• ІТ-індустрія України може зростати до 50% на рік, але цей ріст стримує дефіцит кадрів. Що думають керівники аутсорс-компаній про ринок

    Потому что так можно дольше кайфовать на мамкиной шее, работать не нужно. Пацаны от армии косят, девочки ждут замуж. На филфак выделили больше бюдженых мест. Прост.

    Поддержали: Bot Bot, notus, Alexander Grigoryev
  • ІТ-індустрія України може зростати до 50% на рік, але цей ріст стримує дефіцит кадрів. Що думають керівники аутсорс-компаній про ринок

    У цьому році третина випускників не здали математику. Найпопулярніший факультет — філологічний. Нікому нафіг не треба випалювати очі кодом і гробити спину за ефімерні пару тисяч баксів, ще й з такими прекрасними новинами про «врегулювання». Краще стати тіктокером, гонять тачки з Європи, бьюті-блоги вести, та їжу на мопеді розвозити вигідніше, ніж в айті на перших порах.

  • Рішення АМКУ щодо резидентів Дія City: юристи пояснили, що воно означає

    Цікавий факт — АМКУ розглядали тільки умови оподаткування в контексті ДС, але не увесь ДС із введенням неконкуренції для «працівників і ІТ-спеціалістів» (а де діли гіг-воркерів, простигосподи?).

  • Дія City: АМКУ визнав спецрежим оподаткування доходів ІТ-шників державною допомогою

    якщо чесно, мені вже не цікаво хто там кому сьогун і якби воно було, якби було інакше. Є тут і зараз. Особисто мені цікаво мислити в бік того що робити і як себе поводити виходячи з існуючих реалій, а не складати лапки і фантазувати вологі фантазії про те як би було аби прийшов «папка і зробив заїбісь». В нас фахівці не вміють в читання власних контрактів і ведення податкової звітності, але дофіга політологи. Визнання того факту, що в цій каденції наробили фігні ніяк не допоможе моїй ка’єрі, про що і йде мова на доу

    Поддержали: Dmytro Gurin, Iurii Bazai
  • Дія City: АМКУ визнав спецрежим оподаткування доходів ІТ-шників державною допомогою

    Доречі, Закон Про державну допомогу суб’єктам господарювання, що дає змогу «легалізувати» подібні схеми для самих «нужденних» створено і підписано у 2014 році паном Порошенко на основі створеного у 2013 році грозою ручок Закону «Про індустріальні парки». Цей жабо-гадючий генг-бенг не почався, він просто виходить у стадію, коли стало видно навіть аполітичним оком. На родючому грунті, так сказати.

  • Дія City: АМКУ визнав спецрежим оподаткування доходів ІТ-шників державною допомогою

    АМКУ вирішив, що гребці, що будуть працювати в Дія.Сіті отримують допомогу від держави у вигляді особливих умов оподаткування. Ці умови не будуть заважати ім конкурувати на ринку ІТ-працівників (слідіть за руками, не «неконкуренція» в 4303, а умови оподаткування). Тому АМКУ дозволяє Мінцифрі взяти під своє крило программістів і дає дозвіл їм допомогати. АЛЕ, державна допомога має бути належно використана, і якщо хтось взнає, що ти неналежно використовуєш державну допомогу (спеціальні умови оподаткування), то скаже кому треба і тобі влаштують перевірку з доганою. Тобто, як вже писали вище — держава дотує гребців на недозароблені кошти в бюджет. Угорну, якщо після розриву контракту з резидентом ДС через півтора року фіскалка попросить повернути отриману державну допомогу.
    А тим часом, резиденти ДС (галери) не будуть контролюватись на предмет що вони особливі, їх умови перебування в ДС не будуть розглядатись як загроза для конкуренції у галузі.
    Я хз, там в законі багато угарних формулювань, є навіть про держдомопогу за гендерною ознакою, але про перевірочки все доволі чітко і прозоро, почитайте.

  • Дія City: АМКУ визнав спецрежим оподаткування доходів ІТ-шників державною допомогою

    Значить, що бізнеси кошмарить не будуть, а гребців будуть, бо:
    ЗАКОН УКРАЇНИ Про державну допомогу суб’єктам господарювання
    Стаття 13. Неналежне використання державної допомоги
    1. Якщо Уповноважений орган під час проведення моніторингу державної допомоги або з будь-яких інших джерел отримав обґрунтовану інформацію про неналежне використання державної допомоги, що суперечить його рішенню про допустимість такої допомоги для конкуренції або про допустимість для конкуренції за умови виконання надавачем та отримувачами державної допомоги встановлених Уповноваженим органом зобов’язань, він проводить перевірку такої інформації в частині дотримання вимог цього Закону.
    2. З метою проведення перевірки інформації про неналежне використання державної допомоги Уповноважений орган може надіслати надавачу та отримувачам державної допомоги вимогу щодо подання необхідної інформації.
    3. Якщо за результатами проведеної перевірки встановлено, що неналежне використання державної допомоги призвело до надання незаконної державної допомоги, Уповноважений орган здійснює розгляд справи про державну допомогу відповідно до статей 11, 12 і 14 цього Закону.

  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Так я именно этим сейчас и занимаюсь. Диалог — один из лучших способов донести в массы идею.
    Вы также можете использовать мои вопросы для того, чтобы утвердиться в своем видении и показать свою компетениность в освещенных вопросах.

  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Реалия такова, что если будет кипятиться еще пара сотен программистов, а не позволять вешать себе утешительную лапшу от «IT-юристов», в чьих интересах не вооружение гребцов против беззакония, а уговаривание с этим беззаконием смириться, то не прийдеться ни работать на компании, которым эти юристы составяют договоры с неконкуренцией, ни учавствовать в дальнейших судебных тяжбах. Это ведь гораздо проще — не работать с людьми, которые нарушают закон и для которых юристы «оправдывают» незаконные пункты в договорах «плохим регулированием». Какой смысл нам, дефицитным кадрам на мировом рынке, мало того что соглашаться на кабальные договора, так еще и быть соучастником преступления? Ради того чтобы что?

  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    аааа, цыганка, не воруй мои слезы!
    «Вы просто все не так поняли» © Борняков

    Поддержал: Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Ахаха, в монолог легче, правда?

    Поддержали: JP, Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    АМКУ даже не было в коммитете, вы читали 4303 и с кем погоджували?
    Странно сравнение текущей судебной практики, когда NCA не рабочие, с будущей, когда NCA будет работать? Как они коррелируются? Кроме того, что раньше не удавалось взыскать штраф, а теперь удасться. Но попозже, так что сейчас не волнуйтесь. У нас очень странный разговор получается. Больше похоже на циганский гипноз.

    Поддержали: JP, Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Наверное потому, что вы себе позволяете указывать людям, чьи права нарушают наглейшим образом, что им нужно «свернуть плакаты», «не подписывать» и «без лишних эмоций» на основании лишь того, что «потому что слабое регулирование». Много на себя берете, не предоставляя достаточное количество аргументов. Тема обсуждается уже больше полугода и ничего новее и убедительнее, чем вывод ГЮУ ВР по поводу Дия.Сити еще никто не написал.

    Поддержали: JP, Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Эммм, а за деньги будет мнение с учетом остальных законодательных и нормативных актов или все еще «мнение»? Я еще раз процитирую, потому как вы упорно не видите проблемы в подобном выражении мнение от лица юридической компании:

    Особи, які чинять або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.
    Поддержали: JP, Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    ну, если вы до сих пор его сами не нашли, но уже успели написать целую статью, то могу ссылку и дать. Других комментариев не будет по этому поводу, только смайлики?

    Поддержали: JP, Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    хотела сказать что ваше трактование ЦК касательно возможности включения неконкуренции в договор прямо противоречит Закону о Защите экономической конкуренции.

    Поддержал: Valeriya Izmaylovska
  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Ммм, получается, вы как юрист провоцируете бизнессы и гребцов к нарушениям Закона, предлагая внесии подобные пункты в договор:
    Розділ II
    АНТИКОНКУРЕНТНІ УЗГОДЖЕНІ ДІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЗЛОВЖИВАННЯ МОНОПОЛЬНИМ (ДОМІНУЮЧИМ) СТАНОВИЩЕМ НА РИНКУ

    Стаття 5. Узгоджені дії

    1. Узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.

    Узгодженими діями є також створення суб’єкта господарювання, об’єднання, метою чи наслідком створення якого є координація конкурентної поведінки між суб’єктами господарювання, що створили зазначений суб’єкт господарювання, об’єднання, або між ними та новоствореним суб’єктом господарювання, або вступ до такого об’єднання.

    2. Особи, які чинять або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.

    Стаття 6. Антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання

    1. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.

    2. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:

    1) встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів;

    2) обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними;

    3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;

    4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;

    5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;

    6) застосування різних умов до рівнозначних угод з іншими суб’єктами господарювання, що ставить останніх у невигідне становище в конкуренції;

    7) укладення угод за умови прийняття іншими суб’єктами господарювання додаткових зобов’язань, які за своїм змістом або згідно з торговими та іншими чесними звичаями в підприємницькій діяльності не стосуються предмета цих угод;

    8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.

    3. Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб’єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об’єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності).

    4. Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.

    5. Особа, що вчинила антиконкурентні узгоджені дії, але раніше за інших учасників цих дій добровільно повідомила про це Антимонопольний комітет України чи його територіальне відділення та надала інформацію, яка має суттєве значення для прийняття рішення у справі, звільняється від відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, передбаченої статтею 52 цього Закону.

    Органи Антимонопольного комітету України на підставі вмотивованого клопотання в інтересах розслідування справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції забезпечують конфіденційність інформації про особу.

    Не може бути звільнена від відповідальності особа, визначена у цій частині, якщо вона:

    не вжила ефективних заходів стосовно припинення нею антиконкурентних узгоджених дій після повідомлення про них Антимонопольному комітету України;

    була ініціатором чи забезпечувала керівництво антиконкурентними узгодженими діями;

    не надала всіх доказів або інформації стосовно вчинення нею порушення, про які їй було відомо та які вона могла безперешкодно отримати.

    Страшно жить, наймешь себе юриста за деньги, а он тебя под статью подведет, убеждая, что «что не запрещено ЦК, то разрешено».

  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    А еще прямо и очень «толсто» нарушает Закон «Про захист економічної конкуренції». Прям от корки до корки. При том, что наличие пункта о «неконкуренции» никак не сподвигло Антимонопольный Коммитет провести експертизу 4303.

  • Договор о неконкуренции (NCA) в Дия Сити: чего ждать

    Давайте не делать из программистов идиотов и продолжим играть в формалистов:

    «Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом»
    «Суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється схиляти інших суб’єктів господарювання до вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції чи сприяти вчиненню таких порушень.»
    2. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
    6) застосування різних умов до рівнозначних угод з іншими суб’єктами господарювання, що ставить останніх у невигідне становище в конкуренції;8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.
    © Закон Про захист економічної конкуренції.

    Не нужно манипулировать исключительно неполнотой ЦК, если еще масса других, связанных с деятельностью гиг-контрактера, законов.

    Поддержали: JP, Valeriya Izmaylovska
  • Законопроект щодо 7 ознак трудових відносин включено до порядку денного Верховної Ради України

    Передаю привіт усім, хто не прийшов на жоден мітинг проти Дія.Сіті, наприклад. Сидиш на сраці рівно — ой, за мене все порішали і всі винні.

← Сtrl 123456...8 Ctrl →