Customer Success Manager в Divoro
  • Optime

    Хочу поділитись своїм досвідом співпраці з компанією, але спочатку розкажу передісторію знайомства з власником компанії.

    У 2017 році Zurab Tutberidze, CEO захантили в український аутсорс та релокетили з Грузії в Україну. Якось під час розмови, я запитала у нього, чому він досі не створив свою компанію враховуючи неймовірну експертизу в технологіях та професіоналізм. Через пів року Зураб повернувся в Грузію та створив свою компанію — Optime.

    З початком військових дій в Україні, Optimе вирішила допомогти зі створенням робочих місць в нашій країні, підтримати економіку та спеціалістів, незважаючи на ризики для бізнесу. З цим запитом звернувся до мене, так почався другий етап сумісної співпраці. Ми наняли декілька розробників та ще я порекомендувала друзів для проєктної роботи (у дизайні).

    Скажу зі свого досвіду, компанія вчасно здійснює всі виплати та дотримується домовленостей. Тому мене дуже здивував попередній відгук. Та я вирішила запитати, що за ситуація сталась. Виявилась дуже цікава історія, яка мене безмежно засмутила:

    Влад приєднався в команду та «вижив» попереднього розробника токсичними відгуками про його роботу, щоб потім привести свою команду. Виявилось, що у всіх нових кандидатів однакове прізвище. На що Влад відповів, це збіг та їх не знає. От тільки сімейний підряд прорахувався, та не почистив лайки на своїх сторінках, друг від друга, у Facebook від 2015 року.

    Здогадавшись, що нова команда не договорює правду, вирішили перевірити, як злагоджено та продуктивно будуть працювати. Згодом Влад розпочинає нову аферу, розказуючи клієнту, що backe-end написаний іншою командою Optime дуже складний та його треба переробити.
    І що ви думаєте було далі?

    Так, у Влада якраз є команда для цього, яка допоможе це зробити. Але прорахувався у своїй маніпуляції, бо не знав, що клієнт має технічного консультанта, який вже перевіряв якість написаного коду та отримав дуже гарні відгуки. Після чого Влад поставив ультиматум або клієнт переписує backe-end, або він піде з проєкту.
    Потім виникає новий конфлікт — Влад вимагає виплатити зарплату, свого родича, на свій рахунок. На всі запити надати реквізити свого співробітника, компанія отримала відмову.
    Не знаю як у вас, а в мене висновок напрошується один, що член команди був «муляжем».

    Скажу чесно, мене шокувала ситуація та стало дуже прикро за таких представників нашої нації та IT спільноти, особливо у такий скрутний час для країни. Коли з ринку ідуть клієнти, треба намагатись створити максимально позитивні враження про наше IT суспільство, а замість цього стикаєшся з таким кейсом. Хочу вірити в справедливість та добросовісних людей навкруги, або що вони такими стануть зробивши висновки)

    На останок хочу безмежно подякувати Зурабу та його команді за підтримку та волонтерську допомогу Україні!