувачі, для яких ми створюємо продукти. Компанія максимально заохочує ініціативу – пробувати нові напрямки, канали, способи розвитку.

Не рідкість, коли люди знаходять себе на іншій позиції: наприклад, моушн-дизайнер, який захотів стати креативним продюсером.

Другий фактор моєї мотивації – це результати. Мені неймовірно приємно бачити, як ідеї перетворюються на відчутні досягнення: від зростання ключових метрик до відгуків наших користувачів.

Третє джерело мотивації – це постійний розвиток і відсутність рутини. У Gismart завжди є нові проєкти, нові напрямки, нові виклики, що потребують вивчення чогось свіжого. Саме за це я обожнюю Gismart – тут ніколи не нудно, тут щодня можна відкрити для себе щось нове і значуще».

Валентин Криворученко

Innovation Manager

“В Gismart я прийшов два роки тому на посаду моушн-дизайнера. З самого початку я прагнув поліпшувати творчі процеси та підвищувати якість роботи, активно вивчаючи нові інструменти, які могли б допомогти команді бути більш продуктивною та креативною.

Під час роботи я відкрив для себе можливості Midjourney і був вражений тим, як цей інструмент може кардинально змінити підхід до створення контенту. Водночас я почав використовувати ChatGPT і зрозумів, що він може значно спростити автоматизацію завдань.

Gismart завжди підтримує розвиток співробітників, створюючи можливості не лише для професійного зростання, а й для крос-функціональних переходів. Ця гнучкість та відкритість до змін дали мені змогу перейти на посаду менеджера з інновацій, де я тепер займаюся впровадженням нових технологій та інструментів у роботу компанії».

Катерина Дидич

Head of Growth Marketing

“Мій улюблений момент у роботі – коли під час 1-1 з новими колегами чую: «Знаєш, коли ти розповідала про Gismart, я думала, що ти перебільшуєш.

А тепер розумію, що тут дійсно зібралися найвідкритіші й найдрайвовіші люди». В цю мить я згадую себе на початку роботи тут – я була такою ж недовірливою, але минуло три роки, а я досі в захваті від людей, завдань і цілей.

Що для мене найважливіше в роботі:

коло професіоналів з близькими для мене цінностями;

можливості для реалізації своїх професійних амбіцій: я прийшла в компанію на позицію Product Marketing Manager на один продукт, а нині працюю Head of Growth Marketing з усім портфелем продуктів Gismart;

сильна позиція та відповідальність (ми сьогодні повинні працювати або в ЗСУ, або на ЗСУ).

До слова про ЗСУ, я прийшла в Gismart за місяць до початку повномасштабної війни. Наприкінці лютого я написала своїй керівниці: «Дякую за все, було суперприємно попрацювати разом. Нині відчуваю потребу допомагати як волонтер, тому я закрию всі поточні справи найближчим часом та поверну техніку». Що я отримала у відповідь? «Твоє рішення викликає повагу. Але які прощання? Бережи себе та своїх близьких і повертайся, коли будеш готова. Я візьму всі твої справи на себе». Цей момент був неоціненний для мене».

Аліса Моренко

Front-end Engineer

«У Gismart я прийшла на позицію джуна, не маючи жодного релевантного досвіду. Вже на технічній співбесіді зрозуміла, що це моя компанія, і припинила подальший пошук.

І ось я вже понад три роки тут, відповідаю за фронтову частину проєкту FitMe.

Є розвиток, відповідальність, класні колеги, і я впевнено можу сказати, що жодного разу не пожалкувала, що потрапила саме сюди».

Артемій Смірнов

UA Manager

«Я вже рік працюю в Gismart на позиції User Acquisition і дуже задоволений тим, що свого часу вирішив прийняти офер.

Особливо ціную свободу в реалізації ініціатив та можливість швидко впроваджувати рішення, що дає змогу досягати крутих результатів. Насправді рідко випадає попрацювати у місці, в якому ідеально збігаються очікування менеджменту та можливості команди.

Коли вистачає мотивації працювати в довгу, знаючи, що твої ідеї не загубляться у беклозі, а твої колеги завжди викладуться на максимум. Не кажучи вже про те, щоб одночасно постійно залишатися в доброму гуморі через те, що працюєш з дуже приємними та веселими людьми. Отож, для мене висновок очевидний: для всіх, хто хоче рости, розвиватися та мати якомога більше свободи в реалізації ініціатив, – Gismart is highly recommended!»

Катерина Літвинчук

General Manager, FitMe

«Моя історія з Gismart розпочалась у 2021 році – я приєдналась до команди як User Acquisition Manager на один із продуктів Health&Fitness.

Пам’ятаю, тоді на баррейзингу з СЕО Миколою Тимківим говорила, що хочу рости, а у відповідь почула, що все можливо і компанія з радістю буде підтримувати й давати можливість реалізовуватись.

Три роки потому я очолюю один із наших Health&Fitness продуктів – FitMe – у ролі General Manager.

Для мене Gismart – це компанія, в якій співробітники можуть не тільки працювати, а й реалізовувати свої бізнес-ідеї та амбіції. Тут особлива роль відводиться General Managers, яким надається повна свобода для впровадження своїх задумів. Вони фактично стають керівниками своїх продуктів і мають можливість запускати нові проєкти».

Ірина Москаленко

СМО

Мене мотивують передусім люди – колеги, з якими я працюю, та користувачі, для яких ми створюємо продукти.

Не рідкість, коли люди знаходять себе на іншій позиції: наприклад, моушн-дизайнер, який захотів стати креативним продюсером.

Другий фактор моєї мотивації – це результати. Мені неймовірно приємно бачити, як ідеї перетворюються на відчутні досягнення: від зростання ключових метрик до відгуків наших користувачів.

Третє джерело мотивації – це постійний розвиток і відсутність рутини. У Gismart завжди є нові проєкти, нові напрямки, нові виклики, що потребують вивчення чогось свіжого. Саме за це я обожнюю Gismart – тут ніколи не нудно, тут щодня можна відкрити для себе щось нове і значуще».

Валентин Криворученко

Innovation Manager

“В Gismart я прийшов два роки тому на посаду моушн-дизайнера. З самого початку я прагнув поліпшувати творчі процеси та підвищувати якість роботи, активно вивчаючи нові інструменти, які могли б допомогти команді бути більш продуктивною та креативною.

Під час роботи я відкрив для себе можливості Midjourney і був вражений тим, як цей інструмент може кардинально змінити підхід до створення контенту. Водночас я почав використовувати ChatGPT і зрозумів, що він може значно спростити автоматизацію завдань.

Gismart завжди підтримує розвиток співробітників, створюючи можливості не лише для професійного зростання, а й для крос-функціональних переходів. Ця гнучкість та відкритість до змін дали мені змогу перейти на посаду менеджера з інновацій, де я тепер займаюся впровадженням нових технологій та інструментів у роботу компанії».

Катерина Дидич

Head of Growth Marketing

“Мій улюблений момент у роботі – коли під час 1-1 з новими колегами чую: «Знаєш, коли ти розповідала про Gismart, я думала, що ти перебільшуєш.

А тепер розумію, що тут дійсно зібралися найвідкритіші й найдрайвовіші люди». В цю мить я згадую себе на початку роботи тут – я була такою ж недовірливою, але минуло три роки, а я досі в захваті від людей, завдань і цілей.

Що для мене найважливіше в роботі:

коло професіоналів з близькими для мене цінностями;

можливості для реалізації своїх професійних амбіцій: я прийшла в компанію на позицію Product Marketing Manager на один продукт, а нині працюю Head of Growth Marketing з усім портфелем продуктів Gismart;

сильна позиція та відповідальність (ми сьогодні повинні працювати або в ЗСУ, або на ЗСУ).

До слова про ЗСУ, я прийшла в Gismart за місяць до початку повномасштабної війни. Наприкінці лютого я написала своїй керівниці: «Дякую за все, було суперприємно попрацювати разом. Нині відчуваю потребу допомагати як волонтер, тому я закрию всі поточні справи найближчим часом та поверну техніку». Що я отримала у відповідь? «Твоє рішення викликає повагу. Але які прощання? Бережи себе та своїх близьких і повертайся, коли будеш готова. Я візьму всі твої справи на себе». Цей момент був неоціненний для мене».

Аліса Моренко

Front-end Engineer

«У Gismart я прийшла на позицію джуна, не маючи жодного релевантного досвіду. Вже на технічній співбесіді зрозуміла, що це моя компанія, і припинила подальший пошук.

І ось я вже понад три роки тут, відповідаю за фронтову частину проєкту FitMe.

Є розвиток, відповідальність, класні колеги, і я впевнено можу сказати, що жодного разу не пожалкувала, що потрапила саме сюди».

Олег Рошнівський

CTO

«У нашій компанії корпоративні цінності не просто прописані у внутрішніх документах – вони справді інтегровані у щоденну роботу команд.

Дві головні цінності, які я хотів би виділити, – це чесність і довіра. Вони допомагають нам спрощувати комунікацію і досягати гарних результатів швидше.

Наприклад, за останні кілька років ми зробили важливий крок у зміні технологічного фокуса. Як мобільна компанія, ми бачили, що в деяких аспектах розвиток продуктів стагнував. Ми не намагалися «тиснути» в неробочих напрямках, а чесно визнавали: тут це не працює. Так ми прийшли до рішення про перехід на вебтехнології, які дають змогу доповнювати наші продукти й відкривати нові канали трафіку. Завдяки цій зміні за три роки трафік на наші вебсервіси зріс у 8 разів, і тепер веб є основним рушієм зростання компанії.

Ще один яскравий приклад – це підхід до вирішення інцидентів. У разі збоїв чи проблем ми не витрачаємо ресурси на приховування наслідків. Натомість ми одразу сповіщаємо про інцидент, зосереджуючи зусилля на його вирішенні та аналізі для уникнення подібного у майбутньому. У нас є спеціальний Slack-канал для інцидентів, де команди організовуються для оперативного реагування. Цей прозорий і відкритий підхід допомагає нам не тільки розв’язувати проблеми швидко, а й підтримувати довіру між колегами та командами».


Артемій Смірнов

UA Manager

«Я вже рік працюю в Gismart на позиції User Acquisition і дуже задоволений тим, що свого часу вирішив прийняти офер.

Особливо ціную свободу в реалізації ініціатив та можливість швидко впроваджувати рішення, що дає змогу досягати крутих результатів. Насправді рідко випадає попрацювати у місці, в якому ідеально збігаються очікування менеджменту та можливості команди.

Коли вистачає мотивації працювати в довгу, знаючи, що твої ідеї не загубляться у беклозі, а твої колеги завжди викладуться на максимум. Не кажучи вже про те, щоб одночасно постійно залишатися в доброму гуморі через те, що працюєш з дуже приємними та веселими людьми. Отож, для мене висновок очевидний: для всіх, хто хоче рости, розвиватися та мати якомога більше свободи в реалізації ініціатив, – Gismart is highly recommended!»

Катерина Літвинчук

General Manager, FitMe

«Моя історія з Gismart розпочалась у 2021 році – я приєдналась до команди як User Acquisition Manager на один із продуктів Health&Fitness.

Пам’ятаю, тоді на баррейзингу з СЕО Миколою Тимківим говорила, що хочу рости, а у відповідь почула, що все можливо і компанія з радістю буде підтримувати й давати можливість реалізовуватись.

Три роки потому я очолюю один із наших Health&Fitness продуктів – FitMe – у ролі General Manager.

Для мене Gismart – це компанія, в якій співробітники можуть не тільки працювати, а й реалізовувати свої бізнес-ідеї та амбіції. Тут особлива роль відводиться General Managers, яким надається повна свобода для впровадження своїх задумів. Вони фактично стають керівниками своїх продуктів і мають можливість запускати нові проєкти».