дякую, ось зручна візуальна сторінка де можна пограти з різними ізінгами gsap.com/docs/v3/Eases . Але як знайти серед них такий ізінг шоб його перша похідна зменшувалася рівно в 3 рази? Або в 4? 🤔
ви праві, я помилився, залежність зворотньо лінійна, SIZE = 1/DISTANCE. Що дає той самий результат пропорцій, якшо відстань збільшується в N разів, так само зменшується і кутовий розмір обєкта. Бо по моїй формулі розмір зростав з відстанню, що на жаль не так =D
В свою чергу ви не праві що зміни масштабу будуть стрімкіші, вони завжди зворотньо лінійно пропорційні відстані, відстань зміниться з метру до 50см, кутовий лінійний розмір збільшиться в 2 рази. Так само як для 500м та кілометру, теж в 2 рази. Те що ви мали на увазі ймовірно, що з кілометра він виросте трошки, бо обєкт малий, а зблизька — сильніше, бо він великий, але рівно в ту ж кількість разів шо відстань.
Дякую! Я писав на HLSL також, але ж для веба більше актуальні GLSL та WGSL, а я все ще все в браузері тестую 🥲. Дарую вам гарний маленький шейдер www.shadertoy.com/view/NsdXzf
дякую! це чудові ресурси! Обожнюю generative art, навіть колись продавав свій на fxhash.xyz, гляньте які форми він здобув там, в комерційному світі! А також тут www.artblocks.io/curated/collections
це просто доволі вузька проблема «як зробити гіфку нескінченною», і вона залежить від параметрів сцени. Тому те що я пропоную в дописі, це не просто рішення конкретне, а скоріше методика як можна розв’язувати подібні проблеми за допомогою диференційних рівнянь. І це я радий зробити безкоштовно =)
ну начебто візуальний розмір об’єкта лінійно пропорційний відстані до нього, там шось типу SIZE = distance*tan(FOV), але може ти шось інше маєш на увазі.
Якшо швидкість лінійна, то це наприклад значить швидкість зуму 1 метр в секунду. Це означає шо вона така на початку гіфки і в кінці.І от основний прикол, шо гіфка зациклена, і получається шо в кінці гіфки швидкість теж 1метр але масштаб сцени вже зменшився в 3 рази, і потім вона починається з початку, квадрати шо в кінці гіфки стали 0.33м, раптово знов стають 1метр, і тому візуально швидкість стрибає рівно в 3 рази. якшо формально залишається такою ж. Це трохи складне пояснення, але я не знаю як простіше) основна проблема шо іде підміна старих маленьких квадратів на нові з початку гіфки, і вони в різному масштабі. От =)
При експоненційному ж, швидкість(похідна) поступово уповільнюється-зменшується в 3 рази до кінця гіфки, і це візуально створює ефект безперервного зуму при зміні масштабу в 3 рази.
буду радий якщо підкажете такий CSS ізінг! ☺️
так, буде анімація на javascript + glsl
Конечно это не имеет отношения к гигантам, скорее это имеет отношение к тому что люди хотят общаться вживую. Для тех же целей люди ходят в театр, рестораны, на футбол, в кино, на работу :)
Ну да, нет персонального места под парковку :( Какой уж тут мёд!
Начал работать с Натальей, я и не думал что может существовать такой уровень сопереживания. А уж о том как она помогла решить нетривиальные налоговые проблемы я лучше промолчу ;) Рекомендую однозначно.
почти весь :) полностью же невозможно, иначе вселенная коллапсирует :)
Только uawebchallenge занимается Стас Малкин еще целая команда, я там только в жюри, это они молодцы :)
Фух, отлично, а то не помню что наговорил :)
средние и младшие специалисты, для старших будет не так много нового, наверное
Мне кажется ваша печаль базируется на принципах «наемный сотрудник плохо» и «мало денег», мне вот лично и то и другое кажется не очень важным. А с нынешними зарплатами разница в прибыли от бизнеса и от работы которая приносит удовлетворение несколько размыта.
Крутое интервью! Володя респект за столько всего! :)
Yep! Я подумываю еще о спецэффектах для нее!
так! або ж (1/n)^x, все вірно, я просто чіпляюсь за експоненційну форму бо в неї ці гарні правила диференціації і я легше уявляю її графік одразу 😅