Доросла людина не завжди означає зріла людина. Але згодна, що відповіді на проективні питання потрібно обережно інтерпретувати і уважно перепровіряти різними способами, особливо у випадку суперечливих відповідей. Проективні питання — це ж один із додаткових інструментів до всього того, що ми використовуємо :-)
перевірте особисто :-)
Можна і так, але тоді очікувати, що менеджер розумітиме своїх людей і знатиме їх потреби, як особисті, так і професійні, не варто.
У кожного свій досвід, свої висновки, своя зрілість і, відповідно, своя готовність сприймати різні точки зору.
Так, тема лояльності й мотивація стосується всіх. І певно, що багато з написаного стосується не лише тест-спеціалістів, а всіх співробітників. Але ж це мій досвід, і, я вважаю, що справедливо і коректно ділитися ним на прикладах тих функціональних груп і співробітників, з якими працюєш.
Так, в компанії AstoundCommerce є наступні цінності. Простішими словами з фокусом на конкретну людину:
Integrity — бути тим, ким ти є насправді, у своїх словах і вчинках, а не тим, ким ти хочеш здаватись, і не тим, ким тебе хочуть бачити оточуючі.
Respect — поважати тих, з ким працюєш і спілкуєшся, з ким просто знаходишся поруч, клієнтів чи замовників. Підвтерджувати свою повагу вчинками і словами.
Passion — любити то, що робиш. Отримувати задоволення від результатів своєї роботи, в усіх сферах життя.
Commitment — виконувати свої обіцянки, перед собою, колегами, клієнтами і дрзями.
Continuous Improvement — постійно вдосконалювати себе, як особистісно, так і професійно. Постійно вдосконалювати то, що робиш і з чим працюєш.
Shared Success — вміти зрозуміти, що пофесійний успіх кожної окремої людини залежить від задоволення клієнтів і успіху компанії. Вміти зрозуміти, що особистий успіх — це успіх команди в цілому.
Teamwork — вміти ефктивно працювати в команді, бути орієнтованим на командну роботу, на поширення знань і досвіду серед команди.
Для нас важливо, щоб кожен наш співробітник розділяв і розумів ці цінності, щоб його дії і вчинки були у відповідності з ними.
Відповідність людини даним цінностям, а також на скільки її стиль життя, роботи, спілкування тощо є близьким до того, що компанія очікує і сповідує, і на скільки співробітнику буде зручно і комфортно працювати в таких умовах — чітко можна визначити в ході звичного інтерв’ю, в ході спілкування кандидат-представник компанії, в ході випробовувального періоду тощо.
В Astound Commerce усі інженери, незалежно від того, чи займаються вони ручним тестуванням переважно, чи автоматизованим, чи, можливо, тестуванням безпеки, перформансу тощо — усі в одному відділі. Тому мова про переведення в інші тіми тут не йде. Інша справа, що тоді напрямок діяльності інженера та активності, які він виконує на проектах, змінюються.
Також авжеж є випадки, коли відбувається ротація між відділами (функціональними групами), на приклад з QA в PMO, в BAs тощо.
Кожна позиція і кожен досвід особливий. Але ж якби я писала про столярів, не працюючи зі столярами, то, мабуть, би це було як мінімум не коректно.
Ні, не відхиляю. Для мене — це швидше ознака того, що тут кандидат суперечливо відповідає і потрібно звернути на дане питання трішки більше уваги, запитавши ще, в інший момент часу, по-іншому. З іншого боку, люди підсвідомо в першу чергу швидше називають свій власний досвід, своє особисте ставлення, а вже потім спостереження на прикладі інших людей. Про це також треба пам’ятати.
Приклади цінностей Astound Commerce.
Integrity
Respect
Passion
Commitment
Continuous Improvement
Shared Success
Teamwork
А більше деталей по кожній окремій цінності можна знайти на сайті astoundcommerce.com/us/company
«Все „трохи“ складніше за дресуру чи відданість компанії. Для початку можна ознайомитися із визначенням на Вікіпедія: en.wikipedia.org/wiki/Talent_management, ну а далі вже і ось тут можна щось знайти в деталях: www.amazon.com/...eywords=talent management».
Ох. Важко щось вам відповісти без того, щоб не вийшла лекція, але спробую дуже коротко. По-перше, максимізація прибутку НЕ є єдиною метою існування компаній. Питання-приклад на гігантах для легшого розуміння: «бабла якомога швидше і більше» є метою існування, скажімо, Tesla, Microsoft чи Apple? По-друге, для більшості людей працювати виключно за співвідношення гемору до грошей — це є далеко не першочерговою потребою. Тут навіть розписувати немає сенсу. По-третє, у кожної компанії є свої цілі. І так, є такі, які зорієнтовані на короткий забіг і для яких отримання всього і за будь-яку ціну є важливішим за все інше. Але нам з вами щастить працювати в еру, коли це просто не працює (якщо компанії зорієнтовані на лонг-ран). Тому розвиток співробітників є ключовим, бо вони є ключем до розвитку компанії.