• Топік для порад початківцям (і не тільки) у GameDev

    Привіт, наразі працюю левел дизайнером 4 місяці (Unreal Engine), до цього 2 роки був тестувальником, але все одно мрію розвиватись конкретно у напрямку гейм дизайну, якщо з теорією в принципі зрозуміло, адже за час у геймдеві встиг побачити цикл розробки ААА гри й поколупатись в документаціях багатьох проектів, сам також робив невеликі гдд відносно конкретних фіч чисто щоб потренуватись, то з практичної сторони все одно маю трохи розмите уявлення про конкретні повсякденні задачі гейм дизайну, а якщо точніше хочу розібратись у використанні блюпринтів для прототипування й загалом в методиці створення прототипів, а також у методології розрахування балансу й створення балансних таблиць, загалом освоїти хард скіли для геймдизайну, було б корисно поспілкуватись з тим хто зможе все розкласти по полицям на конкретних прикладах в контексті дескоптних/консольних проектів, або направити на ресурс де є добрий FAQ, бо гугл часто видає абстраговану теорію, а вивчаючи кожен розділ UE окремо навіть не знаю за що спочатку варто братись

    Підтримав: SalatiS