з мотивацією озвученою вище БЕЗ співбесід з керівниками інших підрозділів, без попередження, в п’ятницю в 4:30 вечора, за півтори години до кінця робочого дня з наданими причинами, озвученими вище.Наскільки я знаю, керівник напрямку з вами під час попередьної розмови по телефону запропонував зустрітись в офісі, на що ви сказали що у вас не має часу (це під час робочого дня).
Ваша точка зору безумовно дуже важлива, я висловлюю своє бачення також, щоб не було однобокого трактування того, що сталося.
Вкажіть будь-ласка конкретні приклади кого кинули і як саме.
А ще краще нехай відпише сюди той, кого «кинули».
Якщо не можете, то прошу на майбутнє не писати те, що не відповідає дійсності, тим більше якщо ви в даній компанії ніколи не працювали.
Достаточно интересных проектовУ нас дійсно велика кількість різних проектів і це не для того щоб взяти праціника, а те, що є насправді.
все так говорят когда человека нанять нужно
Доброго дня, Андрій!
Под соусом расформирования отдела принудительно решили переводить .NET программеров на другие платформы.В компанії був вибір: або звільняти працівника, або платити таку ж саму з.п. з умовою його перенавчання на іншу мову програмування, що вам було і запропоновано.
Тех, кто не понравился руководителям отделов — ф топку. Названной причиной своего увольнения услышал «в пятницу вечером не пожелал остаться после 6, просил перенести на понедельник», и еще «не желал говорить по телефону, писал в скайпе»...Керівник відділу безпосередньо приймає рішення щодо взяття на відділ потенційного працівника, а не ми за нього приймаємо. На те він і керівник, що несе відповідальність за відділ. На жаль ви не підійшли, а по суті не пройшли співбесіду в нього. Хочу додати, що на цей відділ ми постійно набираємо працівників і є необхідність взяти ще мінімум +15 додатково.
Привіт Остап,
В мене через 2 тижні Graduation в Мадриді, Global Executive MBA, IE Business School.
Так що бажаю успішного поступлення! :)
Повністю погоджуюсь.
Країни Варшавського договору, де великий рівень безробіття і відносно високий рівень базового наукового потенціалу готувати інженерів на прикладі наших університетів і інститутів.
Люксофт вже має афіс в Азії, топ аутсорс компанії з Франціі (з виручкою за 10 млрд) також активно входять в Індію та Азію.
Компанія Tata Consulting Service 340k працівників, виручка 15 млрд, 20% всієї виручки це General Electric, 41% всієї виручки це Banking&Finances, average revenue per employee 43k, EBITDA приблизно 25%(тут можу помилятися трохи), текучка кадрів 16% — тобто 50к людей в рік, onsite/offsite 50/50%(приблизно)
Люксофт приблизно 10к працівників, виручка 0,6 млрд, 50% всієї виручки це 2 банки, 70% всієї виручки це Banking&Finances, average revenue per employee 75k, EBITDA приблизно 15%, текучка кадрів 10% — тобто 1к людей в рік, onsite/offsite 10/90%(приблизно)
а) Індуси дешеві і компанія з Індії вцілому працює значно ефективніше 25% і 15% EBITDA із-за дешевої робочї сили
б) виручка на програміста 43к і 75к, тобто якщо виручка на програміста з Люксофта вище приблизно в 2 рази і клієнти за це платять, то ефективність можливо не в 3 рази вище, а в 5 і більше, тому що чим більше рейт, тим більша ефективніть у геометричній прогресії (до певної межі)
в) Люксофт бореться за працівників, у них одна з найменших labor turnover — менше 10%
г) індус onsite/offsite 50/50% та Люксофт 10/90% показує що Індуси втримують клієнтів тим, що посилають працівників на onsite роботи.
д) обидві компанії сильно завязані на фінансову галузь + обидві розвивають свої продукти
е) Індуси беруть все підряд, Люксофт таргетує Tier 1 ешелони клієнтів з плановою виручкою від 10 млн в рік, менше їм стає не цікаво.
є) Темпи зростання виручки у Тати 20% і Люксофт 33%, але це зовсім різні по обсягу компанії.
Вцілому Люксофт буде потроху відбирати долю ринку від Індусів. Люксофт дуже поважаєма мною компанія і взірець для розвитку. Побажаємо їм успіхів у 2016 році та нових досягнень! :)
Это незаконно, потому как нету доказательств, устные доказательства не принимаются во внимание, если только он не сотрудник компании.
Поэтому суд обязан отклонить «клопотання», ну а у нас все делается для того чтобы остановить компанию и ждать когда принесут деньги.
Взагалі-то податкова міліція робить певні дії на основі вказівок слідчого за допомогою опер.упожноважених.
Підставою для слідчих дій є порушена кримінальна справа за фактом порушень у сфері податкового законодавства, які виявляє податкова інспекція, а точніше податковий інспектор.
Тобто, податковий інспектор, якщо находить суттєві розбіжності в оподаткуванні та бухгалтерії, то вирішує або виписувати адмін.штраф, або передавати справу у податкову міліцію для відкриття кримінального провадження щодо і т.д.
Фраза «вирішує чи виписувати адмін.штраф» питання дуже субєктивне і кореллює часто з хабарем, але маю все-таки висловити свою думку, що тут 50% на 50%. Все-таки є совісні под.інспектори, а є які живуть лише хабарами.
В разі, якщо справа переходить у под.міліцію, то тут інша історія.
То все до того, що под.міліція не може просто прийти на підприємство і сказати, що ми думаємо що у вас відбувається злочин. Так само не може подати в суд, щодо проведення обшуку, тому що слідчий чомусь вважає що відбувається злочин (в перекладі «ІТ компанія працює і ні з ким не ділиться»). Якщо суд виносить ухвалу щодо проведення обшуку, то це пряме порушення законодавства і ухвала може і має бути визнана незаконною у апеляційному суді.
Швидкість розгляду апеляціі прямо кореллює з сумою «занесених грошей», є часті випадки коли апеляція розглядається «позитивно» на протязі
Має бути причина, злочин у сфері под.законодавства, ознаки якого може встановити лише под.інспектор, а не податкова міліція одноосібно.
Все давали показание изза чего крики и почему соседи жалуются, взяли отпечатки и дали объяснения операм, проверили прописку и отпускали. Как правило отпускали всех по очереди.
Согласен. Самая лучшая инвестиция это не в пистолет или ножик, а в себя. Могу сказать, что удар в нос самому борзому из подошедших за сигаретой резко снижает мотивацию остальных, очевидно изза высокого риска получить аналогичные легкие ушибы, это в большинстве :) если на безлюдном острове 10 человек с топорами тогда уже нужно креативить, благо не приходилось.
Жильцы близ стоящих домов и прохожие.
Нет, не ставали :)
Как то не приходилось удовлетворять просьбы, кулаками махал больше. Бывало кровью плевал, бывало попадал нормально по зубам некоторым, бывало лежал, бывало ппс вместе забирало, бывало ставали даже друзьями, всякое бывало. А удовлетворять или бежать, худший из способов, тем более если рядом девушка.
Девонька, ну почитай что-то серьезное.Я пожалуй заступлюсь за девочку.
Я раньше читал эту книгу и ничего кроме «воды» в ней по большому счету нету, так же из почти всех из вышеуказанного источника.
Алеся Ромненко действительно дала релевантную книгу по данной дискуссии, которую стоит почитать не только людям за 40+.
Если уже хотите советовать книги, то советуйте что-то из культуры поведения человека, оно особенно будет нужно на этапах первых собеседований.
Если корень зла видите в рекрутерах, то можно навести массу примеров когда кандидат сказал что принял офер и не выходит на работу, постоянно пересматривает фин.ожидания, звонит и матерится, угрожает физически если его не возьмут, предлагает взятки и т.д.
Алексей, я согласен что очень тяжело найти Синиор рекрутера и что не все рекрутеры идеальны, но поверьте, что и кандидаты не ангелы.
Я видел своих рекрутеров в конце дня, им действительно было морально тяжело, после того, что вытворяют некоторые личности на собеседованиях, к счастью их немного.
Рекрутер не посредник, а первоначальный фильтр или файрвол для компании, иногда не самый эффективный, все мы не идеальны.
Если рекрутер не знает кто нужен и не знает имени, то попросите руководителя отдела персонала дать другого рекрутера для собеседования. Если и так не поможет, то ищите более достойную компанию.
Но мне кажется вы слишком категоричны к рекрутерам.
Дайте и себе, и им еще один шанс в жизни :)
Алексей, мыши носили коту Леопольду лекарство «Озверин».
Вам, нужно с полностью противоположным эффектом, у Вас очень много злости.
З власного досвіду:1500-2500 ставки +бонуси + % щоб сейлз продавав сам. Тобто без вхідних лідів з сайту, а сам використовуючи власний нетворк.5-10% після випробовувального терміну.500-100 чоловік мають від 20-30 людей у відділі маркетингу для генерації лідів. Або мікс обох.
— зп від
— сейлз закордоном в Європі від 50-60к Євро ставки, в США від 120к долларів в рік з бонусами, з яких запрацює в кращому випадку 25%.
— не кожен сейлз підійде певному сервісу або продукту. З досвіду коле приблизно
— рівень англ.мови повинен бути дуже високим і це є лише другорядним критерієм. У нас була масса джунів, які мали високий рівень, але не заправювали.
Для нас Upper-intermediate теж саме що для Англії або США Pre-intermediate.
Pre-intermediate це можна максимум для фріланс бірж, середього рівня замовники як правило не будуть відписувати та продовжувати діалог, в переважній більшості.
— більшість компаній мають або сильний відділ продаж, або сильний відділ маркетингу. Компанії від
Мотивація:
— challange в житті
— досвід та можливість створити власну справу
— статус серед знайомих та колег
— колектив та компанія
і вже в саму останню чергу зп, при умові якщо його очікування по зп компанія виплачує.
Не варто будувати відділ лише з джунів, в кращому випадку повезе одним з10-20. Краще брати 2-3 сініорів і під них вчити джнуів. Якщо сейлз ухиляється від навчання або передачі досвіду джунам, то це означає 1) він не є зацікавленим в розвитку бізнесу 2) є небезпечним для бізнесу і 3) потрібно шукати альтернативи.