Ну, чисто FYI, її не закинули (не дивлячись на те, що розробники видалили твітер, у чому я їх не можу не підтримати).
Тож, якщо вам так боляче за розробників, не переймайтесь. Вони, як то кажуть, досі цю скалу лупають
Я і не казав, що Zero Loses — це шутер. Я приводив її як приклад гри саме про цю війну.
Через 15 років з анонсу і з максимальним опором з боку Американської та Британської влади)
Нє, те, що вона виходить — це, мабуть, позитивний кейс (не досліджував тему Фалуджі і тому не візьмусь судити), але тут, все ж, мова більше про сам прецедент
Ну... скажімо так, є досвід гри 6 days in Fallujah і я не впевнений, що хтось дуже хоче його повторювати. Для адекватної рефлексії на сьогоднішні події потрібен час і правильний жанр. І навіть попри те, що шутери — це найпопулярніший жанр у світі, це, ЯК НА МЕНЕ (не кажу, що моя думка — єдино-вірна. Якщо маєте іншу, то радо вислухаю :) ), не той жанр, у якому варто робити ту саму рефлексію на війну зараз.
У нас в розробці був, взагалі-то, не тільки Glory to Heroes (як я зрозумів, Ви посилаєтесь на нього).
І гра про війну у нас вже є. RUSLICSTAN INVADES називається (це якщо ми говоримо про щось з розряду м’ясних шутерів).
Рівно так само, у розробці знаходяться Zero Loses та гра від Сybernation team, яка теж шутер від першої особи.
І це я не кажу про зарубіжні проєкти і про ті, які поки що на стадії раннього прототипу.
Дуже крута ідея та інтерпретація тих часів і подій. Це те, що дійсно необхідно випускати зараз. Окремий лайк за візуал. Кайфував від кожного арту)