Репутація українського ІТ. Пройти опитування Асоціації IT Ukraine
×Закрыть
Lead Software Engineer в Banknote and Mint of the National Bank of Ukraine
  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    та ні, куди мені до вас.
    Основным мотивом их действий является признание... Потуги их никчёмны, результаты — мизерны, да и сами они представляют собой жалкое зрелище. lurkmore.to/Тролль

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    це прямо крик душі якийсь...
    так і школу вам не потрібно закінчувати. навіщо?
    в четвертому ж класі вже навчили віднімати та ділити — можете відразу йти займатись бізнесом.

    Поддержал: Bob Arch
  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Й ще додам.
    Мавпуючи якесь рішення для бізнесу ви завжди будете в позиції доганяючого. Вам здається що змавпувати набагато швидше ніж вигадати щось нове, але як би швидко ви це не робили, ви вже спізнились, бо хтось вже зробив це до вас. Проривні ж рішення для бізнесу, що забезпечать успіх на десятиліття вперед, здатні створити лише творчо мислячі люди. Так, це займе трохи більше часу й невідомо чи взагалі вистрілить, але саме тому питання на співбесідах в ФААНГи + компанії Ілона Маска орієнтовані саме на нестандартне творче мислення, а не мавпування. Тому що там це розуміють і можуть собі дозволити витрачати ресурси на дослідження.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    почему-то ученые любят иметь кучу справочников и прочей научной литературы, а также доступ к электронным системам знаний

    не дочитали? :

    хоч це й займе трохи більше часу, але цілком підйомне завдання.

    в тих довідниках крім формул ще й числові значення фізико-хімічних констант? сучасні вчені насправді вольфрамом більше користуються ніж гуглом чи твердими довідниками.

    и похер, что время, которое нужно на решение самой задачи, было потрачено на выведение всех необходимых формул.

    а інакше ви й не досягнете глибокого розуміння предмету. тільки на рівні мавпування. глибоке ж розуміння дозволяє вам розв’язувати нові для вас задачі, які ви до того не розв’язували, дає потужний поштовх для творчого мислення.

    а я просто погуглю — мне деньги платят за решение проблем бизнеса, а не за удовлетворение своего академического интереса

    і що ви будете робити коли не знайдете рішення проблеми бізнеса на стаковерфлов, і формул в гуглі? ну наприклад перед айді софтваре стояло колись бізнес-завдання випустити 3Д шутер. Про стакоферфлов і навіть гугл в ті часи взагалі ніхто нічого не чув. Подібні рішення на той час можливо й були, але працювали вкрай повільно, з незадовільною якістю, мали закритий код, документація була відсутня. АйДі успішно справились з цим завданням, що обумовило успіх їх бізнесу на десятиліття вперед.

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    квадратно-гніздова

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    а ще що? заспівати? станцювати? стати на стільчик і розповісти віршика?

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    якщо ніхто нікому нічого не винен то в такій системі відсутні будь-які права. хочете мати такі-сякі права — беріть разом і обов’язки. окремо не вийде.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    А если количество и качество совпадает?

    Кількість, трапляється переходить у якість. Це означає що коли якусь операцію багато разів повторювати, то з часом ви її будете робити і швидше і якісніше. Але не в той же самий час. Тобто в намаганні осягнути більше за тих же самих умов, ви неодмінно пожертвуєте якістю.

    Моя теза полягала в тому що у виші вас навчають вчитися. То ж однієї вищої освіти для цього цілком достатньо. Коли ж вас у першому виші самостійно вчитися не навчили, до другий вже навряд чи вам чимось допоможе.

    Мій опонент за його власним твердженням пішов і до першого і до другого вишу за корочками, і його мотивація мати другу вищу освіту тут цілком зрозуміла.

    намного выше и учиться суперинтересно и полезно

    що ж, радий за вас. хотілося б почути вашу експертну думку: в який саме момент краща у світі система освіти стала найгіршою?

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Просто хотілося б зрозуміти чи у вас до вищої освіти в айті лише претензії, а чи до всієї системи вищої освіти загалом.
  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    т.е. любой выпускник ВУЗа может решить эти задачи без обращения к конспектам/учебникам/гуглу?

    інженер програміст звичайно що зможе. мавпочка — ні.
    я вам вже пояснював що гарному математику нема необхідності пам’ятати усі свої формули, але він пам’ятає звідки вони беруться і їх взаємний зв’язок, то ж зможе й вивести без комп’ютера за потреби, хоч би й палицею на землі. хоч це й займе трохи більше часу, але цілком підйомне завдання. гарний же програміст (не формошльоп) це в першу чергу гарний математик.

    любому выпускнику ВУЗа можно накидать практические задачи, для решения которых у него будет недостаточно знаний

    я вже якось відповідав тут dou.ua/...​ign=reply-comment#1963653 що гарному викладачеві достатньо всього двох запитань аби завалити будь-якого студента на екзамені. знаєте, є ще такий відомий афоризм : один дурень може задати стільки запитань, що й десять мудреців не зможуть відповісти. і дивлячись на багатьох інтерв’юєрів в айті щоразу чомусь його згадую...

    невозможно знать ВСЕ
    даже, если выпусник изучал тему в ВУЗе,

    Але випускник ВУЗу буде здатен вирішувати на порядок більше задач, ніж випускник ПТУ, і навіть тих задач, які він раніше взагалі ніколи практично не вирішував. Тобто інженер ще й вирізняється творчим підходом до вирішення задач, на відміну від кодеманкі, вся «творчість» якого зводиться до того, чию відповідь на стаковерфлов найменш проблематично прикрутити до свого прожєкту.

    блин, вы это написали, словно матрицы это что-то такое неподъемное да их дают на первом курсе....

    і їх вивченню присвячено цілий семестр, так?

    их может освоить даже школьник — там ничего сложного нет.

    насправді матричний аналіз не такий вже й простий як вам чомусь видається. багато ви знаєте школярів, які його самостійно засвоїли в повному обсязі?

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    відразу два закони логіки — це неконкретно?
    вам ще й натякнути які саме? ну добре, два самих найперших :)

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Звичайно. Як буде час то поцікавтеся технологічними циклами збагачення урану й виробництва плутонію, а також заходами безпеки при цьому та утілізації. Чув думки різноманітних експертів що Україна зможе відновити ядерний потенціал за потреби, але з кожним роком це буде зробити все важче через брак відповідних спеціалістів (фізиків-ядерників), технологічні ж ланцюжки у нас усі для цього є. Але те що Україну таки схилили до відмови від ядерного статусу під якісь ефемерні гарантії — свідчить зовсім не на користь нашої розвинутості, ІМХО.

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    ваші репліки чомусь нагадують вигуки з (райських) кущів.
    якщо раптом бажаєте конструктивноїї дискусії то почніть з себе.
    а якщо так, розважитись, потролити, то в мене для вас погана новина.

    Поддержал: Андрій Дребот
  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    на гітхабі трохи лежить.
    що, політична криза в Білорусі вже пройшла й борзянки знову підвезли?

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    матриці взагалі не вивчають у середній школі, коли що.

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    уявімо, що так. що в цьому поганого, якщо я хочу це отримати чесною працею?

    в принципі ви можете спробувати побудувати власними силами яхту чи літак чи віллу. це можливо, але яхту, літак, віллу та ще й власний острів — у вас не вистачить тривалості життя.
    заробити чесною працею — означає отримати товари та послуги, вартіть яких рівнозначна тому що виробили ви самі своєю працею за той самий період часу.

    чому саме повноліття? що такого магічного в цьому віці?

    нічого магічного, це просто вік людини, коли вона має відповідати за себе та свої вчинки сама.

    я порушив чиїсь права тим, що перейшов в іншу галузь?

    ну добре, а як би ви самі поставились скажімо до вашого лікаря що ще рік тому був ветеринаром? і це навіть в межах однієї галузі. ситуації, коли світчаться на лікаря зовсям з іншої галузі і без медичної освіти, лише після якихось там інтенсивів чи «хакатонів» — мені взагалі уявити дуже важко.

    так від помилок та непрофесійності програмістів дуже рідко залежить чиєсь здоров’я чи навіть життя, то ж тут вимоги трохи слабші. але ж інтенсивність потоку інформації, змін технологій, підходів, нових версій ПЗ мало не щотижня, вразливостей і т.д. і т.п. — в рази більше... доходить до того що фанатичні програмісти без комп’ютера навіть плутаються який зараз рік за вікном. і повірте, без хисту до професії ви довго так не витримаєте, і ніякі великі заробітки вам вже будуть немилі.

    І останнє питання.

    Не зрозумів вашого запитання. Ви вважаєте що будь-яка робота на державному підприємстві нікому не потрібна чи якась конкретна? Не могли б ви тоді уточнити яка саме робота на державному підприємстві нікому не потрібна?

  • Освічені, але зарозумілі: особливості українців у роботі з іноземцями

    це слово ти приплів до розмови і пробуєш робити вигляд, що я його використовував. Але ж ні.

    Може б якісь таблетки там чи мікроелементи пропили для розуму. А то дійсно дуже понуре враження справляєте. Ось що я вам говорив:

    Верифікація — це й є методологія встановлення достовірності, коли що.
    Ви мабуть хтіли вжити слово «вікіфіковані», але як дебіл, знову щось трохи наплутали.
    Чувак, припиняй, на це навіть мені вже ніяково дивитися

    Та без проблем. Не пишіть мені більше будь-ласка.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    що занадто то не здраво. є кількість. і є якість. і один показник часто-густо шкодить іншому.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    и оставить только реальные задачи, то очень много «гуманитарных» специальностей можно леко осваивать раза в 2 быстрей.

    Саме так і чинять в ПТУ. І це називається середня спеціальна освіта. Повторюсь: я не пошкодував за жоден з п’яти витрачених кращих років мого життя і за жоден курс лекцій, що нам викладали.

    и оставить только реальные задачи, то очень много «гуманитарных» специальностей можно леко осваивать раза в 2 быстрей.

    На лікаря взагалі 8 років навчаються: 6 років медінституту + 1.5/2/3 роки інтернатури + екзамени після інтернатури. Деякі вважають що це забагато, деякі що замало... А ви як вважаєте? Просто хотілося б зрозуміти чи у вас до вищої освіти в айті лише претензії, а чи до всієї системи вищої освіти загалом.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Всі, хто займаються/придумають ML/AI чомусь не безосвітні дебіли, а з PhD...

    Мабуть тому що ML/AI на більш-менш посередньому рівні вже потребує володіння матричною математикою, вміння розв’язувати диференційні рівняння та математичної інтуїції, яка напрацьовується роками навчання в профільному виші.

← Сtrl 123456...46 Ctrl →