Software developer в Freelance
  • ECO and Tech

    Я пропрацював в компанії приблизно півтора року на позиції ведучого розробника (.Net) на одному з проектів. Незважаючи на те, що клієнт на цьому проекті був доволі складний, це був чи не найцікавіший досвід в моїй кар’єрі. Керівництво компанії дуже гнучке та розумне в усьому, що стосується постановок завдань, графіка роботи, використання тих чи інших технологій/фреймворків/підходів. Все, що добре працює і дозволяє вписатися в термін, може і повинно використовуватися. Всі питання, які виникають в процесі роботи, обговорюються вирішуються таким чином, щоб врахувати, наскільки можливо, інтереси кожного та всі нюанси кожної задачі чи ситуації. Це мотивує працювати в повну силу та шукати найкращі способи впоратися з тими чи іншими викликами. Винагородження виплачується точно і в оговорений термін.
    Єдина причина з якої я пішов з проекта — це те, що клієнту з часом стало вже занадто складно поратися навіть з виключно бізнесовою частиною постановок завдань. Тому мені стало не вистачати суто технічних викликів, і я став відчувати недозавантаженість. Я особисто не дуже люблю занадто глибоко занурюватися в бізнес. Бізнес анализ не є моєю найсильнішою стороною, мені більше подобається суто технічне проектування та розробка.
    Не виключаю, що якщо в майбутньому з’явиться така нагода, я можу знов почати (продовжити) працювати з цією командою. Це був той рідкий випадок, коли співпраця виявилася одночасно досить комфортною (принаймні для мене) і плідною. В будь якому разі, я вдячний компанії за співпрацю і бажаю усіляких успіхів. Це команда, з якою легко и цікаво працювати.

  • DataArt

    Вчора запросили на співбесіду в цю компанію. Ну, я нібі погодився, але без жодних обіцянок. Сьогодні виявилось, що спочатку треба підтвердити рівень англійської. Я спитав, який рівень потрібен, сказали щонайменьш Intermediate. Я надав сертифікат FCE (en.wikipedia.org/wiki/B2_First), який ніби-то підтверджує Upper Intermediate. Сказали, що цьгого недостатньо, бо існує процедура, яку неможна ігнорувати, тому все одно треба пройти співбесіду з їхнім викладачем англійської мови. Дивно. Upwork визнає сертифікат FCE, проте DataArt цього сертифіката не визнає. Вочевидь, DataArt є крутішим за Upwork. Крутезна компанія, дуже рекомендую. :)

  • Access Softek

    Працював в цій компанії віддалено як .Net розрорбник трохи більше за рік в 17-18 роках. Працював на проекті з online financial management. Перші декілька місяців, поки працював в українській команді, було досить цікаво, відчував що приносив проекту певну користь, потім відбулася «реорганізація», мене, незважаючи на те, що я був досить успішним розробником, вислали в глухий саппорт, де мені стало незрозуміло, чим я взагалі мав займатися. За пару місяців втік, оскільки відчув, що мене використовують не за призначенням та я вже почав втрачати кваліфікацію.

    Світлі сторони. Здобув неабиякий практичний досвід роботи з певними досить цікавими технологіями, наприклад, LinqToDB. Переробив на більш сучасний лад досить складну та цікаву машинку пошуку по базі MS SQL, яка підтримує формування та збереження з можливостю подальшого використання досить гнучких критеріїв пошуку. Непогано підтягнув LINQ, Expressions etc. Було ще декілька досить цікавих завдань, виконання яких приносило задоволення та користь для професійного зростання. Винагородження виплачувалось у строк та згідно домовленностей, з цим на той час жодних проблем не було, принаймні в мене. Навіть в певний момент отримав невеличке підвищення. Ще компанія сплатила мені компенсацію за покупку більш потужного лептопу, бо мій тодішній був занадто слабким для того здоровезного проекту.

    Темні сторони. В компанії на той час працювало досить багато (більщість) розробників з Росії та Узбекістану. Досить специфічний менталітет більшості з цих людей не додавав жодних радощів, певний рівень «азіатчини» відчувався майже постійно. Американське керівництво проекту на той час не розуміло в достатній мірі ані технічних викликів, ані методів організації роботи. На той час на досить великій базі кода (декілька сот тисяч рядків), яка зберігалася в єдиному репозиторії та технично являла собою два «моноблочних» рішення на C# (front-end & back-end) працювало десь трохи більше за 20 розробників умовно поділених на 4-5 команд. Це чомусь звалося Скрамом. Звісно така організація процесу не додавала ефективності, постійні конфлікти між командами були практично неминучі. Зворотнього зв’язку з керівництвом проекту майже не було, тобто деякі ліди команд мали певний вплив, інші — ні. Всі недоліки зазвичай притаманні корпоративному середовищу мали місце так само, як деякі специфічні саме для цієї компанії не дуже приємні особливості робочих відношень.

    Висновок. Попрацювати деякий час на цю компанію може бути цікаво й навіть корисно, якщо є певна вдача, але розглядати її як місце де я хотів би працювати довго, я не зміг. Занадто задушливо і не видно зрозумілих перспектив.