Даю йому 100 строк, на аналіз. Він повинен віддати 100 строк з відповіддю. Навіть якщо відповіді немає або він не знає — повинен це вказати. І ось десь 5 разів на 10к він ігнорує і пропускає строку.
Це «особливість». Щоб зменшити кількість помилок — треба логічно складати промпт. От на прикладі вашого сумування: я спробував і Клод дійсно давав помилки. Тому я в новому чаті вже просив його переперевіряти розрахунки, тому що мені дуже важлива точність (або порахувати різними способами) і отримав вже правильну відповідь з першого разу.
Ну я багато використовую АІ і завжди закладаю вірогідність помилки. Тому для деякого «аналізу» є окрема проста перевірка, і на 10к запитів, десь 5 помилок виходить. Така «особливість» інструменту, мене це влаштовує. Не подобається — шукайте інший інструмент.
Ще до чату був плейграунд і в ньому був параметр «Температура»:
Controls randomness: Lowering results in less random completions. As the temperature approaches zero, the model will become deterministic and repetitive.
Чат також використовує цей параметр на стандартному рівні
У Клода такого параметру немає. Але можна просити давати тільки точні і перевірені дані.
Коли є необхідність — перевіряю. Прикінь))) А коли необхідності немає — не перевіряю.
Може тобі такої гнучкості не вистачає не тільки в роботі з АІ?)))
Ні. Взагалі ні. Але це вже схоже на якийсь стьоб.
ну реально, що тобі заважає переперевіряти дані?))) це ж не рокет-сайнс
Навичка комунікувати з АІ — така сама, яка навичка їздити на машині, як програмування, як гра на піано... Ну тобто, якщо у тебе не вийшло з перших разів, то це не тому що «це не працює», а тому що немає навичок/знань/досвіду.
І от навіть після мого коменту «прогалюцинували»: де я хоч словом сказав, що вважаю це «висновком»? АІ повинна дати мені «ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ», в жодному разі не «висновок».
І що заважає заборонити АІ фантазувати і вимагати давати точні дані. Да, так можна було)))
І ще відкрию дуже страшну тайну: навіть мені складно зробити з першого разу робочий промпт, який буде давати «очікуваний результат». Що казати про тих, хто спілкується з АІ як з іграшкою
Бачив багато випадків, коли люди невміло користуються моделями, а потім кажуть, що від неї немає користі. Відомий приклад з логічними/математичними задачами, коли АІ дають задачі «як є», а не у вигляді правильно підготовленого промпта, отримують погану відповідь і починають «доводити», що АІ тупий. Ні, ви трошки інше довели)
Це лише приклади використання на поверхні:
— треба щось знайти у великому документі, або отримати швидкий висновок з документу (стаття, тех.документація, закони, звіт...)
— сумаризація інформації
— допомога в написання будь-чого (але якщо ви генерите по промпту «напиши мені лист/статтю/пост/комент про [тема]» — не дивуйтесь, якщо отримаєте погану відповідь)
— треба скласти юридичний документ — кидаєш зразки, генерить під тебе.
— треба витягнути данні, які не мають шаблонної структури (що раніше можна було зробити лише руками). Буквально на цьому тижні обробив за робочий день 70к строк через АІ — колосальна економія часу.
— я не програміст, іноді треба створити / підредагувати різні мови — не проблема.
— треба нові ідеї — може бути шаблонно, але і корисно.
— кажуть, добре пробудовує туристичний маршрут (не користувався)
не розумію переваги. А що заважає
поспілкуватися з GPT-turbo від OpenAI на українській мові
через Чат?
Чи це дошка, до якої прикручен Чат? Тоді це теж не є перевагою, тому що для користувачів буде перевагою наявність трафіку/живих юзерів на сайті.
Ну і якщо ви заговорили про SEO, то по яких keywords ви плануєте зайти в гугл?
Якщо ви не змогли отримати бажану відповідь від Чату — значить треба ще модифікувати промпт. Це роблять рідко, але можна чат попросити створити детальний промпт під певну задачу, хоча особисто мені подобається claude для “креативних задач”.
Ось приклад сгенерованого промпта від Клода під квест в таверні. Перевірив як він працює, Клод гарний текст дає, Чат зайву портянку написав (що можна обмежити задавши формат відповіді):
You are an AI game master tasked with leading a player through an interactive fantasy quest. Your role is to create an immersive narrative experience, describe scenes vividly, present choices to the player, and respond dynamically to their decisions. Follow these guidelines:
1. Setting:
— The quest begins in a tavern.
— Describe the tavern’s atmosphere, patrons, and any notable features.
2. Characters:
— Introduce a mysterious man in the tavern.
— Do not reveal his true nature (a demon) to the player initially.
3. Interaction:
— Allow the player to interact with the mysterious man through dialogue choices.
— Gradually build tension and intrigue in the conversation.
4. Plot twist:
— At an appropriate moment, reveal that the man transforms into a demonic entity.
— Describe the transformation and its effect on the surroundings.
5. The game:
— The demon challenges the player to a game.
— Do not explicitly state that the player’s soul is at stake.
— Present the game as a high-stakes challenge with unspecified consequences.
6. Game mechanics:
— Create a simple but engaging game for the player to participate in.
— Provide clear rules and options for the player.
7. Narrative progression:
— Adapt the story based on the player’s choices and game outcome.
— Offer multiple possible endings depending on the player’s decisions and success in the game.
8. Atmosphere:
— Maintain a sense of mystery, danger, and supernatural elements throughout the quest.
— Use descriptive language to evoke emotions and create vivid imagery.
9. Player agency:
— Offer meaningful choices that affect the story’s progression.
— Respond to player inquiries and actions in a way that maintains immersion.
10. Pacing:
— Balance dialogue, description, and action to keep the player engaged.
— Build tension gradually towards the climax of the demon’s revelation and game challenge.
Remember to keep the true stakes of the game (the player’s soul) a secret. Present the quest as an mysterious encounter that evolves into a supernatural challenge. Adapt your responses based on the player’s actions and decisions to create a personalized and engaging narrative experience.
Тут були достатньо дивні поради, що це «незаконно». Незаконно, лише якщо:
— розповсюджувати персональні данні... У цьому постійно звинувачують «Миротворець».
— розміщувати матеріал, який може підпадати під категорію «наклепу» або «малодостовірна інформація». По цій статі хтось судився з «Чесно» за реєстр зрадників
— порушувати авторські права.
Також тут вже кинули приклади
Вас чомусь здивувало, що інформація не актуалізують. Вже на цьому ви повинні зробити певні висновки.
Ви розумієте об’єм роботи? По моїм грубим підрахункам на сайті Слово і Діло близько 1,8к сторінок політиків (це актуальні сторінки політиків при владі зараз). По даним гугла — 22к сторінок (по запиту site:slovoidilo.ua/persony/). Якщо ви вважаєте, що цю роботу будуть робити «волонтери», то маю вас засмутити. Самі будете робити? Або самі фінансувати? Або гранти постійно шукати? Є правда один варіант автоматизації, але тут треба пару гарних спеціалістів.
Ну і головне у вас є розуміння цілі проекти? Ну тобто створити проект, щоб що????
— дихання, найпростіше що можна зробити. 5/7 (5 тактів вдвох, 7 тактів видих) або 7/11. Дуже довго цю просту методику ігнорував (воно ж надто просте, не може працювати, треба складніше!), але на початку 22 лише це допомагало з тривогою. Щоб оцінити ефективність заміряєте стан по 10-ти-бальній шкалі і після2-3 сесій по 10 разів (або більше, ідеально зменшити оцінку до 1-3 з 10). Якщо хочете отримати ще більшу ефективність — комбінуйте з іншими методами, які у вас є.
— Marconi Union — Weightless (ембієнт, www.youtube.com/watch?v=UfcAVejslrU). Є якісь наукові дослідження щодо антистресової дії цього треку. Якщо для вас спрацює — шукайте щось схожого.
— а взагалі, КПТ-шніки б напевно сказали у першу чергу фіксити свої думки (які і створюють стрес). Наприклад, один з негативних фільтрів сприйняття катастрофізація — часто очікувати, що станеться щось погане (і привіт, стрес).
— ну і найголовніше, уникати стресу. Це канешна капітанство, але навряд чи допоможуть якісь техніки, якщо ви не зменшуєте кількість стресу у житті. Тому дуже спірно вважати важкий спорт антистресом, який додатково буде виснажувати нервову систему.