До якої адреси? Там достатньо вказати тип доставки «склад-склад», область, місто, індекс відділення, у клієнтів так всі відправлення йдуть, все як і у НП: i.imgur.com/13750Zk.png
треба запакувати, роздрукувати наліпку з штрихкодом (все так само як і на НП), далі на відділенні можна проходити без черги (мене ще ніразу не побили) і залишати відправлення або у оператора, або в спеціальному пластиковому ящику для готових відправлень (можна поціавитись у оператора) якщо ви інтернет магазин і багато відправлень (договір заключили) то можна зателефонувати, сказати коли будете і нач. відділення прийме всі ваші посилки. Наприклад ОЛХ вісілає такі наліпки вам на ел.пошту коли хтось купив з олх доставкою.
Вказую індекс відділення, якщо воно працює то на ньому і отримую/отримують, якщо не працює то пересилають до найближчого працюючого.
Крадуть і на Новій Пошті, і на НП вам пошкодять товар, а потім запакують щоб ви не здогадались і багато історій з НП можу розповісти. Ви уявляєте як проблемно звільнити співробітника укрпошти і як легко це може зробити НП? Укрпошта повинна бути навіть в селах де
Серед операторів все більше молодих дівчат, ячейки для сортування в відремонтованих відділеннях ставлять і вони ними користуються. Ми наче в одному місті живем Харкові, тому можу порекомендувати зайти в декілька відділень де вам сподобається більше (біля роботи, дому, в місцях де часто буваєте) і отримувати на них. Також є телефони підтримки, до 24го вони приймали скарги і реагували краще ніж НП особливо від бізнесу.
Я автоматизую інтернет магазини і можу вас запевнити що укрпошта зробила великий крок вперед: API впливає на те що власник інтернет магазину може сворити, промаркувати відправлення та здати їх в відділенні менше ніж за 5 хвилин, не чекаючи в черзі (на новій пошті навіть з реєстром часто треба чекати черги), а потім ще й відтрекати те відправлення і. Мобільний додаток також дозволяє створити та оплатити відправлення / відслідкувати де воно (гірше працює чим у НП але раніше і того не було). Попит на відправлення укрпоштою значно зріс серед покупців у моїх клієнтів, це свідчить про те що ціна/якість обслуговування вже конкурує з НП. Якщо зібрати статистику по проблемам з відправками і крадіжками (відносно кількості відправок) по моїм клієнтам то НП випередить укрпошту, а відношення відправок укрпоштою в деяких випадках сягає
Не все так погано як описав автор, про це свідчать і коментарі і мій власний досвід. Не знаю як там було в 70х, але відносно 90х при Смілянському укрпошта, як на мене, зробила великий крок у майбутнє. Відділення ремонтують, зарплатню операторам збільшили, про якість обслуговування почали думати (а раніше тебе могли й матом послати). Створили api, мобільний додаток, над автоматизацією працюють (поштомати, сортування, програмне забезпечення). Далеко не все ідеально, рекомендую подивитись доповіді Смілянського чтому так, але прогрес є.
а в residental взагалі нема такої можливості, пауза доступна тільки для RV. В residental буде нараховувати борг ну і відключать...
RV якраз можна ставити на паузу. Але тарифу RV в Україні офіційно нема, якщо попросити змінити локацію на Україна то тариф стане residental, а його вже не можна ставити на паузу.
через тікет до підтримки можа змінити, але тоді не зможете на паузу ставити.
То ви дуже соромязливий, це аж ніяк не впливає на швидкість обслуговування клієнтів, ви просто залишаєте відправлення, оператори на них не відволікаються, сканують вже коли нема людей, так само як і на новій пошті можна підійти до терміналу самообслуговування відсканувати посилку і залишити в пластиковій коробці. Доречі на Укрпошті скільки так не здавали без сканування ні разу не було випадку щоб загубили посилку, а на новій пошті раз на місяц1-2 відправлення з реєстру та й загублять (статус видалено ставлять) потім звониш, шукають: «ой забуцнули в куток не побачили»...