Хочу поділитись своїм досвідом співпраці з компанією, але спочатку розкажу передісторію знайомства з власником компанії.
У 2017 році Zurab Tutberidze, CEO захантили в український аутсорс та релокетили з Грузії в Україну. Якось під час розмови, я запитала у нього, чому він досі не створив свою компанію враховуючи неймовірну експертизу в технологіях та професіоналізм. Через пів року Зураб повернувся в Грузію та створив свою компанію — Optime.
З початком військових дій в Україні, Optimе вирішила допомогти зі створенням робочих місць в нашій країні, підтримати економіку та спеціалістів, незважаючи на ризики для бізнесу. З цим запитом звернувся до мене, так почався другий етап сумісної співпраці. Ми наняли декілька розробників та ще я порекомендувала друзів для проєктної роботи (у дизайні).
Скажу зі свого досвіду, компанія вчасно здійснює всі виплати та дотримується домовленостей. Тому мене дуже здивував попередній відгук. Та я вирішила запитати, що за ситуація сталась. Виявилась дуже цікава історія, яка мене безмежно засмутила:
Влад приєднався в команду та «вижив» попереднього розробника токсичними відгуками про його роботу, щоб потім привести свою команду. Виявилось, що у всіх нових кандидатів однакове прізвище. На що Влад відповів, це збіг та їх не знає. От тільки сімейний підряд прорахувався, та не почистив лайки на своїх сторінках, друг від друга, у Facebook від 2015 року.
Здогадавшись, що нова команда не договорює правду, вирішили перевірити, як злагоджено та продуктивно будуть працювати. Згодом Влад розпочинає нову аферу, розказуючи клієнту, що backe-end написаний іншою командою Optime дуже складний та його треба переробити. І що ви думаєте було далі?
Так, у Влада якраз є команда для цього, яка допоможе це зробити. Але прорахувався у своїй маніпуляції, бо не знав, що клієнт має технічного консультанта, який вже перевіряв якість написаного коду та отримав дуже гарні відгуки. Після чого Влад поставив ультиматум або клієнт переписує backe-end, або він піде з проєкту. Потім виникає новий конфлікт — Влад вимагає виплатити зарплату, свого родича, на свій рахунок. На всі запити надати реквізити свого співробітника, компанія отримала відмову. Не знаю як у вас, а в мене висновок напрошується один, що член команди був «муляжем».
Скажу чесно, мене шокувала ситуація та стало дуже прикро за таких представників нашої нації та IT спільноти, особливо у такий скрутний час для країни. Коли з ринку ідуть клієнти, треба намагатись створити максимально позитивні враження про наше IT суспільство, а замість цього стикаєшся з таким кейсом. Хочу вірити в справедливість та добросовісних людей навкруги, або що вони такими стануть зробивши висновки)
На останок хочу безмежно подякувати Зурабу та його команді за підтримку та волонтерську допомогу Україні!
Хочу поділитись своїм досвідом співпраці з компанією, але спочатку розкажу передісторію знайомства з власником компанії.
У 2017 році Zurab Tutberidze, CEO захантили в український аутсорс та релокетили з Грузії в Україну. Якось під час розмови, я запитала у нього, чому він досі не створив свою компанію враховуючи неймовірну експертизу в технологіях та професіоналізм. Через пів року Зураб повернувся в Грузію та створив свою компанію — Optime.
З початком військових дій в Україні, Optimе вирішила допомогти зі створенням робочих місць в нашій країні, підтримати економіку та спеціалістів, незважаючи на ризики для бізнесу. З цим запитом звернувся до мене, так почався другий етап сумісної співпраці. Ми наняли декілька розробників та ще я порекомендувала друзів для проєктної роботи (у дизайні).
Скажу зі свого досвіду, компанія вчасно здійснює всі виплати та дотримується домовленостей. Тому мене дуже здивував попередній відгук. Та я вирішила запитати, що за ситуація сталась. Виявилась дуже цікава історія, яка мене безмежно засмутила:
Влад приєднався в команду та «вижив» попереднього розробника токсичними відгуками про його роботу, щоб потім привести свою команду. Виявилось, що у всіх нових кандидатів однакове прізвище. На що Влад відповів, це збіг та їх не знає. От тільки сімейний підряд прорахувався, та не почистив лайки на своїх сторінках, друг від друга, у Facebook від 2015 року.
Здогадавшись, що нова команда не договорює правду, вирішили перевірити, як злагоджено та продуктивно будуть працювати. Згодом Влад розпочинає нову аферу, розказуючи клієнту, що backe-end написаний іншою командою Optime дуже складний та його треба переробити.
І що ви думаєте було далі?
Так, у Влада якраз є команда для цього, яка допоможе це зробити. Але прорахувався у своїй маніпуляції, бо не знав, що клієнт має технічного консультанта, який вже перевіряв якість написаного коду та отримав дуже гарні відгуки. Після чого Влад поставив ультиматум або клієнт переписує backe-end, або він піде з проєкту.
Потім виникає новий конфлікт — Влад вимагає виплатити зарплату, свого родича, на свій рахунок. На всі запити надати реквізити свого співробітника, компанія отримала відмову.
Не знаю як у вас, а в мене висновок напрошується один, що член команди був «муляжем».
Скажу чесно, мене шокувала ситуація та стало дуже прикро за таких представників нашої нації та IT спільноти, особливо у такий скрутний час для країни. Коли з ринку ідуть клієнти, треба намагатись створити максимально позитивні враження про наше IT суспільство, а замість цього стикаєшся з таким кейсом. Хочу вірити в справедливість та добросовісних людей навкруги, або що вони такими стануть зробивши висновки)
На останок хочу безмежно подякувати Зурабу та його команді за підтримку та волонтерську допомогу Україні!