.NET Lead в ProSim-AR
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Так в инструкции черным по белому всё описано:
    i.stack.imgur.com/cRG4J.jpg
    Более того, сие есть «мемори айтем» которые любой пилот допущенный к полетам на 737 должен знать наизусть и выполнять на мышечной памяти (а не искать инструкцию в книжечке пока самолет стремительно падает как на JT610).
    Попытки демонстрации навыков штангиста перетягивая MCAS — не что иное как свободное творчество, равно как и обратное включение STAB TRIM CUTOUT на ET302 (видимо, стало впадлу маслать рукояткой вручную, без кнопочки-то).

    Поддержали: anonymous, Oleksandr Zakrevskyi
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Ну дык, работа пилота на авиалинии — чеклисты и инструкции, инструкции и чеклисты. Хочется творчества и свободы — есть авиаспорт, но пассажиров там нет. Ну или на крайний случай если удовлетворит только творчество (рисовать хуи в небесах, в основном) — есть истребительная авиация, там хоть можно попытаться катапультироваться в случае чего.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Екіпаж не повинен демонструвати навики штангіста перетягуючи руками MCAS, екіпаж повинен діяти по інструкції: виключити електротрім і летіти собі далі.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Кстати говоря, логику работы Stab Trim Cutout зачем-то поменяли на 737MAX — на NG правым тумблером отключается канал автопилота (включая систему STS поверх которой в максе привинчен MCAS), левым отключаются кнопки на штурвале (на случай их залипания). На максе же оба тумблера отключают полностью всё.
    На ET302 пилоты сначала корректно отщелкнули Cutout, а потом, в нарушение инструкций, включили обратно — видимо, стало впадлу маслать колесом вручную. Итог известен.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    А если бы ты почитал инструкцию и сделал то что там написано а не руль крутил и на тормоз жал — то таких проблем бы не было.
    Обучение пилотов не просто так стоит кучу денег и занимает кучу времени — ожидается что в ситуациях описанных в инструкции они будут совершать действия описанные в инструкции. А не крутить руль и жать на тормоз.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Маю щастя співпрацювати з розробниками авіатренажерів і в цілому крутитися в індустрії. Як мінімум, це дає уявлення про те що навіть такі речі як «просто ремоторизація» простими не бувають, не кажучи вже про повну заміну всіх постачальників.
    Я взагалі слабо вірю в можливість поновлення випуску Ан-124 по одній банальній причині: під проект потрібні замовники, а твердих замовлень навіть на офіційному сайті немає. Був інтерес від компанії Волга-Днепр але інтерес не був підкріплений готовністю платити $300M за літак (це при російській збірці і на російських компонентах), ну і був інтерес від Міноборони Росії (думаю тут можна обійтися без коментарів). Для порівняння: ціна нового 747-8F $420M
    Взагалі по технологіях в Ан-124 і Ан-225 можна почитати статті Анатолія Вовнянко, він же і про поточну ситуацію на Антонові час від часу пише.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Я і не писав що це фундаментально неможливо, лише про те що в нас літаки станом на сьогодні не дуже-то виготовляються, а авіоніки для них взагалі ніколи і не робили.
    З ракетобудуванням в Запоріжжі ситуація дещо ліпша, це факт, але і системи самонаведення в ракетах трохи інакші ніж в літаків — я сумніваюсь що хтось сів би в літак де ймовірність прилетіти в аеропорт-ціль а не в сосну в сусідньому лісі була б 0.6-0.8 як в бойової ракети :)

    Поддержали: Symonenko Volodymyr, Olexandr
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Ага, з цих міфічних Русланів я теж посміявся. Цікаво, хоч хтось їх бачив десь крім заяв різних міністрів і директорів в ЗМІ?
    В Руслані майже все крім двигунів — російське, та й ті, м’яко кажучи, так собі — 6 двигунів на «Мрії» можна замінити на два GE90 і вона все ще літатиме з покращенням всіх економічних характеристик.
    Ну і я писав вище про крила — єдина країна яка їх може виготовляти це Росія. Відповідно, «імпортозаміщений» Руслан зі старими Русланами спільного буде мати хіба назву і вантажні люки.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Абсолютно очевидно що ні (виходячи з функціональної специфікації пишуться доки для обслуговування які включають в себе процедури тестування і дебагу), тому я і впевнений що індуси — ні при чому, специфікації систем не вони пишуть.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Акценты просто расставлены в лучших традициях желтой прессы, реально провтык ведь не в коде индусов.
    Суть в ином — на разработке пытались одновременно и сэкономить денег и максимально ускорить при этом поставив цели которые не то чтобы легко достижимы на старом планере (особенно в части shared type rating with 737NG)

    Поддержали: anonymous, Anatoliy Odukha
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Ну, власне. В специфікації написано читати лівий AOA датчик — MCAS його і читає, в специфікації написано дожимати вниз тріммером до переможного кінця — MCAS і дожимає, всьо по плану.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Так сбой ПО и не был причиной, причина всегда одна — «ошибка экипажа». В авиации оно работает так: если самолет было возможно вывести из какой-либо ситуации без потерь то виноват экипаж. В катастрофах с MCAS, соответсвенно, во всех случаях виноват экипаж.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Не стоит путать сертификацию нового типа с «незначительной модификацией» существующего. У 737MAX — действующий сертификат FAA номер A16WE со времен 15 декабря 1967 года, программа подготовки пилотов и type rating — полностью от 737NG.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Я свічку не тримав але такий «тюнінг» міг робитися тільки командою яка збирала куски літака докупи і намагалася зробити так щоб «от це полетіло» (при чому без пересертифікації і додаткового тренування пілотів), а це явно не індуси робили. Ну, власне, код MCAS могли і індуси написати але це, насправді, абсолютно пофіг — MCAS робить рівно те що він має робити по специфікації, багів там нема (a.k.a. «by design»).

    Поддержали: Andriy Kunitsin, belmondo
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Та очень просто — новый планер это новая сертификация, если самолет — «типа якобы 737» то его не нужно пересертифицировать, а процесс сертификации длится дополнительных несколько лет.
    Это не вспоминая даже о том что полностью новый планер это «слегка» дороже чем софтварный костыль для старого.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    у нас вміють літаки будувати

    Дякую, посміявся.
    Нагадайте будь ласка — які це в нас літаки будуються-то?
    Не хочу нікого розчаровувати але «тіпа українські» літаки розробки «Антонов» традиційно будуються в Росії окрім експериментальних моделей і прототипів, авіоніка теж звідти — для прикладу системи ЕДСУ («fly-by-wire») в Антонова навіть на останніх Ан-148 і Ан-158 розробки (сюрприз-сюрприз) Московського інституту електроніки і автоматики, FMS — звідти ж, автомат тяги — звідти ж, PFD/ND — «Аэроприбор-Восход» (Росія, Москва), авіагоризонт і той АНПП «ТЕМП-АВИА» (теж Росія).
    В цілому з українських розробок там ставлять хіба що двигуни, навіть панелі в крилах і то цільноштамповані і можуть виготовлятися тільки в Росії.

    Поддержал: Andriy Panas
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    систему в целом

    Ну да, а коррупция — это только про Украину и может немножко про Россию (но там только чуть-чуть потому что Путин бдит и не пущает, ага).
    Будучи немножко внутри авиаиндустрии — даже до того как максы начали сыпаться на голову как спелые груши хватало веселых историй в ключе «одни ушлые персонажи смогли сертифицировать для подготовки пилотов развлекательную систему» и тому подобного, просто на первые полосы это не попадало.
    PS: а сыпаться они начали именно по причине хреновой подготовки пилотов которые действовали неадекватно, это я тоже с точки зрения изнутри индустрии могу сказать.

  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Так уже ж были официальные заявления что MCAS писали не индусы, поэтому — ещё где-то чего-то явно наоптимизировали.

    Поддержал: Olexandr
  • Нашукали подешевше, або наука на крові

    Ну, з одного боку — класичне «кроилово ведет к попадалову», а з іншого боку — не менш класичний «ефективний менеджмент» з типовою оптимізацією девелопера за $100 в годину шляхом заміни на індуського девелопера з такими ж личками за $5.
    Одним словом — нічого етакого.

  • Інкапсуляція в Java

    А що, в джаву досі проперті не завезли?

    Поддержал: Oleg Zarevych
← Сtrl 123456...25 Ctrl →