Вітаю 👋🏻
Працював в Arounda приблизно 2 роки + деякий час далі залишався в команді. Ще на початку свого дизайнерського шляху у мене був список з
Потім я пішов навчатись на курси мобільного дизайну від Point, де одним з викладачів, була Creative Director Діаною з Arounda. Від сумісної роботи на заняттях я отримав велику кількість знань та задоволення. Та й мабуть непогано себе проявив, бо мені написала моя знайома, яка вже працювала на той час в Arounda, щоб я написав Діані, щодо працевлаштування, бо там були зацікавлені в моїй кандидатурі і якраз шукали дизайнерів. Процес рекрутингу пройшов непогано, але мабуть, я трохи не виправдав очікування по тестовому, хоча це не завадило взяти мене в команду.
Потім почалась моя робота в Arounda. Мене зустріла дійсно дружня атмосфера в колективі, багато цікавих людей, з якими я досі дружу або періодично продовжую спілкування. Ми часто збирались в офісі їсти піцу, грати в настолки або ще на якісь активності, і це було круто. В плані самої роботи були різні проекти, якісь важкі, якісь не дуже. Якісь дизайн-задачі я виконував добре, а з якимись були проблеми. Так як був умовно початківців, то весь час мене сапортили досвідчені тімліди. Взагалі мені з моїм тімлідом Катею вдалось налагодити класну взаємодію і через який час на проекті ми вже працювали на проекті тандемом, де кожен допомагав та доповнював іншого.
З початком повномасштабки мені здалось, що підтримувати ту ж кайфову атмосферу в колективі неможливо, бо банально майже всі розʼїхались в Одесі залишилось небагато людей. Хоча я зараз почитав відгуки людей, які працюють в команді наразі і там пишуть про гарну, дружню атмосферу в колективі, також про зустрічі і поїздки на конференції.
Варто зазначити, що Arounda трансформувалась і розвивалась під бачення керівництва, приходило багато нових людей, зʼявлялись нові посади.
На початку 23 року я був вимушений через причини повʼязані з війною припинити саме роботу в Arounda але ще до жовтня я залишався в команді. За цей час я отримав від команди велику підтримку та не однократну допомогу в чомусь, за що я дуже вдячний як і людям, так і самій компанії та керівництву.
В жовтні я все ж вирішив залишити колектив, так як я відчував все менше спільного з командою, а також у нас був різний світопогляд з людьми, які там працюють, та різні цінності (це на мою думку). Але хочу зазначити, що під час мого перебування в команді, у мене були гарні відносини зі всіма і не було конфліктів.
Хочу підсумувати плюси та мінуси, але треба памʼятати, що вся інформація від мене актуальна тільки на 2023 рік.
Плюси:
— багато класних цікавих людей, з якими ви можете стати навіть друзями, друзів в Arounda я собі знайшов;
— гарна атмосфера та нетоксічність в колективі, сапорт від досвідчених дизайнерів, можливість розвиватись. В процесі роботи ви будете отримувати розгорнуті фідбеки та допомогу;
— плюшки у вигляді корпоративних курсів англійської, поїздки на конференції, оплачувані курси, корпоративні подарунки на свята та річниці в компанії.
Мінуси:
— останнім часом направлення в розвитку з комфортної дружньої команди до корпоративності, де частину людей ти навіть не знаєш. Сюди ж входить мабуть зміщення цінностей з людей вже на сам бізнес;
— нові керуючі посади, коли люди просто не розуміють, чим займається людина на цій посаді;
— точно не можу стверджувати, що я був задоволений своєю зарплатнею відносно ринку. Але тут варто зауважити, що від мене вона теж залежала 🤷🏼
Головний підсумок від мене — це подяка Arounda за можливість реалізувати свої цілі та мрії, за розвиток та здобутий досвід, за людей, колектив та атмосферу, за турботу та відношення до мене, за друзів. Тож дякую всім, хто ділив зі мною роботу, проекти, обіди на кухні, а також тусовки в офісі. Всіх обійняв 🤝
Всім іншим сорі за лонгрід)
Залишу тут опис співпраці протягом4-х місяців з Glow, який виявився негативним для мене.20-х числах січня мене звільняють з фідбеком що в мене проблеми з увагою до деталей та дизайн рішеннями.4-х місяців я отримував зарплату з затримкою;1,5-2 тижні «Ми вирішили припинити співпрацю».
Після паузи 1,5 роки в дизайні через моє перебування в СОУ, повернувся до пошуку роботи. Отримав гарну рекомендацію щодо Glow від знайомих і звʼязався з HR Дашею. Пройшов всі етапи рекрутинга і тут почалась непослідовність, на яку варто було звернути увагу. Мене після всіх етапів, чи розглядаю я part-time, на що я відповів, що розглядаю, але я на фінальних етапах з іншими компаніями і можу точну відповідь дати пізніше. Нащо я отримав офер на full-time. Від інших компаній я теж отримав офери, але обрав Glow через ті самі позитивні рекомендації та умови оферу.
Жодних проблем протягом випробувального терміну не було, то ж ми почали повноцінну співпрацю. Протягом вже повноцінної роботи на проектах я помітив у себе проблему з уважністю, якої раніше в мене не було — я міг забути щось виправити або розповсюдити зміни на всі екрани.
В кінці року в мене був дзвінок 1by1 з тім лідом Стасом (він же один з оунерів Glow), на якому ми оговорили цю проблему і проблему з UX-writing, а також зробили план на майбутній розвиток. Загальний фідбек «Все добре, просто треба покращити пару моментів і тоді буде все супер». Буквально через день-два я уходжу на новорічні свята і коли виходжу, одразу отримую від тім-ліда повідомлення, щодо помилок з текстом та уважністю в деяких моментах, що клієнт був незадоволений цим, треба зібратись і довести проект без таких помилок до фінішу. Варто зазначити що цей проект був важкий, через кількість змін від клієнта та обмеженість у часу. Тому на проекті панував хаос. С початку січня ми з іншим дизайнером на проекті починаємо працювати з цими зауваженнями, та на приблизно 80% зменшуємо кількість фідбеку клієнта щодо дійсно наших помилок. В середині січня тім лід має гарний фід від клієнта, співпраця з клієнтом продовжується і я у якості подяки від тім ліда отримую смаколики (у великій кількості). А в
Я був дуже здивований, тому що до 1by1 не було жодного фідбеку щодо моїх проблем. Після отримання фідбеку є конкретний результат в у вигляді прогресу з вирішенням проблемам, але мене звільняють, умовно не даючи час виправити ситуацію і навіть не оцінюючи покращення та прогрес. Це я не кажу про те, що навіщо наймали людину після перерви в дизайні, якщо ви не готові до того, що потрібен буде час, щоб набрати форму. Навіщо робити офер, коли хотіли залучити спочатку як парт-тайм 🤷🏼 Короче моє звільнення не зрозумів не тільки я, але і інші люди в команді.
Не дивлячись на те, що я дивлюсь на цей досвід з Glow, як на негативний, все одно справедливо бути обʼєктивним.
Плюси Glow:
— Дружня атмосфера. Не зважаючи на фулл-ремоут, війну і тд, в команді дійсно дружня атмосфера над якою працюють;
— Система бенефітів. Компенсації різного роду;
— Активна робота HR;
— Колектив. Цікаві люди з високим рівнем проф скілів;
— Адекватний рейт за перепрацювання. Якщо буде потреба попрацювати додатково, то ви отримуєте оплату згідно рейту (він гнучкий і передбачає різні випадки перепрацювання).
Мінуси:
— Відсутність послідовності у кадровій політиці. Я так розумію багато залежить від субʼєктивного бачення оунерів;
— Затримки по зп. 2 з
— Відсутність вчасного фідбеку та прозорості процесів. «Дякую за роботу, все круто» і через
Завдяки досвіду співпраці з Glow я тепер матиму челендж, що мені треба пояснювати на співбесідах — чому я пропрацював в Glow лише 4 місяці та чому мене звільнили (на мою думку несправедливо і непослідовно) і при цьому залишатись привабливим кандидатом 😂