Я з вами не згоден, але я поважаю право на будь-яку думку. Я так розумію, що ви — людина-«движкотворець». А що ви думаєте з приводу того, що гра — це купа роботи окрім арту? Дизайн, код, баланс, світло, левел дизайн, та менеджмент? Не зважаючи на це, якщо арт не наш — не робити чи не продавати?
Дякую за побажання успіху!
Я не буду відповідати на подальші коментарі по цій темі, тому хочу, щоб ти знав. Хай і не повіриш мені. Мені, насправді, неприємно, що в нас виник такий конфлікт і ти тримаєш на мене злобу, і думаєш, що я брехав.
Ну, якщо б я не робив рішень, котрі можуть засмутити когось — то не був би продюсером. Юра, те, що ти тут кажешь, наврядчи вдарить якось по мені, а ось себе ти показуєшь не з кращою сторони.
Ні в кого *фейспалмить сам себе*
Ось в нас саме така ситуація, так. Маємо наявні ресурси, їх небагато. І намагаємось з них створити щось, що, по-перше, подобається нам самим.
Ок, якщо нормальна дискусія — я завжди «за». Вся ця історія, як, насправді, і будь-яка інша в геймдеві — це про «ми маємо такі ресурси, що ми можемо з ними зробити?» Я маю на увазі людей, скіли, час, гроші — всі ресурси разом. Якщо б в мене був бюджет — був би кастомний арт та кастомні предмети. Інтерфейс, доречі, дійсно поки що плейсхолдер, ще не робили його нормально.
І що тепер? Не робити гру? Ми так не хочемо. А не те що бескінечних, а просто достатніх ресурсів на все задумане немає НІКОЛИ і НІВКОГО.
Віталіка в команді немає, якщо що. А гра не про арт. Ну і ругати всі здатні. Це не круто. Ви б краще пораду дали, а не ганьбили себе проявленням неповаги.
Було дуже приємно це читати. Дмитро, я не застав твій ГД-курс у Лофті, але Юджин дуже часто його згадує. То дійсно була добра справа. Гарних тобі ігор!
Дякую, Дмитро!
Дякую!
Дякую, Остапе!
То знайди нам інший комплект асетів, який покриває всі потреби гри у одному стилі. Я не питав про асети. Твій комент не ввічливий)
Дуже дякую за коментарі, Сергіє. Корисно.
Зв’язалися, дякую.
Дякую, Сергіє. Пост є, хоч і мінімальний. А які проблеми з освітленням ви побачили?
Вітаю. Зробили ось перший геймплейний трейлер: www.youtube.com/watch?v=8mr8lNTEtfc
Я хочу запитати вас, шановно спільното, наскільки зрозуміло з відео, як керується гра та що взагалі відбувається :)
Привіт! Робимо нову карту для Project MML: imgur.com/a/gztXI25
Роскішно!
Привіт. Ми — невеличка інді-команда з 7 людей. Ми робимо ось таке: store.steampowered.com/app/3098170/Project_MML
Наразі виконано приблизно 40% скоупу, але попереду ще рік роботи. Ми шукаємо в команду ком’юніті/pr-менеджера — людину, яка б взяла на себе створення та ведення ком’юніті у Реддіт/Діскорді. Ми вважаємо, що робимо гру, яка буде попялурною у ніші олдскульних dungeon crawlers, якщо ми зможемо добре розповідати про неї на відповідних платформах. Для цього і шукаємо допомогу.
Ми — інді та працюємо на ентузіазмі, без грошових відносин.
Потрібна. Тут є щось погане?