Купила хорор бо були хороші скріни опис і тд. пограла годину і весь цей час це був вступ, катсцени, туторіал який не можна скіпнути, зробила рефанд другий раз в житті.
Була на лекції розробника з польської студії по мобілкам і він казав що з 20 ігор в них проходе одна, звісно вони відкидають їх на етапі прототипів але все ж
Доволі цікава стаття, було б добре посилання на інфу про левел дизайн і подібну статтю про квест дизайн
Найкраще в цій ситуації це кількість мемів і чатів які ожили
Це ж не важко загуглити вакансії компаній в якій ти хочеш працювати (приблизно), подивитись що вони вимагають, кинути резюме, і портфоліо і попросити фідбек, хтось тай відпише.
Для розробки ігор макбук таке собі, я колись купила то пожалкувала, звісно я на анріалу, але знайомі які на юніті продавали маки і купували щось інше
Всі великі студії: be like
Бля я шось прям в голос засміялась
Привіт! Мене звати Анастасія, я розробник ігор на Unreal Engine пришу на blueprints, логіку гри, квести, різні механіки, займаюсь також дизайном рівнів з блоукаут чи енвіро (асетами), зараз відкрита для фрілансу і просто для нових знайомств з розробниками мій LinkedIn: www.linkedin.com/...asia-stetsenko-0a8459211
Квест і левел дизайнер і просто розробник ігор у Польщі, відкрита для фрілансу:
www.artstation.com/engleditprojects
А щоб вони всі повиздихали, ніби злив багато що зміне, скачають його ті хто і так би з торентів після релізу скачав би.
Настільки люблю цю серію ігор що дипломку писала по ній (точніше першу главу як вступ) Abilities and leveling system in RPG games
Ору з коментарів під відео, але цей то топ: “Listen y’all, The Hobbit was written in 1937, and I personally admire the developers for attempting to capture the same level of graphical power that was available in video games during that period of history.”
Виглядає дуже так-собі, деякі фрагменти по графіці ніби мод на моровінд.
Ваша гра виглядає дуже цікаво! Удачі вам
Коменти в 100 раз цікавіші за статтю 😁
Ніякої конкретики, херня якась
Було нудно, прям дуже