Я описувала приклад, який стосувався конкретної співробітниці. Безсумнівно, є люди з іншими мотивами, а отже, їм важливо пропонувати щось інше, щось, що є важливим саме для них.
Олександр, в зв’язку з тим, що написання матеріалу, його редагування та публікація займають певний час, то, власне, останнє припало на час, коли я більше не є працівником компанії. Однак буду вдячна за відсутність прагнення зробити з цього факту драму, адже в Хаббері я працювала від початку його виникнення та пішла зі збереженими почуттями вдячності та радості, що цей досвід у мене був =)
Власне, як і вказано в даній статті, є ситуації, які стосуються самого співробітника і жодним чином не є свідченням проти компанії. Дякую за розуміння.
Ярославе, вирішили і первинне, і вторинне. Питання в тому, що працює в короткотерміновій перспективі, а що в довгостроковій.
Олександр, стейкхолдерами команд HR і рекрутингу є бізнес, команди, співробітники, потенційні співробітники. Все, що реалізовує їх потреби та забезпечує необхідну цінність може бути інкрементом, результатом спринта чи реліза.
«Песик» — це спосіб реалізації юзер сторі, креативний — про підхід до реалізації. Сама ж юзер сторі стосувалася підвищення цінності розсилок від компанії для наших клієнтів. Зменшення відписок було одним із критеріїв якості.
Щодо зустрічей з бізнесом, то це, звісно, не єдиний спосіб вирішення питання, але, як показав досвід, добре використовувати і його. Тут дуже залежить від компанії, команди бізнесу та самих співробітників. В Хаббері працює, тому що бізнес СПРАВДІ відверто відповідає на СПРАВЖНІ питання від конкретних команд чи співробітників, а потім вирішує питання, що визначені як проблемні. Жодним чином не применшую ролі One to One. Дійсно, є питання та люди, питання яких можна з’ясувати лише в форматі персональної розмови.
Дмитро, про це сказала сама співробітниця. Її запит про звільнення був заявлений як бажання перегляду матеріальної винагороди на основі співбесіди та оферу від іншої компанії. Лише в процесі комунікації та прояснення погодились, що первинний запит про відсутність зворотного зв’язку в рамках самої компанії, про потребу визнання заслуг співробітниці. Якщо не вирішити первинне, то вторинне виринатиме раз за разом і, врешті, співробітник таки піде.
О як, від гірших здібностей в математиці Ви доволі швидко перейшли до «у чоловіків краще розвинені як розумові так і фізичні здібності» о_О
Не дуже зрозуміла Ваше висловлювання про небажання дівчат навчатися самостійно вдома. Вам здається вдалою аналогія про дівчат як про мешканок іншого континенту?
Ось трохи про жінок в збройних силах: www.youtube.com/watch?v=aOLc9TH7AV0
Цікаво, чи знайшлися люди, які в результаті запровадження програми взагалі почали читати. Ще цікаво,
як би зменшився, або ні відсоток читаючих співробітників, якби бонуси раптом відмінили.
Дякую, що розповідаєте про свій досвід =)