Дуже дякую за інтерв’ю та статтю!
Андрію, я буду чесним, вайб статі нагадує старий анекдот:
«Я 11 років купляю та перераховую сірники у коробках вашого виробництва — їх то 59, то 60, а іноді навіть 58. Ви там йо*нуті всі чи що?»
Звідси і тон більшості коментарів.
Мені спочатку було смішно, але після того як ви в коментарях звинуватили ряд людей в причетності до «культу годот», я подивився ваш твітер і тепер трохи занепокоєний. Розумію, що у вас з ком’юніті цього рушія пов’язано декілька років життя і багато емоцій. І тим паче розумію, що вам не потрібні поради зі сторони, але все одно скажу: будь ласка, спробуйте спрямувати хоч тимчасово увагу на щось інше та відволіктись, заради власного ментального здоров’я. Як мінімум, точно треба відрізати себе від цього ком’юніті, бо поки ви за ними слідкуєте щоб критикувати, ви все ще залишаєтесь до них емоційно прив’язаними, що може негативно впливати на вас же.
В Україні з годотом працює три з половиною каліки і я сумніваюсь, що це найближчим часом зміниться. Про це можна не перейматись.
Аналогічно. Поки читав, не міг зрозуміти, чи це літературний шедевр метаіронії, чи автор збожеволів за наші гріхи. Я досі вагаюсь
а яка різниця якщо вони тільки в стімі вже напродавали на 50 млн USD та стрибнули на другу строчку рекорду по швидкості досягнення 1 млн одночасного онлайну (47 годин після релізу, швидше тільки у кіберпанка).
Молодці разраби, зробили хіт
Бажаю всім, хто прочитає, знайти в цьому році свого янгола-інвестора
username checks out
Поки що ніхто нічого не знає. Я би порекомендував почекати декілька тижнів, перш ніж приймати якісь значні рішення. Я ставлю на те, що юніті найближчим часом відкатить ці зміни і запропонує інший більш адекватний варіант, бо концепція з оплатою за інстали абсурдна і великі студії з ними по такій моделі працювати не будуть, бо для бізнесу подібна невизначеність неприпустима.
1. Часто (але не завжди) видавець бере на себе певну частину фінансування розробки, тож виконує ще і роль інвестора, вкладає гроші в гру.
2. Видавець, залежно від угоди, може закривати для студії питання локалізації, тестування, портування гри на різні консолі (отримати PS DevKit це той ще гемор), реєстрації торговельної марки тощо.
3. Видавець вкладає кошти, ресурси в маркетинг та використовує свої медіа платформи (наприклад, додає гру в свою бібліотеку проєктів)
Просто релізнути гру в стім не можна, бо тоді вона там загубиться і не збере достатньо коштів. Більшість стім-ігор отримують найбільшу долю свого загального доходу в перші два тижні після релізу. Саме тому маркетингом необхідно займатись і реліз необхідно готувати, а це масштабна робота. Побудова та підігрів ком’юніті, збір вішлістів в стімі, домовленості з ігровими медіа та стрімерами/інфлюєнсерами, пости в соцмережах, план випуску трейлерів, і так далі і тому подібнею
Якщо маркетингом не займається видавець, вся ця робота лягає на плечі студії-розробника (котра вже має надскладну задачу, якою є якісна розробка крутої та захопливої гри).
Сподіваюсь, відповів.
Дякую! ❤️❤️❤️
А гра безкоштовна, як розумію, чи планується f2p?
На англомовному редіті r/gamedev пишуть, що в комерційному проєкті ен можна використовувати арти, створені за допомогою нейромереж, бо ти не маєш на них права власності.
Дуже дякую за статтю та інтерв’ю!
Не знав про цю гру, дуже цікаво було прочитати, у вішліст додаю вже зараз
О боже, не думав що зустріну людей, які все ще називають вирахувальник та далекозвучник комп’ютером і телефоном. 2023 рік на дворі, отямтесь! Ще й замість православного українського «пристосування» оце забугорське «адаптація». Тьху!
Серіал загалом добротний, подивились із задоволенням.
В мене претензії були до темпу розвитку стосунків Джоела і Елі та, через це, до останнього епізоду.
Багато часу хронометражу виділено на історії інших персонажів та на флешбеки. Джоел дві серії лежить поранений на матраці, а окрім цього в сезоні аж два великих таймскіпи: після серій у Канзасі та після серії з канібалами. Через це, як мені здалося, зближення Джоела та Елі проходить десь поза кадром. Автори, ніби, і самі розуміли, що глядач не встиг провести разом з цією парою достатньо часу, тому в останньому епізоді цю діру заткнули через два дуже прямолінійні діалоги в лоб, де Джоел та Елі розповідають як вони важливі одне для одного.
дякую за статтю!
Серія Shibaro, на мій погляд, найцікавіша в сезоні була. Дуже круто, що ви над нею працювали❤️
дякую за статтю!
Апдейт до минулого коментаря, пишуть що це етикетка, яка дійсно існувала в срср. Не можу додати до коментаря картинку, тож посиланням:
preview.redd.it/...1eb8876adcb283b44cbdcc880
Тому може навмисно, може ненавмисно.
А от з дроном, який несе герань, ситуація цікавіше, там варіантів що це збіг, точно нема
Але ж гравець в Bioshock Infinite точно так же першу годину гри бачить прекрасне повітряне Колумбії. Це робиться для того, щоб далі по ходу гри показувати гниль за фасадом.
Дрони, тушонка і фотки Донецька — це огидно і показує антиукраїнську позицію студії, але це не до теми глорифікацїі совка.
ось, це вже більше предметна розмова, я ж і просив приклади. Тільки герань і тушонка — це не до теми глорифікації совка, а це падли-рашисти свої ублюдські z-пасхалки в гру вставляють. Це ще гірше, але це інший топік.
я чув що через український стім гру можуть купляти казахи, білоруси й інше СНД, бо в них гра в стімі ж недоступна, ексклюзив vkplay
Дякую за статтю та за лекцію на конфі, дуже крута та надихаюча 🔥❤️