• Як я два роки створював мобільний Immersive Sim про роботу кінопродюсера в Голлівуді

    Дуже чудова стаття, яка розкриває багато геймплейних моментів Artman, дякую за натхнення, авторе.

    З усього прочитанного мною у статті, найбільш амбіційною метою цієї гри я вважаю саме втілення філософії іммерсивності як властивості не просто якогось жанру, а людської гри як явища. Саме уявлення та способи прийняття рішень гравця є найголовнішим елементом всього геймплею.

    Але якою б не була ця гра, вона завжди обмежена своїм функціоналом та на перший погляд може здаватися простою, наче просто дивишся на ігрове поле та фігурки, не знаючи їх справжьного внутрішньго змісту. Тому я розумію намагання автора показати сутність цієї гри відкриваючи багато спойлерів, але тим не менш тих, за я кими все одно захочется слідкувати.

    Це як знати своє многоваріативне передвизначення, але все одно хотіти досліджувати усі можливі і неможливі перехрещення існуючих власних доленосіїв.

    Ви точно знаєте про що буде ця гра, але ви точно не знаєте в неї самих себе як ви пройдете свій власний шлях і до яких глибин дістанеться ваше серце.

    І нехай вас не засмучує моя некомпетентність як коментатора у цих питаннях, але я скажу головне:

    Саме ви і тільки ви породжуєте непередбачувані грою нові її системи.

    Це я назвиваю емерджентністю уявлення.

    І я сподіваюсь, що ця гра не просто стане новим зірцем сесійної реіграбельності, а стане новим внеском у слово до можливостей створення справжнього іммерсивного симулятора нашого внутрішнього життя.

    Підтримали: Sashko Peremot, Rolando Aguillon
  • Премія спільноти GameDev DOU за видатний внесок у розвиток мистецтва Геймдизайну

    Друже, мені здається що послужний список ігор та нагород не такий вже важливий параметр для вибору тому, що ти кажеш про геймплейні та нарративні елементи доволі стисло. Я не здивуюся якщо переможе Уорен Спектор тому що ти краще за всьго описав сутність його філософії — інтерактивність, імерсивність, реіграбельність та емерджентність.

    Впевнений, що кожний з нас хотів би взяти усе найцікавіше та найкраще зі спільного досвіду геймдизайну, але в усьому найкращему є й багато підводних камінців.

    Я не маю ніякого відношення до професійної сфери у галузі відеоігор, але чую своєю інтуіцею, що теж хочу багато сказати, але не можу, цього просто буде лише мало. Це дуже цікаво коли я не грав у більшість культових ігор, не маю багато знань та досвіда у цьому, але я щось відчуваю як неофіт і хочу внести дісно щось нове.

    А тепер питання: хто більше з усіх геймдизайнерів відчував істине натхнення до іновацій, які готові перевернути увесь світ?

    Підтримав: Rolando Aguillon