Попри це, заряджаючи машину вдома в часи коли не було світла — майже завжди вдавалося мати запас 100+ кілометрів ходу. Бо наша денна їзда в середньому 40-50км, що рівне
Але 2 чи 3 рази таки їхав за всі блекаути машиною на рідкому пальному саме по причині недозаряду електрички).
А без зарядки вдома від мережі — я б особисто сенсу від електромобіля не бачив (зарядка по
Минуле літо кацапи на жаль нам показали що і 10л дизеля можуть вартувати 2.5 години черги.
Але загалом згідний що на довгі дистанції рідке пальне надійніше і швидше чим електрика.
e-Golf рестайл (2017р+), батарея 36квт (30квт ефективних), літом 230км, зимою 160км
комфорт ддя міста топовий на свій клас/ціну
електричний момент просто феєричний, зарядка вдома (раньше 1.68/0.84 за кіловат, тепер 2.56/1.32 за кіловат) їздимо вже рік і 19т кілометрів.
Люто рекомендую.
п.с Порівнюю з іншим 3 літровим дизельним авто, яке для траси і далеких поїздок топ. Але містом і передмістям теппр 97% на гольфі.
Саме чисто економії якщо рахувати гроші на електро-авто добитися можна тільки при відносно великих пробігах, а якшо пробіги 150-200км на день, то воно себе відробить за кілька років в нуль, і ще й продасться (буз додаткових вкладень в пальне, чисельне то, ітд). Але миттєвий електро-момент це щось нове )
ТО — заміна масла в редукторі раз в 40-60т,вартість 600-1000грн (якісний замінник).
Приганяв в часи паливного дефіциту, але зараз є велика кількість авто в продажі тому є імовірність щось цікаве взяти і тут.
із Львова без проблем їздили в Славське літом, 70км залишку було по приїзду, попередньо узгодив з власником житла що зарядимося (22квт по 1.68грн), але можна і на платних при потребі.
на ДОУ не можна видаляти коментарі-дублікати (((
Ще чув про «cum down» замість «calm down» 😀
Колись давним-давно нам в груповий чат менеджер написав «hi huys», досі не знаєм чи то була опечатка чи ні 😁
Мав честь працювати з Юрою в команді більше року, всі світлі слова які про нього пишуть — абсолютна правда! Людина слова і честі.
Дуже шкода що ми втрачаємо в цій клятій війні кращих посеред нас 😑
А хто стверджував що потрібно вчити Java ?
я виключно про те, до чого (в середньому) можна доробитися через 5+ років досвіду :
до прикладу :
djinni.co/...alaries/javascript/?exp=5
Для чого в 2022му році вчити PHP ?
Крім як «бо просте в вивченні» я особисто іншого сенсу не бачу. (Сам колись в кризу 2008го року був певний час PHP-істом, але тоді в моєму випадку це був вибір PHP або без роботи).
Добавив собі в телеграмі групи та боти про пальне в місті. Коли треба заправитися — моніторю і одне і інше, і коли находжу потрібне пальне недалеко — швиденько на заправку.
Також інколи буває що проїжджаю повз заправку, де майже нема черги і є пальне — стараюся добити «до повного» при можливості в такій ситуації.
Half Life, Opposing Forces, Max Payne, Max Payne 2 і дуже інколи NFS Most Wanted
Теж, як варіант.
Епл, не стидайтеся.
Локайте девайси на території мордору.
Тим часом GlobalLogic видав всім працівникам(не повірите, але з Західної України теж, не повірите але трейнішкам з ЗП 600$ теж — на мінуточку, по 2000$ підтримки).
п.с А ці гроші багато працівників GL тратять на ЗСУ/Вернись Живим/ітд.
Вічна память.
Співчуття рідним.
Я б з цього всього хіба дуже уважно протестував під навантаженням інвертер до моменту настяння потенційних блекаутів — бо оці всі мас-маркет інвертори (як правило виробництва Voltronic та брендовані різними 100500 брендами типу PowMr, Axioma, EaSun, ...) дуже часто під нагрузкою жостко вигорають, щоб не бути неприжмно здивованим в момент коли буде потрібно ьекап.