бачу тільки блупрінти у программі
фахівців не вистачає бо їм майже нема звідки взятись, не у останню чергу через велику складність С++ у порівнянні з С#
стажування по геймдев теж не бачив
вцілому гра дуже нагадує apex legends навіть персонажі у чомусь схожі візуально, великі голови взяли з unreal tornament, будівництво шось середнє між minecraft та fortnite
Більшість тих людей має дуже низьку мотивацію, ще й додатково мотивує втрачена 1000$ за курс, та можливість запитати щось у викладача, але на практиці викладач не має стільки часу (або компетенції) на відповіді, бо він працює за 12к гривень в місяць.
20$ на udemy більш виправдана інвестиція, але там вже людина сама повинна себе мотивувати, та й простіше кинути курс бо 20$ це не 1000$
додаткове навантаження у вигляді
майже будь які курси після закінчення просять студентів за якісь плюшки залишити позитивний відгук на доу, і люди пишуть
підтверджую, зарплатня викладачів на рівні 12-14к гривень, групи великі
відбору ніякого нема серез студентів, беруть всіх
якість навчання відповідна
це про будь які курси, бо люди дорого не можуть купувати, відповідно ціна низька
плата за це — якість
краще на ті грощі за курс знайти собі ментора
hard is hard
його майже нема, щось можна знайти на апворк, але там по вебу якось сумно — або фуллстек або «90% проекту вже готово» та треба за 100$ дописати решту
у вас перекладач зламався
я б взалюбки пішов на половину сінйорської зп, відповідно працювати 20 годин на тиждень замість 40
дуже схожий досвід, варіантів небагато насправді
можна назбирати грошей та якийсь час займатись власними проектами
або шукати далі вакансії, де у своєму профілі великими літерами розписати про work life balance (можливо пощастить)
як знайдеш, напиши, бо маю таку саму проблему
продавець пірамідок, проросійський контент, для нього схоже шо гроші не пахнуть, всі інтервʼю побудовані по схемі «облизати опонента» та не задавати жодних незручних питань, тягне арестовича у президенти...
скільки рублів коштує пост?
Працювати далі у веб щоб були гроші, бо виходить що окрім дуже сумнівних проектів у геймдеві перші 2 роки не варто очікувати на щось цікавіше.
левел дизайн сподобався, та й вцілому гра атмосферна
Мені 38 років, теж зараз маю схожу проблему, але я хочу перейти з веб у геймдев (у вебі вже 8 років), подивившись на вакансії та вимоги, пройшов 5 співбесід, але без успіхів. На тебе всеодно дивляться як на джуна ігноруючи попередній досвід.
Тепер трохи змінив свої плани, я вже не хочу йти на маленьку зарплатню, страждати на співбесідах, потім якщо пощастить, то влаштуватись у маленьку аутсорс компанію, де роблять гіперкежуал (я взагалі не вважаю це іграми) та розгрібати тонни не дуже якісного коду.
Якщо я свідомо йду на мінімальну зарплатню після веб, зрозуміло шо йду у геймдев не за грошима, але на мене всеодно дивляться як на джуна після курсів.
З таким відношенням я вирішив — краще хай геймдев залишається хоббі, зроблю декілька прототипів, можливо навіть буду наймати людей для власної гри, і робити її у комфортному для себе темпі, а далі подивимось що з того вийде. Бо з таким спротивом з боку компаній я не готовий махатись заради комерційного досвіду з гіперкежуал.
то для молодих талановитих студентів судячи з опису, і там тільки планують відкрити