Молодим людям в Україні я б порадив до кращих часів залишити гейдев як хоббі для душі, а технічний і творчий потенціал реалізовувати в embedded і радіоелектроніці — це супер цікаво і це потрібно, зокрема, для перемоги.
Мене більше цікавить не те, що було, а що відбувається зараз і що чекає попереду. Недоречно робити розумне обличчя і говорити загальні фрази по темі, в якій ви не варилися.
Найкраща, хоч і жорстока, аналітика, кількість вакансій C++:
— в Росії: 150 (принаймні на хабрі, насправді більше)
— в Україні: ~50
Как в любом правиле, есть исключения, например, люди, которые закладывают свой дом, 2 года сидят в гараже, делают игру мечты, она выстреливает и приносит золотые горы.
Я думаю, кожен має право для себе сам вирішувати, ким він є — айтішніком, інженером, митцем чи фуд-тревел експертом з хоббі у геймдеві
Сумно, але закономірно.
Стара гвардія давно вже пішла з цієї компанії, релізнули свій проект, симпатичний, але не вистрілив.
Condemned — непогана гра.
SHOGO, BLOOD, FEAR — золота класика.
NOLF — форевер ін май харт ! ! !