Ви даремно асоціюєте роботу програміста з понаднормовим оранням землі, та навряд ви мене почуєте.
Коні то еталонний спокій.
Согласен, спасибо за отзыв!
Ви мене не зрозуміли. Якщо ви працюєте в умовах які, у всіх аспектах, вас не влаштовують — так, треба змінити компанію. Зазвичай, все не так погано, але й працювати доводиться. Чи ви вважаєте те що вам десь потрібно більше часу або відпочити від роботи не вашою особистою проблемою, а проблемою компанії?
Дякую за відгук!
Так, це дійсно один із способів вирішення кризового становища. Але ж звичайний стан речей це не чорне та біле, а люди не шукають роботу після першого челенджу.
Дякую за відгук!
Програмістів, які готові брати на себе відповідальність та здатні працювати на результат, в Україні суттєво менше ніж роботи яку потрібно виконувати. Це звісно мій суб’єктивний погляд. Та й якщо подивитись на типові вакансії то можна побачити що наша галузь, в першу чергу, зацікавлена мовами програмування, фреймворками, в кращому випадку — процесами. Все це важливо, але не про той рівень коли можна бути впевненим що хлопці все зроблять, а ти відпочивай собі на умовному Гаїті. Ті, хто все ж не тільки програмує, а й ефективно виконує роботу, швидко переходять в категорію Team Lead/Delivery Manager/etc. та формують нові команди. Таким чином, зазвичай, масштабується розробка. Сформувати команду, скажімо, з 5 програмістів рівня Team Lead можливо, та це займе в рази більше часу і ресурсів. А якщо потрібно 3 команди? Ринок встигне змінитися декілька разів перш ніж ви закриєте всі позиції.
Такий підхід вимагає дуже високої кваліфікації, при цьому необхідний аналіз все одно виконується, але без встановленого процесу. Зібрати таку команду в наших умовах досить складно, а масштабувати розробку взагалі неймовірно.
Бачив різне, зазвичай навіть з дуже складними людьми проблема є з обох сторін. Можуть не слухати бо програміст пояснює щось незрозуміле, або не пов’язане з інтересами менеджера. Так, у менеджерів є інтереси, це нормально. Щоб людина слухала, потрібно спочатку слухати ЇЇ. Якщо зовсім біда то є інші інструменти, наприклад, ескалація.
Щодо самої риторики то я повністю згоден, саме тому наголошую що слід питати «як краще», «що потрібно», «що ми можемо зробити» і т.д.
Дякую за відгук.
Звісно є різні випадки, але в більшості ці питання мають більш обґрунтовані причини, іноді потрібно про них дізнатися. Це потребує певних навичок, але не таких складних як здається. Іноді потрібно допомогти менеджеру чи іншим колегам знайти більш комфортний підхід бо вони не розуміють чого це вас дратує і в чому складність.
Цікаво почути відповіді менеджера з вашого прикладу в такій розмові.
«Дивись, щоб надати відносно точну оцінку(яка має сенс) мені потрібно 4 години часу, потрібно подивитись компонент А та компонент С, є ризики що ми їх зачіпаємо своїми змінами, а ще спитати QA коли вони перевірять. Зараз я займаюсь більш пріорітетним завданням і мені потрібен цей час щоб його виконати, чому нам потрібна ця оцінка саме зараз?»
В такій ситуації більш проактивним є прозоре пояснення чому саме 2 тижні, хоча б чому не 3 дні. Якщо це дійсність, який сенс не погоджуватись?
Дякую за відгук.
В прикладі постає питання негайної оцінки непроаналізованої задачі. Мабуть потрібно було додати що Олесь не мав на це часу, бо виконував інші, більш пріорітетні, задачі. Доволі розповсюджена ситуація, як гадаєте?
Чудовий success story від співвітчизників, що заводять продуктову розробку на Український ринок.