Що ж таке промоушн насправді, як швидше його отримати, що він змінює та чи варто так його прагнути — Delivery Director в DataArt Андрій Сильчук пропонує разом розібратися з усіма нюансами просування айтівців.
Обговорюємо, як можна (і варто) утримувати в компанії ключових співробітників, які інструменти для цього використовувати та як у цьому можуть бути зацікавлені самі працівники.
Delivery Director і голова центру розробки DataArt в Одесі Андрій Сильчук спробував розібратись з тим, як розумно оцінювати якість роботи в ІТ та чи існують загальні метрики для всіх. Блог буде цікавим і тим, кого оцінюють, і тим, хто виносить вердикт на Performance Review.
Неважливо, який робочий мітинг і де ви проводите — грумінг у Zoom, стендап у Google Meet, ретро у Microsoft Teams чи щось більш спонтанне — усі їх поєднують загальні правила і культура. Ось про них і говорить Андрій Сильчук, Delivery Director.
Стаття з реальними прикладам баг-репортів буде корисною і QA-інженерам, які безпосередньо створюють баг-репорти, і розробникам, які ці репорти читають і виправляють баги. Сподіваємось, дотримання перерахованих рекомендацій покращить не тільки самі баг-репорти, але й взаємини між учасниками проєктної команди.
Інтерв’ю під час звільнення? Кому це потрібно: компанії чи майже колишньому співробітнику? Андрій Сільчук, голова центру розробки DataArt, розповідає про свій досвід проведення exit review, яку користь можуть мати такі інтерв’ю та як зробити їх максимально ефективними, на що звертати увагу під час розмови з колегами, які залишають компанію.