Это ж нужно было регистрироваться ради 1 комментария, чтобы отобразить в Вечности свои фантазии о садистах в налоговой.
Завсегдатаи DOU не упустят случая обсудить любую проблему.
Если бы налоговая была насколько страшна, на форуме был бы отдельный раздел, посвященный боданию с инспекторами.
Невооруженным глазом заметно, что в правительстве Украины достаточно чиновников подконтрольных/ лояльных правительству США.
И это хорошо (я считаю).
ГосДеп дает установку — оплачивать движения в евро-атлантическую цивилизацию будем мы сами. И это тоже правильно.
Если ГосДеп скажет любой бирже предоставить данные налоговой Украины для уплаты налогов за любой период, биржа так и сделает
На аристократах есть такая радиопередача «Как быть» aristocrats.fm/shows/how-to-be
там несколько практикующих психологов Киева
Можно прослушать запись и выбрать подходящего, можно письмо написать со своей проблемой , они расскажут о возможных вариантах решения
Не зрозумів...
Якщо шукати саме тут (на DOU) — то по тегам ’odesk’ чи ’elance’. Саме такі теги має ця стаття.
Якщо мається на увазі за які скіли замовники платять гроші, то треба продивитись проекти за кілька днів
Розпочати треба з реєстрації.
А взагалі, тут це багато разів обговорювалось — треба шукати по ’odesk’, ’elance’
саппорт вполне качественный + интернет банкинг очень и очень по возможностям (usability можно совершенствовать, но сервис развивается)
В банк после открытия счета ходить не нужно, весь документооборот через сайт.
Нужен сканер и принтер.
Курс с января приятный, ближе к межбанку.
На оставшиеся 25% можно устанавливать собственный курс (без гарантии продажи)
пожалуйста.
я бы даже п.3 сделал перед первым шагом, потому что нет смысла открывать счет в банке если банк отклонит контракт одеска.
Еще нужно поинтересоваться по какому курсу они продают валюту, насколько он близок к межбанку и далек от курса НБУ
1 и 2 пункты правильные, дальше неправильно.
Нужно так.
3. Запросить в саппорте одеска контракт и шаблон акта выполненных работ (Act of Acceptance). Предоставить контракт на проверку в службу ВЭД банка.
3. Вывести заработанное посредством SWIFT на расчетный счет USD. Банк продаст 75% поступившей валюты.
4. Зарегистрироваться на taxer.ua, каждый квартал через клиент-банк платить ЕСН, ЕН 5% и сдавать декларации. Вести отчетность ФОП (распечатать контракты, акты вып. работ, банковские выписки)
Для начала будет здорово отменить все требуемые документы для ФОП при получении денег от бирж.
5% я и так плачу, это не проблема,
Проблема «обложить» перевод всеми требуемыми по законодательству документами, особенно в первый раз
неа ))
гроші люблять тишу
Я впевнений, що UA відповідає всім вимогам законодавства
А з чого ти стверджуєш, що
згаданий User Agreement (хоч і двомовний) не відповідає тим?9-и вимогам до контрактів ЗЕД
тим.9-и вимогам до контрактів ЗЕД
Мені це не цікаво, тому я не проводив такого дослідження.
З тих документів, що мені запропонував oDesk, я зрозумів, що я не перший й не другий ФОП, котрий хоче працювати таким чином.
так то підприємства, а то ФОП.
Я знаю як підприємства готовили контракти ВЕД для імпорту товарів.
Як на мене, значно більшу попуболь може спричинити ухіляння від податків ніж якась кома у контракті
Мені не цікаво в’їдатися у таке.
Мені цікаво дати країні трішки валюти і заплатити трішки податку (у їнших країнах податок значно вищий)
банк найприватніший ))
Контроль над відповідністю законодавству документів ВЕД законодавством покладен на банки.
Тому у відділах ВЕД банків працюють юристи
У них є опція ’Local Currency".
На гривнєву картку прийде гривнєвий переказ.
Кажуть, курс буде меньший ніж на межбанку, але комісія відсутня (наскільки я пам’ятаю, ніколи не користувався).
На сайті можно сформувати звіт. Він не відповідає вимогам нашого законодавства для ФОП, але можливо допоможе у вирішенні питань з банком для ’Local Currency"
Саппорт з User Agreement вислав типовий Act of Acceptance без підписів.
Їх вимоги — Act of Acceptance з підписами я отримаю тільки після вдалого банківського розрахунку Вони пропонували Local Currency, тобто для нас це гривні, я зробив SWIFT у USD.
В User Agreement поставив свої реквізити, гроші отримав, з українським банком проблем не було.
Наступного тижня спробую отримати Act of Acceptance з їх підписами.
Там є ще один ньюанс — oDesk активує банківський рахунок через 3 дні, тобто ввів реквизити у вівторок, ініціювати платіж зможеш у п’ятницю + 4 дні на SWIFT.
Тобто вводити реквізити розрахункового рахунку до oDesk треба якнайшвидше.
Якщо реєструєш ФОП, сплачуєш 5% + `1260грн/квартал, звітність щоквартальна ( + десь 100 грн /місяць банку за розрахунковий рахунок (в моєму банку якщо впродовж місяця не було розрахунків, плата не стягується))
Якщо не реєструєш, сплачуеш 17%, звітність щорічна
Для податкової треба 2 документа — контракт та акт виконаних робіт.
Саппорт oDesk пропонує двомовний User Agreement з підписом керівника, котрий мій банк без зайвих питань прийняв у якості контракта.
Мені відразу вислали двомовний User Agreements і банк прийняв його в якості контракта.
oDesk йде назустріч
раніше гроші приходили від іншої компанії, хоча у контракті одеск.
Чому це має бути проблемою зараз