Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
Lead Software Engineer в Banknote and Mint of the National Bank of Ukraine
  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    на гітхабі трохи лежить.
    що, політична криза в Білорусі вже пройшла й борзянки знову підвезли?

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    матриці взагалі не вивчають у середній школі, коли що.

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    уявімо, що так. що в цьому поганого, якщо я хочу це отримати чесною працею?

    в принципі ви можете спробувати побудувати власними силами яхту чи літак чи віллу. це можливо, але яхту, літак, віллу та ще й власний острів — у вас не вистачить тривалості життя.
    заробити чесною працею — означає отримати товари та послуги, вартіть яких рівнозначна тому що виробили ви самі своєю працею за той самий період часу.

    чому саме повноліття? що такого магічного в цьому віці?

    нічого магічного, це просто вік людини, коли вона має відповідати за себе та свої вчинки сама.

    я порушив чиїсь права тим, що перейшов в іншу галузь?

    ну добре, а як би ви самі поставились скажімо до вашого лікаря що ще рік тому був ветеринаром? і це навіть в межах однієї галузі. ситуації, коли світчаться на лікаря зовсям з іншої галузі і без медичної освіти, лише після якихось там інтенсивів чи «хакатонів» — мені взагалі уявити дуже важко.

    так від помилок та непрофесійності програмістів дуже рідко залежить чиєсь здоров’я чи навіть життя, то ж тут вимоги трохи слабші. але ж інтенсивність потоку інформації, змін технологій, підходів, нових версій ПЗ мало не щотижня, вразливостей і т.д. і т.п. — в рази більше... доходить до того що фанатичні програмісти без комп’ютера навіть плутаються який зараз рік за вікном. і повірте, без хисту до професії ви довго так не витримаєте, і ніякі великі заробітки вам вже будуть немилі.

    І останнє питання.

    Не зрозумів вашого запитання. Ви вважаєте що будь-яка робота на державному підприємстві нікому не потрібна чи якась конкретна? Не могли б ви тоді уточнити яка саме робота на державному підприємстві нікому не потрібна?

  • Освічені, але зарозумілі: особливості українців у роботі з іноземцями

    це слово ти приплів до розмови і пробуєш робити вигляд, що я його використовував. Але ж ні.

    Може б якісь таблетки там чи мікроелементи пропили для розуму. А то дійсно дуже понуре враження справляєте. Ось що я вам говорив:

    Верифікація — це й є методологія встановлення достовірності, коли що.
    Ви мабуть хтіли вжити слово «вікіфіковані», але як дебіл, знову щось трохи наплутали.
    Чувак, припиняй, на це навіть мені вже ніяково дивитися

    Та без проблем. Не пишіть мені більше будь-ласка.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    що занадто то не здраво. є кількість. і є якість. і один показник часто-густо шкодить іншому.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    и оставить только реальные задачи, то очень много «гуманитарных» специальностей можно леко осваивать раза в 2 быстрей.

    Саме так і чинять в ПТУ. І це називається середня спеціальна освіта. Повторюсь: я не пошкодував за жоден з п’яти витрачених кращих років мого життя і за жоден курс лекцій, що нам викладали.

    и оставить только реальные задачи, то очень много «гуманитарных» специальностей можно леко осваивать раза в 2 быстрей.

    На лікаря взагалі 8 років навчаються: 6 років медінституту + 1.5/2/3 роки інтернатури + екзамени після інтернатури. Деякі вважають що це забагато, деякі що замало... А ви як вважаєте? Просто хотілося б зрозуміти чи у вас до вищої освіти в айті лише претензії, а чи до всієї системи вищої освіти загалом.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Всі, хто займаються/придумають ML/AI чомусь не безосвітні дебіли, а з PhD...

    Мабуть тому що ML/AI на більш-менш посередньому рівні вже потребує володіння матричною математикою, вміння розв’язувати диференційні рівняння та математичної інтуїції, яка напрацьовується роками навчання в профільному виші.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    ви взагалі не сприймаєте критики на свою адресу?

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Чисто практичні задачі для бізнесу «рішають» вже після першого-ліпшого ПТУ.
    Більше того, бізнесом ви можете почати займатись вже після четвертого класу середньої школи, акурат як вас навчили віднімати та ділити. Взагалі не розумію навіщо мамкіним бізнесменам навчатися далі.

    И можно пример чисто практической задачи для бизнеса

    Легко. вибирайте розділ: рівняння 3-4 степеня, дифури, ряди, матриці й комплексні числа, логіка та алгебра логіки, мережі передачі даних,і т.д. і т.п. по кожному можу накидати вам цілком практичних завдань, для вирішення яких у кодеманкі забракне знань. Ну наприклад, банальна проекція тривімірних об’єктів на площину монітора, а також банальні обертання, зсув та масштабування потребують знання матричної математики, рівно як і написання найпростіших вершинних чи піксельних шейдерів, рівно як і машинне навчання, та й багато-багато інших. І взагалі мені важко собі уявити адекватного програміста що не вміє працювати з матрицями.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    но это точно не для большинства программистов

    так в тому то й проблема що більшість тих хто називають себе програмістами банальні формошльопи, скріпткідді й кодеманкі, тобто техніки, а не інженери. й таких можна відсіяти алгоритмічними задачами, де потрібно хоч трохи вмикнути мислення, а не завчені навички. саме тому на співбесідах в той же гугл чи теслу дають алгоритмічні задачі на нестандартне й творче мислення, а не «написать очередной гм.. сайт на джанго или реакте с носиквел бд какой-нибудь».

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    ок, я вас зрозумів. дякую.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    И? Что-то из этого требует обязательно учиться в ВУЗе?

    Якщо ви син мільйонера й можете собі дозволити купити цілий датацентр, щоб на ньому потренуватись, то ні, звичайно.

    Не знаю

    Ну ок.

    Она была такой же

    Був ядерний потенціал, а тепер немає. Висновок: нічого не змінилось. Геніально! Про що далі можна говорити, навіть не знаю.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Ёпт, и чо?

    через пльечо

    я-то думал что будет что-то свежее и интересней.

    наступного разу спробуйте подумати до того як шось запитати, а не після.

    Но суть не в этом, а в том, что в Эльфии

    Ви трохи береги поплутали: корчеватель був у Мордорі.

    это единичные случаи и с ними борются, а в украинской науке тотальное шарлатанство и засилье фейковых публикаций в вузовских вестниках и говножурналах от академии наук.

    Я розумію що у вас стоїть завдання хаяти все українське на чому світ стоїть, але спробуємо побути трохи об’єктивними. А задля цього відкриваємо автобіографічну книжку нобілевського лауреата, одного з розробників атомної бомби, поважного Річарда Фейнмана, ну приміром на розділі «Отбор учебников по обложкам» й насолоджуємося хваленою Ельфійською системою освіти. Ось лише окремі витримки :

    Дело в том, что книги были отвратительные. В них было много неверного. Они были поспешно написаны. Чувствовалось стремление к точности, но приводились примеры (вроде автомобилей на улице для «множества»), в которых почти все было хорошо, но всегда оставались некоторые неточности.
    Определения были нестрогими. Все было неоднозначно. Видно было, что авторы не совсем ясно представляли себе, что такое точность, «подделывались». Они учили тому, чего сами толком не понимали и что было, по существу, бесполезно для ребенка.
    Я понял их замысел. После «Спутника» многие думали, что мы отстаем от русских, и тогда обратились к математикам, чтобы они включили в программы обучения новые интересные математические понятия. Математику хотели сделать привлекательной для детей, которым она казалась скучной.

    Очередь дошла до книги, которая была частью трехтомного сборника, выпускаемого одним издательством, и меня спросили, что я о ней думаю.
    Я сказал: «Эту книгу мне не прислали со склада, но две другие были хорошие».
    Кто-то попытался повторить вопрос «Что Вы думаете об этой книге?». — Я уже сказал, что мне ее не прислали. Так что я не могу о ней судить. Работник книжного склада был здесь же и сказал: «Извините, я могу все объяснить. Я не прислал Вам эту книгу, так как она не была еще закончена. По правилам мы должны иметь каждую книгу к определенному сроку, а издатель задержался с ней
    на несколько дней. Поэтому нам прислали макет книги с обложкой и пустыми страницами внутри. Компания приносит свои извинения и надеется, что трехтомник будет обсужден, несмотря на задержку третьего тома».
    Оказалось, что этот пустой макет был оценен некоторыми членами комиссии! Они не могли поверить, что книги не было, ведь оценки-то были.

    Ну то як, у вас лишились ще якісь претензії до остогидлої совкової системи освіти?

  • Як я покинув хімію і став розробником, або Що треба розуміти, змінюючи фах

    потреба поїхати у відпустку та навіть бажання купити новий комп чи мобілку.

    ...машину, літак, віллу, яхту, власний острів ні?

    чи ви вважаєте, що на це мають право лише те, кому пощастило потрапити в правильну галузь з самого початку?

    я вважаю що до досягнення повноліття кожна свідома людина вже має вже визначитись з тим що в неї виходть найкраще й до чого лежить душа. в мене теж були сумніви куди піти : в хімію, фізику чи інформатику. я визначився і з тих пір не міняв свою думку, хоча на першій же роботі отримував дуже й дуже небагато. коли ж ви прагнете до ситого та комфортного існування та заробляння якомога більшої кількості грошових знаків... а ще вважаєте що нікому й нічого не винні, а натомість світ вам вже щось винен... ну як би так м’якше сказати: я не розумію що путнього та корисного для людства ви можете взагалі створити. можливо я помиляюся, й з вас щось і вийде, радий би був помилитися.

    легко. правова держава.

    ще раз: в правовій державі права породжують певні обов’язки.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Я поставив цілком конкретне питання.
    Яку таку конче необхідну в айті логіку нам не викладали?

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Начали именно вы. Приблизительно вот тут:
    dou.ua/...​rums/topic/31651/#1963773

    Я не переслідував мету особисто вас образити. Перепрошую коли у вас склалася саме така думка. Лише намагався об’єктивно та аргументовано окреслити причинно-наслідкові зв’язки. І я все ще вважаю що дві вищі освіти то занадто і скажу це будь-кому за потреби. І ще трохи за логіку всієї нашої з вами дискусії: ви маєте дві вищі освіти але стверджуєте що в айті не потрібно мати жодної... це така іронія чи що?
    Так, ми з’ясували що вашою метою було здобути корочку, але ж навіщо тоді вам було йти у ВНЗ? Купили б собі її деінде та й заощадили свій час. Чи ви пішли до вишу щоб з’ясувати для себе що вишка вам була не потрібна? Типу тре спочатку спробувати щоб потім покритикувати...

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Понимаете, есть простой способ проверить, владеете ли вы этим знанием или нет — объяснить кому-либо, чтобы это было понятно.

    Для того щоб було зрозуміло:

    1) обидва учасники інформаційного процесу повинні домовитись про спільний алфавіт

    Вы в течение всего этого обсуждения так и не смогли объяснить.

    2) приймач/слухач повинен бути готовий сприймати інформацію

    Ні перша ні друга умови не виконані. Ми з вами розмовляємо на різних мовах, крім того ви ще й не готові сприймати інформацію що йде всупереч вашим переконанням. Спробуйте якось пояснити бабцям біля вашого під’їзду за особливості різних паттернів проектування.

    А учиться вы не любите.

    Та невже?

    И когда человеку понадобится решить ту или иную задачу, с которой он очень давно не сталкивался, то очень часто, он не сможет вспомнить решение (формулу, схему и т.п. вещи).

    Якщо він тупо визубрив до екзамену ту формулу, не розуміючи її суті, і не використовує її на практиці то так і станеться рано чи пізно.

    Ведь если бы они могли запоминать ВСЕ и помнить ВСЕ, то им было бы достаточно единижды это запомнить и больше книжку не открывать.

    Достатньо пам’ятати суть, взаємозв’язки і типові застосування. Якщо навіть математик чи фізик і забуде якусь формулу, то легко зможе її відновити навіть без гугла та смартфона...

    Нет необходимости помнить все алгоритмы и все решения

    ...А для відновлення тієї чи іншої формули він скористається певним алгоритмом дій. То ж основні алгоритми запам’ятати все ж не завадило б.

    Я рад, если вы помните все даты из учебника истории, и все фамилии философов из университетского курса и сможете легко, без гугла, рассказать суть философского учения каждого из них :)

    Здається це я вас просив без гугла пригадати загальне рішення кубічного рівняння і стверджував що простою зубрьожкою у вас запам’ятати його навряд чи вийде. Тобто ви знову трохи щось наплутали: від вас зовсім не вимагається зубрити.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Я вообще не понимаю

    Ні разу не здивували :)

    с таким уровнем логического мышления

    Ну вибачте, поки що я навіть не наблизився до ваших вмінь блискуче порушувати в одному реченні відразу по два фундаментальні закони логіки :)

    Вы — классический пример того, что ВУЗ не помогает становиться умным :)

    З ваших вуст сприйму за комплімент. До того ж перехід на особистості свідчить про те що аргументи по темі у вас вичерпались.

    И он был нужен не для этого — я там диплом получал.

    Так, ми це вже давно з’ясували.

    Т.е. вы гордитесь лишь тем, что учились в ВУЗе?

    В альма-матер мені допомогли розвитися в професійному плані і як особистості. То ж я ні разу не пошкодував за ці витрачені 5 кращих років свого життя. Звичайно, я йшов у ВУЗ здобувати знання, а не корочку, можливо в тому фокус.

    Підтримав: anonymous
  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    Дякую, дуже слушне зауваження.

  • Что делать с потолком? Тот который стеклянный

    А раніше окупався?

← Сtrl 1... 45678...50 Ctrl →