Так звісно, це і не обговорюється наче. Вам теж дякую за коментар, до речі.
Але ж вам тут ніхто не ставив жодного запитання, навіть за знаками пунктуації у повідомленні я уважно прослідкував.
Ви наче відповідаєте на питання від якихось ееее інших співрозмовників. Але чомусь робите це тут у коментарях.
Якщо! Ви не можете! Втриматись від придбання російської іграшки! Бо українці вам схожу не зробили! У вас! Як на мене! Якийсь! Розлад!
Терміново зверніться до спеціаліста!
Перепрошую, а ваш перший за три роки коментар сповнений полеміки про робочі місця росіян і «нема повноважень» російського бізнесу — це тому, що ви дуже полеміку не любите? :)
Сергію, а чому ви змінили коментар? Оригінал мені більше подобається:
Вони роблять чудові ішри. Я й на далі буду купувати, якщо сетинг мені буде цікавим.
Не варто соромитись слабкості перед шкідливими принадами, усвідомлення — перший крок до подолання. І дякую, що зареєстрували профіль лише для того, щоб підтримати пост коментарем ;)
На жаль, ви помиляєтесь щодо «українці все це розуміють», бо інакше цього тексту б тут не було :)
Точніше, замість нього були б інші і не тільки тут, і були б значно кращими, бо їх би писали професіонали. Цей же з’явився тут саме через їхню відсутність і дещо спантеличену реакцію кураторів низки медіа каналів на звернення з інформаційного приводу, від «та ви що, правда?» до «а звідки це взагалі взялось?».
І мені важко їм у цьому докоряти, бо у теперешній ситуації є кілька ключових відмінностей порівняно з тою ж Atomic Heart, про які я коротко згадав: відсутність кричущого совку і загалом несмаку в кожному кадрі промо, значно більш завуальовані зв’язки із будь-чим російським, значно меньший публічний статус поза обмеженими спільнотами, значно меньш масовий жанр зрештою.
Що ж до «вестернзів», то будь-хто прямо зараз можете долучитись до намагань донести до них цю інфомацію. Для цього створений зручний шаблон у публічному доступі, бажаючим залишається тільки обрати улюблені видання/авторів/блогерів/ютуберів і трохи посидіти за електроною поштою або в соціальних мережах
docs.google.com/...u0X9LomE/edit?usp=sharing
Щиро вдячний усім за допомогу ;)
Нарешті спеціалісти з низового маркетингу завітали, щось ви цього разу довго.