У цьому блозі Олександр Акуленко з Prozorro.Продажі розповідає про те, навіщо його команда вимірює індекс лояльності користувачів, що дає вимірювання NPS публічному сектору, як використовувати дані NPS у роботі з державними онлайн-аукціонами та як найдоцільніше вимірювати індекс лояльності.
Історія про те, як «Прозорро.Продажі», E-Tender та e-Docs змогли цифровізувати процес переміщення українських підприємств під час війни. Як долали перешкоди, хто допомагав, чим підтримували міністерства та Microsoft Corporation.
Олександр Акуленко, заступник начальника відділу інформаційних технологій і телекомунікацій «Prozorro.Продажі», розповідає, як стартап став інструментом для продажу та оренди будь-якого майна та активів. Про взаємодію зі стейкхолдерами, проєктування нових типів процедур продажу та аукціонів, підготовку технічних завдань для підрядників, синхронізацію робіт з майданчиками і їх тестування — у статті.