Дякуємо, Денису. Звичайно, як тільки ми зрозуміли, що це МГУ, одразу прибрали.
Вітаю, Анастасіє!
Дякую, що поділилися своїм досвідом.
Компанія пройшла великий шлях в напрямку того, щоб виключити можливість отримання такого досвіду (і звісно продовжує це робити). У нас розвинута культура фідбеків і у фахівців є можливість оперативно ділитися зворотним зв’язком особисто або ж анонімно.
Команди People Partner-ів та HR сфокусовані на тому, щоб кожен був почутий і атмосфера в командах була здоровою.
Дмитро, дякую за уважність! Загубилося слово, виправили.
Компанія дійсно 7 років тому орендувала тимчасове приміщення для кількох команд у трамвайному депо. Цікавий був досвід) Щиро вдячні всім нашим колегам, які тоді пройшли співбесіди в тому депо, все ж таки прийняли офер і продовжують співпрацю з компанією. Зараз у них є можливість працювати в наших комфортних представництвах, навіть під час блекаутів.
Женя, дякую, що освітив фактичну ситуацію як є. Це дійсно дає розуміння, в чому потрібна допомога і куди її краще направити. І, звісно, безмежна подяка тобі й команді «Вулика» за ваші добрі серця!
Вітаю, Ростиславе! Дякую вам і вашим побратимам за цю ініціативу! Чудово, що справа Тикви продовжується — це і є найкраще вшанування його пам’яті.