Ответ от НП умиляет:
Маємо інформацію, що колеги повідомляли Вам деталі цієї ситуації Вам на електронну пошту.
Склад у США знаходиться за адресою: 27 Merry Lane, East Hanover, NJ, 07936, USA.
На сайті компанії UPS зазначено:
«Delivered On
Thursday, September 09 at 12:06 P.M. at Dock
12:06 P.M. Delivered
EAST HANOVER, NJ, US».
Доставку здійснено до дверей, повна адреса складу відсутня. Дійсно, трапляються ситуації, коли кур’єрські служби залишають відправлення на ґанку будь-якого приміщення, на лавках, а також доставляють у сусідні будівлі. Іноді ці посилки склад нашого партнера отримує вже від сусідів. Водночас склад нашого партнера не здійснює забору посилок з інших приміщень, та не здійснює пошуку їх за адресою, адже за адресою складу знаходиться промислова зона, там розташовані склади інших компаній.
Наразі колеги подали запит на написання офіційної відповіді.
Ви можете звернутися до найближчого відділення Нової Пошти для написання претензії щодо даної ситуації. При собі необхідно мати: завірені копії паспорту, ІПН, номер накладної, номер банківської карти та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN). Колеги візьмуть претензію в роботу та проведуть службове розслідування.
Но Нова- Почта не предупреждает что жалоба стоит иногда дороже посылки
и я считаю что нужно всех покупателей об это м уведомлять о том что все покупки и ответственность за доставку Новой-Почтой осуществляется на их страх и риск!!!
Также Нова-Почта ставит в затруднительное положение покупателей в предявлении претензии «При собі необхідно мати: завірені копії паспорту, ІПН, номер накладної, номер банківської карти та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN).» Завереная копия паспорта стоит в нотариуса — 650 грн.
Я понимаю что такие ситуации случаются. Но решение вопроса восторг!
Можно только представить как компания Нова-Почта относится к своим сотрудникам.!