• Два кольори Game Studies: грати чи думати?

    От грав в багато мморпг, бачив купу стилів, механік, наративів, і коли виходить щось нове, граючи в гру думаєш, аналізуєш, а тут я вже так бачив, а тут могли б зробити краще і так далі. З цього робиться висновок, подобається чи ні. І це відбувається якось само собою, натурально, навіть в 99% не помічаєш цього.
  • Два кольори Game Studies: грати чи думати?

    Якщо я правильно зрозумів, то грати і думати про ігри то індивідуально для кожного, виключно за критеріями смаків і вподобань, і звісно через призму попереднього досвіду.
    Найпростіший приклад пояснити це:
    Базові загальні речі, візуал, геймплей, сюжет.
    От грав в багато мморпг, бачив купу стилів, механік, наративів, і коли виходить щось нове, граючи в гру думаєш, аналізуєш, а тут я вже так бачив, а тут могли б зробити краще і так далі. З цього робиться висновок, подобається чи ні. І це відбувається якось само собою, натурально, навіть в 99% не помічаєш цього.

    Щодо зміни вподобань і смаків, це теж приходить якось само собою. До прикладу я особисто люблю мморпг за соціальну складову і в часи коли було тільки 4 гри це ВоВ, Ів онлайн, Лайнейдж, Райзінг форс онлайн, з цих чотирьох я досі люто ненавиджу ВоВ і л2, а от з РФо у мене дуже теплі спогади концепт, візуал, дуже сильна соціальна складова, і неймовірна кількість душного і пального ПвП, та от коли почали виходити нові ігри в жанрі, наприклад ТЕРА онлайн, гра яка перша в жанрі реалізувала чесний екшн таргет бойову систему, після цього я більше не можу грати в класичні мморпг з таб таргет бойовкою, мене від них нудить, я не отримую від них задоволення, не відчуваю челенджу, і так тепер і обираю ігри чим краща бойовка чим складніша, плюс обов’язково наявність ПвП контенту, чим масовіший тим краще.
    І ще один приклад, це New World від амазон, гра нажаль характеризується двома словами «втрачений потенціал» але бойовка топова, візуал і концепт дуже крутий і прекрасно личить часу в який вона вийшла, відчувається свіжо, а також в ній додалось нова фішка це безкласова система персонажів яка дуже добре реалізована, і тепер я певно теж не зможу грати в ігри де класична система класів.
    Якось так, дякую за увагу.

  • Як опанувати Unity та C#?

    Як мені радили, дивитись багато відео і найкраще англомовного, скачати собі рушії і по відео відтворювати, все на самонавчанні. Ще радили знайти собі досвідченого ментора який буде допомагати, вказувати на помилки тощо, але як з’ясувалось (що не дивно та доволі очікувано) на халяву ніхто не хоче гаяти свій час і ділитись досвідом. Жоден з знайомих ніякі курси не рекомендував але аргументованої відповіді чому? Я так і не почув. Тож ютуб і гугл наше все.

    Підтримали: Den TRO, Іван Никифоряк
  • Який період з історії України вам здається найцікавішим для створення відеоігор? Окрім сьогодення

    Я б дуже хотів ААА Мморпг в хорор дарк фентезі сетінгу дуже пвп орієнтовану. З видом від 3го. ніякої ізометрії(люто нудить від ізометрії) за основу взяти Українські міфи і легенди. Відкритий світ. Світові боси. Двостороннє протистояння, щоденні війни за володіння територією без ліміту учасників масові заруби фракція на фракцію.

    Підтримали: Anna Vynnychenko, Alex