Ми з Вами кажемо про одне й те саме.
На підставі чого? На підставі тих норм регламенту, які Ви наводите)
Якщо компанія хоче робити розсилку, то вона повинна отримати активну згоду користувача, не можна зробити pre-ticked boxes заздалегідь. Він повинен зробити активну дію, саме клікнути та надати consent на розсилку. Чекбокс opt-out звісно не є такою згодою.
Все вірно, Олександре. Саме про це і йде мова. Для здійснення маркетингової комунікації обов’язковим є отримання згоди користувача, інакше такі дії заборонені. І дійсно, на більшості сайтів, які відповідають вимогам GDPR передбачено неможливість здійснення маркетингової комунікації за замовчуванням, але це не означає, що компанія не може передбачити можливість здійснення розсилки в тому самому чекбоксі. І тут суб’єкт персональних даних може як надати згоду, так і попросити цього не робити.
Дуже дякую за відгук!
Так, дійсно, не всі аспекти розкрила, бо розкрити всі нюанси в оглядовій статті неможливо. Інакше ніхто б не дочитав її до кінця) Ця стаття більше спрямована на загальне ознайомлення, тому що дійсно власникі бізнесу часто навіть не уявляють, що на них може чекати в умовах релокації. Але сприйму Ваш коментар як виклик до того, щоб більше писати в цю тему і наступні статті буду робити вже з оглядом на окремі аспекти, щоб зачепити більше деталей)