Це був ще 2013 рік і працювали ми тоді за десктопами перважно з офісу. Я часом працював з свого домашнього компа з вебкамерою на кліпсі прицепленою до монітора. І от сижу я якось на мітингу з європейськими колегами, сам в трусах, коли кішка зачепила кабель камери і та полетіла в польоті показавши детально мої труси. Колеги тактовно нічого не сказали. Зараз коли я сижу на мітингах в трусах то все набагато краще, оскільки камера на ноутбуці, який перекинути набагато важче.
Дуже життєво насправді. Якось в доковідні часи вирішив що пора звільнятись якраз після корпоративу. На корпоративі якось стало особливо відчутно що з усіма іншими в компанії навіть поговорити немає про що. За буденною роботою і «water cooler talks» це якось не дуже відчувається, а на корпоративі якось набагато якскравіше відчувається що тобі душно, тошно і хочеться поскоріше звалити і з корпоративу і з цієї компанії.
Я грав, після деякого періоду болі і страждань перейшов на англійську. Хоча друзі грають з українським перекладом і нахвалюють.
2. Аутсорсери ніколи не зможуть стати продуктовими конторами. Це принципово інший бізнес який вимагає інших людей та інших підходів. І перш за все іншого менеджменту.
Вірогідність такого дуже мала, але таке таки трапляється, знаю вару випадків. У обох випадках був міні продукти який пилили по пару чоловік + девелопери у вільний час/люди на бенчі, і продукти несподівано таки вистрілили. В одному випадку компанія перетворилась на «наполовинупродуктову», в іншому продукт виділили в окрему невелику компанію, куди перекочувала частина людей. Звісно якщо ми говоримо про великі аутсорси галерного типу така трансформація уже точно неможлива.
Мені от в сучасні часи в умовах відчуключення електроенергії наявність офісу відносно недалеко то навпаки дуже великий плюс. Минулої зими досить часто було коли доводилось туди бігати поки не налаштував відносно енергонезалежне робоче місце вдома.
Ніколи про такі умови не чув на співбесідах.
На жаль такі зустрічаються
Я часто питав про це у компаній, ще жодна не погодилася платити.
Я тільки один раз в житті погодився на тестове саме тому що воно було оплачуване, причому оплатити запропонувала сама компанія.
Імхо останніми роками цим особливо відзначається одна соцмережа на одну букву. Коли шакалячий експрес звідти змушує творців змінювати щось у своїй грі, після чого фани незадоволені, а публіка з твіттора пожимає плечима, бо і так не збиралась купляти продукт. Причому це якийсь загальний феномен, а не тільки український. Якщо намагатись догодити пересічному підтримувачу то є ризик того що вийде продукт, який насправді нікому не треба.
Останні роки працюю переважно в аутстафі, і часом досить абсурдно виглядає намагання деяких практик, які працюють для аутсорс команди перенести на чуваків що працюють на аутстаф проектах. Спойлер — часто не вдається і на це просто забивають.
Імхо на такі конференції переважно йшли за: 30% — Нетворкінг і поспілкуватись, 30% — поїсти піцци і попити пива, 30% — власне послухати доповіді, ну і 10% — дізнатись побільше за контору що їх проводить. В залежності від конретної людини вага певної мотивації може бути більша або менша, але думаю переважно ситуація була десь така (принаймні в доковідні часи)
Ну не з вулиці а студентів з універу, і то з відбором. Набрати на курси від контори 50 чоловік, з них відсіяти 40 і у тебе залишається 10 достатньо перспективних джунів яким можна недоплачувати в перспективі. Не знаю як зараз, а раніше була популярна стратегія.
Були були, але скоріш як виняток а не правило, і часто з деяким досвідом. Як перша робота імхо
Ну B2 насправді теж вистачить переважно, просто спілкування може зайняти трохи більше часу. Та й питання звідки замовник, бо деякі акценти просто жах.
Ну це сильно залежить від проекту, один раз я погодився, за +10% до зп. Але там проект був з невеликою кількістю користувачів з піками в певні періоди року. За кілька місяців у мене було аж 3 інциденти (і це притому що на онколах нас було двоє). Якщо є побоювання що інциденти будуть кілька разів на тиждень а не раз на місяць то краще взагалі не погоджуватись.
В нормальних місцях — так.
Трохи збільшились, друзі і знайомі зраз у лавах ЗСУ і відповідно зараз частина донатів йде на потреби їх підрозділів.
Заберіть показово таску і передайте іншій людині, краще декілька разів
так.
Хмм цікавий спосіб, але скоріше за все спрацює тільки якщо людина достатньо кваліфікована, але просто лінива.
Я думаю залежить від клієнта, але на більшості що я бачив — можна, та ще й як. Єдине що рівень англійської повинен бути краще, щоб добре розказувати уже менеджеру замовника чому таска на день робиться тиждень. На парі аутстаф проектів я бачив стільки халявщиків, як на десятку середньостатистичних аутсорсних.
Буває що дуже кортить. Я от нещодавно не витримав і купив Baldurs Gate 3 у ранньому доступі (правда це було коли гра в цьому самому ранньому доступі була вже півтора роки). І як не дивно я не пожалкував, в цій частині гри контенту більше ніж у деяких повних.
Є багато крісел подібного формфактору, можна підібрати з ручками понижче. У мене наприклад таке rozetka.com.ua/ua/193750341/p193750341
Індустрія в легкій кризі, і це навіть добре. Аудиторія починає щось розуміти і уже не дуже хаває типові ААА релізи, які пусті всередині і не пропонують нічого крім дженерік опен ворлду і фуннкціоналу перенесеного з попередніх ігор франшиз з дрібними змінами. Згвалтовані трупи Blizzard, Bioware та ще кількох, у минулому знаменитих, студій уже не можуть заманити гравців лише назвою. Нові ігри відомих серій уже часто викликають скептицизм, а не захват. Якщо
це про кілька всім відомих паблішерів та ААА студій, то може воно і на краще.