відгуків на класичних job порталах мало
Та невже? Справді? Навіть в умовах теперішньої кризи і перенасиченого ринку кандидатів?
P.S. robota.ua та work.ua — лишаю відгуки, більшість з них навіть не продивляються, сподіваюся, тому, що якраз відгуків на вакансії зараз дууууже багато.
На work.ua якось пропонували вакансію «Комендант, адміністратор у хостелі»
На robota.ua — вакансію ріелтора
Це на резюме QA Engineer, Карл :)
Найсмішніший баг на моїй пам’яті. Тестувала функціональність реєстрації юзерів на сайті. При реєстрації юзер змушений був вказувати свою стать. Перевіряю e-mail повідомлення, що надходить юзерам після реєстрації. А там, як кажуть, чорним по білому:
Hello female Maria Ivanova,
.........................
або
Hello male Ivan Petrov,
.........................
Не здивуюся, якщо всі три співвласники в змові між собою, і відповідно «прибуток» ділять. Співчуваю Вам, звичайно.
На Senior та Middle позиції також відгуків немало, і коли бачиш, що на ту чи іншу вакансію більше сотні відгуків — вагаєшся, чи варто на неї аплаїтися, чи є гарантія, що твій відгук не загубиться.
А спитаєш у них, в чому причина відмови, пояснюючи, що просто хочеться на майбутнє знати, в чому над собою попрацювати, які скіли поліпшити — тупо морозяться.
А ви бачили, скільки відгуків на кожну вакансію на Джині? )
...я мав відпрацювати місяць, а також знайти заміну на своє місце
Елы-палы, что за треш? А рекрутеры на что?
Перед собеседованием вам предложат воду, чай, кофе — БЕРИТЕ!
ПОЧЕМУ? Такой уж важный критерий, такой уж жирный плюс в карму? Вот честно, всегда отказываюсь от кофе и чая на собеседованиях, лично меня обстановка не располагает к чаепитию абсолютно, но это кому как — все мы разные.
P.S. А, ну да, точно. Как там на итальянском сайте уже мелькало: не предложил после собеседования сам помыть чашку — не подходит.
Во многих проектах «боль» есть. Даже если нет ее источника.
Шедевральная фраза )))
Решаю сложные технические задачи
Интересно, какие?
...компанія почала зазнавати кадрових та репутаційних втрат:"На жаль, декілька осіб, які пройшли всі етапи співбесіди, відмовились співпрацювати із нами, мотивуючи це тим, що прочитали негативні відгуки на DOU...
Это только аванс :)
Старый дизайн — просто супер (хотя, может, потому что привыкли?) Новый — нечитабельная каша :(
«Можна було б організувати .... доставку кави і обідів додому».
Чайник, плита? Не, не слышали.
«Кислород полностью отсутствует».
А это пять )))))))
Ждем теперь комменты на прекрасном.it
А кто-нибудь знает человека, которому отказ по причине некоммуникабельности помог стать более коммуникабельным? И еще интересно, по чему заказчик/СТО/СЕО (кто проводит финальное собеседование) определяет, что какой-то человек «слишком молчаливый»? По тому, сколько тот вопросов задает? Или по количеству слов в ответных репликах? Просто интересно.
+1
Также не совсем понятно, на какой стадии проводится это рецензирование:
1) когда тестировать еще нечего, но есть спецификация?
2) когда уже есть что тестировать? Тогда что же такое тестирование? :)
3) на стадии Acceptance testing?
Например, при получении нового функционала на тестирование сначала изучаем документацию по нему (если ее нет, описание задачи). После этого анализируем, каких кейсов и информации не хватает, не противоречат ли какие-либо пункты нового функционала тому, что уже реализовано, в каких местах есть вероятность возникновения дефекта. Затем обсуждаем это с командой.
Интересно... Вероятность возникновения дефекта есть в любом месте функционала.
Широкую огласку эти вещи получили задолго до твоей темы здесь на dou, поверь. Этому разводу уже хз сколько лет.
Спілкуюся в Slack з QA Manager-ом. Пишу: «OK, sure, I will update that shit later». Мало не натиснула «Надіслати», але вчасно схаменулася.
Мова йшла про Google Excel sheet, де кожен з QA тіму звітував про статус чи то смоук тестування фіч, чи регрешн, точно не пам’ятаю, давно то було.