QA/Release Manager в AthliOS
  • Работа преподователем на курсах

    Точною інформацією не володію, але навіть якщо й так, то для власного маркетингу (книжка, тренінг і т.д.) виступ на конференції є дуже вдалим та дієвим способом. Відразу маєш профільну аудиторію та широкі можливості для подальшого нетворкінгу.

    Підтримав: Андрей Литвинов
  • Работа преподователем на курсах

    Як альтернатива так, дуже достойний варіант. Тренінги та майстер класи теж виглядають цікавими, навіть дуже. Я колись проводив індивідуальні тренінги по працевлаштуванню у вигляді співбесіди та розбору польотів після неї, з рекомендаціями по резюме і т.д. Теж дуже класний досвід. Погодинна оплата була меншою, ніж на курсах, але не було ніякої домашки та підготовки, хіба на початку, коли треба було напрацювати набір питань та структуру тестової співбесіди.
    Якщо підсумувати, то при бажанні автора статті розвиватись у цьому напрямку, варіантів самореалізації є досить багато. Завжди можна знайти щось по душі. Фінансовий аспект, на жаль, не настільки перспективний, бо наразі це не найбільший бонус від подібного роду занять. Але якщо поєднати приєне з корисним (хай навіть не настільки, як хотілося б), то чому б і ні. А якщо займатися цим професійно (міжнародні конференції), то там і фінансовий бонус зовсім на іншому рівні. Але щоб вийти на такий рівень — треба постаратися :)

    Підтримав: Андрей Литвинов
  • Работа преподователем на курсах

    Не покриваються такі пункти як зворотний зв’язок та більш тісна комунікація. На курсах можна бачити результат засвоєння знань, розвиток, більш тісно спілкуватися, дізнаватись про людей більше. На конференції час доволі обмежений. Всього цього не отримаєш. Але тут уже кому що до вподоби. Повторюсь, що це хоч і схожий, проте різний досвід :)

  • Работа преподователем на курсах

    Деякі з вищеприведених пунктів покриваються, але далеко не всі. Конференції — це теж крутий досвід, але все ж таки, це трохи інше. На конференції ти працюєш сам на себе перед аудиторією, безпосередній контакт з нею не такий тісний. А на курсах ти працюєш для аудиторії в більш тісному контакті. Та й по часу це зовсім інші процеси. Конференція закінчилась і все. А курси це більш тривалий проект з більш глибшим та тісним зануренням у процес та комунікацію.

  • Работа преподователем на курсах

    Викладання на курсах, на жаль, не дає істотного доходу (принаймні фінансового).
    Час, затрачений на підготовку, перевірку домашніх завдань та комунікацію поза самими заняттями значно перевищує час, затрачений на проведення самих занять. Але попрацювати викладачем в своїй галузі — це дуже крутий та цікавий досвід. З іншої сторони, це щось таке, до чого або маєш хист, або ні. Та й викладати без щирого бажання навчити когось — це наче викладач з Охорони Праці (привіт, КПІ) почав раптом зацікавлено розказувати щось корисне :)

    Якщо є чітке усвідомлення, що це цікаво і хочеться спробувати, то це того варте.

    В процесі викладання (та й самонавчання) можна отримати багато бонусів:
    — систематизація та покращення якості власних знань
    — скіл пояснювати важливі теми простою, доступною мовою
    — радість та ейфорія від якісного зворотного зв’язку (якщо пощастить і будуть зацікавлені)
    — самоорганізація та «власний проект», куди вкладаєш багато сил та любові
    — впевненість в собі, покращення власної самооцінки та самоствердження
    — радість від того, що ти можеш бути корисний іншим (якщо й справді альтруїст)
    — невимовна радість, коли студенти працевлаштовуються і дякують за «науку»
    — нетворкінг, фан, веселі вечори, купа емоцій та багато іншого

    Я колись спробував і отримав масу задоволення. Зараз із ностальгією згадую ті часи.
    Але коли ти живеш за містом, в тебе дитина та купа інших справ, то час на курси чи щось подібне знайти важко. Та й не дуже виправдано. Тут треба вчасно зловити момент, коли це потрібно і запросто можна втілити в життя :)

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Тут проблема не в тому, хто ви для замовника. Проблема в тому, ким ви самі себе вважаєте, як ідентифікуєте, як ставитесь, як поводитесь і якого ставлення хочете та добиваєтесь від інших.

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Цей коментар тягне на окрему холіварну тему, але якщо серйозно, то це триндець.
    Допоки українці не почнуть поважати самих себе і не вважати другосортними (бо якщо «вони» — білі люди, то ми тоді які?) — доти й будуть такі статті та поїздка у відрядження як найвища мотивація.

    Підтримав: clinck clank
  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Англійську завжди є куди підтягувати ;)
    Дуже дякую за поправку. Вона звісно ж, міняє суть даної цілі, але все ж, питання залишається відкритим: як вона реалізується на практиці?
    Попередньо я задав питання про те, чи стосується дана стаття виключно QA і так і не отримав відповідь. А це, нмсд, не дуже гарно ілюструє реалізацію вище згаданого

    «the quality of being honest and having strong moral principles»
  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Найдивніше в цій статті те, що на коментарі відповідає на авторка, а її колега. І це тоді, коли однією з цінностей компанії, яка фігурує в статті, є ПОВАГА.

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Чтобы на себе прочувствовать ценности компании и что они дают сотрудникам, нужно стать сотрудником компании

    - це зрозуміло. Але якщо так, то як тоді відбувається набір нових кандидатів? Смисл тоді розказувати про цінності компанії кандидатам, якщо вони такі, що зрозуміти їх можна лише попрацювавши певний час? Вони ж повинні бути чіткими, зрозумілими й переконливими. Щоб людина брала їх до уваги й робила відповідні рішення.

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Ксеніє, Ви ж не хочете цим сказати, що відрядження в інші країни — це найвищий успіх чи взагалі показник успішності чи задоволення співробітників? Чи, може, це найвищий рівень мотивації? Бо прозвучало як щось таке, що далі вже нікуди :)

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    І все ж таки, до чого тут QA? Тема мотивації та лояльності стосується всіх. Та й в статті якоїсь специфіки виключно для QA не наводиться. Так, авторка являється QA менеджером і описує свій досвід та думки, але загалом так і не зрозуміло: це стосується всіх інженерів, чи лише QA? Цікаво почути відповідь та обгрунтування у випадку, якщо це таки лише для QA.

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Щоб не здаватися Вам голослівним — пішов на офіційний сайт компанії Astound Commerce та знайшов 6 основних цінностей компанії: Integrity, Respect, Passion, Commitment Continuous, Improvement, Shared Success та Teamwork. Вони там всі розписані, але пробіжимося коротко по кожній:
    — Integrity — не думаю, що якась із компаній не хоче бути цілісною. Не завжди і не в усьому це вдається, але по факту всі (ну ок, більшість) намагаються це робити. Чим тоді лояльність до цієї компанії відрізнятиметься від лояльності до інших, які теж хочуть бути цілісними?
    — Respect — це моя улюблена з усіх цінностей. Виходить, що повагу тепер треба виділяти як щось особливе? Хіба без такої декламації не зрозуміло, що повага повинна бути? Виходить, що співробітник компанії повинен бути лояльний вже за те, що його поважають? А що, можна хіба інакше? Хіба можна очікувати на елементарну лояльність до компанії, якщо вона не поважає своїх працівників? Це такий собі абсурд, який наочно показує куди котиться наше суспільство, в якому елементарна повага подається як щось особливе.
    — Passion — ну, про пристрасть можна багато чого наговорити. Але якщо перейти до конкретики, то в описі йдеться про делівері потужних рішень, які дозволяють клієнтам досягати їх бізнес цілей. І я радо повірю в клієнта, який пристрасно розказує про свою ідею та горить нею, але рядовому QA від того ніхто навіть дякую не скаже, навіть фідбек про те, чи задоволений клієнт і які в нього емоції — це щось або з області фантастики, або коли ти дуже всіх задовбуєш своїми питаннями не по ділу. Про яку пристрасть йдеться? Тут хіба пристрасть розробляти щось круте з технологічної сторони, але приплітати сюди клієнтів і їх бізнес — як мінімум не логічно.
    — Commitment — а що, без чітких зобов’язань перед клієнтом можна хіба здобути репутацію на ринку? Більш того, для простого співробітника на практиці це виливається в більшості випадків у напружені релізи, дедлайни та «Вася, залишся сьогодні на пару годин, треба доробити он ту фічу, ми її пообіцяли клієнту і треба конче її зробити до завтра»
    — Continuous Improvement — це насправді вартісна річ, хотілося б почути, як реалізовується на практиці
    — Shared Success — читаєш опис, посміхаєшся, подумки киваєш «угу-угу», і задаєшся логічним питанням: «Як загальний успіх компанії відбивається на твоїй власній успішності?»
    — Teamwork — це, мабуть, зустрічається в усіх без вийнятку компаній. Хай не в прописаних цінностях, але все одно хай які б команди не були, кожна компанія буде говорити, що вона тримається на командній роботі. Тому знову ж таки, логічне питання: як реалізовується на практиці і в чому бенефіти для співробітника в порівнянні з іншими компаніями?

    Загалом так, цінності на сайті є, вони красиво показані, розписані, здаються дуже високими та правильними, але якщо зняти рожеві окуляри, то що за цим всім стоїть? І як це насправді мотивує та робить працівників лояльними?

  • Лояльні й мотивовані QA-спеціалісти: як їх розпізнати та виховати

    Ох вже ці «цінності компанії». В більшості випадків це настільки ефемерне та відірване від реальності поняття, що на нього вже й уваги ніхто не звертає. Люди вже звикли, що в кожної компанії цінності апріорі повинні бути. Придуманими, натягнутими, з космосу, просто що в голову прийшло, але вони обов’язково мають бути. Кожен менеджер та ейчар повинен хоча б згадати про них, якщо розказувати вже тупо впадло, бо коли хтось серйозно хоче дізнатись що ж то за цінності та принципи такі, і як вони відображаються в реальних діях та вчинках компанії — наступає дуже незручний момент, багато непорозумінь і ще більше питань. Було б справді цікаво почитати статтю про цілком конкретні цінності компанії з прикладами конкретних реалізацій на практиці. Але не якихось загальних, які прописані практично скрізь, а якихось специфічних, які якісно відрізняють компанію серед інших. Тоді можна було б про щось говорити. А так — зайва вода, яка каламутить і без того надто складну тему мотивації.

  • У пошуках професійного щастя. Тектонічні зрушення у кар’єрних пластах, або Як тестувальник став UX дизайнером

    Галю, дуже хороша історія! Проста, щира та непідробна. Щиро радий, що є люди, які не бояться ризикувати та наважуються на величезні зміни, озброївшись лише своїми мріями та чесністю перед самим собою. Це насправді дуже важко, проте можливо — чесно признатись собі в тому, що це «не твоє», хай навіть дивіденди від цього дуже хороші. Побільше б таких радісних історій.
    П.С. Зараз багато хто почне писати про дауншифтинг і всяке таке, але впевнений, що ви на це не зважатимете ;)

  • Релокація в Чехію очима #дружинипрограміста

    Олю, молодець, що поділилась! Окреме дякую за мову та стиль. Впевнений, це оцінять.
    Для інших: знаю особисто цю чудову дружину_програміста та самого програміста. Стаття правдива та дійсно відображає дійсність, розкриває багато питань та деталей.
    П.С. Олю, до зустрічі в Києві ;)

  • Як я переконав німецьку компанію відкрити офіс в Україні

    Прочитав з величезним задоволенням та приємністю. Що тут казати? — Ріспект вам та удачі в подальшому розвитку! Це яскравий та дієвий приклад того, як реалізовувати свої мрії, хай якими б важкими та складними вони не здавалися.

  • QA дайджест #0

    Ще не пройшовся по всіх лінках, але сама ідея вже подобається. Викладка доволі проста, по ділу, без зайвого та пафосного тексту. Але картинки таки боянисті)
    Удачі!

    П.С. Конструктив від народа прийде пізніше, коли цей випуск почитають і парочку наступних.

  • Продажа валюты на межбанке

    Сходив у банк, написав заяву. Чекатиму офіційної письмової відповіді.

  • Продажа валюты на межбанке

    Завтра піду в Укрсиб, якщо чогось доб’юсь (що малоймовірно) — відпишусь. Поки що ні валютний відділ, ні відділення, ні, тим більше, гаряча лінія нічого не змогли пояснити. Футболять між собою.

← Сtrl 12 Ctrl →