Trainee Python Dev в CrackenAGI
  • Notion припиняє роботу в росії через санкції США

    Google Play та Apple Store цілком собі продовжують працювати на росії, тільки банять пару аплікацій з санкційного списку. З них ви вже злізли ? Зараз на BlackBerry чи Nokia 3100 ?

  • Зниження податкового навантаження для IT-спеціалістів у Польщі

    Так набагато зрозуміліше, дякую!

    Наскільки ризикований такий підхід ?
    Чи, в принципі якщо все правильно подати, то проблем не буде.
    Як швидко податкова повертає різницю ?

  • Зниження податкового навантаження для IT-спеціалістів у Польщі

    Щось незрозуміло, що за IP Box.
    Як це оформлюється? Є якісь особливі вимоги ?
    Треба бути на działalnośći jednoosobowej ?

  • Топменеджмент хоче найняти росіянина в мою команду

    Він виїхав з початком війни, зробив репост на антивійськову тему — рахуй зробив більше, ніж 99% росіян.

    Основний мінус — цілком ймовірно, що якусь частину грошей він переказує рідним, відповідно вони йдуть в економіку рашки.

    Можете подивитись в комунікації, якщо не буде згадувати тему війни — я би віднісся нейтрально.
    Подавляюча більшість людей з цього форуму на його місці не зробили б і такого.

  • Федоров вчергове розповів які важливі айтівці

    Клоуни, спортсмени, працівники компаній ставок на спорт.

  • Яка є альтернатива Польщі?

    Блін, в Канаді без квитка вже й PR не замерджиш. Жах!

    Підтримали: yury-silver, Hotels Bird
  • Як ви повідомляли колегам, що виконана ними робота, м’яко кажучи, не дуже?

    Та що ви відповідаєте, видно, что автор злосний троль.

    Підтримав: Юрій Марков
  • Українці витрачають в онлайн-казино більше, ніж донатять (UPD)

    У человека в голове хлебушек. Либо обычный провокатор.

    Підтримали: Микола Симута, Иван
  • Курс НБУ більше не курс для ФОПів?

    Скорше всього, кожний переказ податкова порахує за дохід, з якого прийдеться платити 5%

  • Допоможіть встановити Windows на виділений сервер Hetzner

    Ви маєте догадатись самі!

  • Еміграція в Іспанію

    24 години ? Є посилання ?

  • Еміграція в Іспанію

    Судячи з усього, там є такий вид окупаса, що через 3 дні перестає платити (взяв в оренду на 3 дні, потім передумав виїжджати.

    Підтримали: Kirill Tairov, Andriy A
  • Еміграція в Іспанію

    Могла бути сигналка без під’єднання кудись, просто голосно пілікає. Типу така, що встановлюють власноруч.

    Підтримав: Rodent Mousa
  • Ринкова частка Linux перетнула межу в 4%

    Ви коли на англійській говорите ці слова, ви вимовляєте «х» чи «г» ? )

    Підтримав: Volodymyr Dvernytskyi
  • Ринкова частка Linux перетнула межу в 4%

    «Гейтять» від слова «Гейтс» ? :)

  • Карта побиту чи UKR статус?

    2 роки.

    Підтримав: Valeriy Shvets
  • Потрібні поради щодо вибору моніторів

    Именно эту модель или Dell вообще ? Можете детальнее описать ваш опыт ? Сейчас перед выбором сам.

  • BMW починає продавати підписку на підігрів сидінь за $18 на місяць. Новий тренд?

    Ха-ха-ха. Очередная шутка про BMW и поворотники. Ржу нимагу.

    Підтримав: And so
  • 15 причин повернути нульові ставки на імпорт авто

    Ну, можно пойти дальше и сделать прогрессивный налог — чем дальше в сторону роскоши, тем дороже.

    Підтримав: Alexandr Volkov
  • 15 причин повернути нульові ставки на імпорт авто

    Це якийсь або величезний стьоб, або написано після сьомого пива, або пробовокація. Я не знаю, як люди ниже взагалі це серйозно коментують.
    І заздалегідь перепрошую за рівень української, до війни мав зовсім мало практики.

    1.

    Основним джерелом негативної реакції є наявність черг на кордонах. На якихось етапах черги створювали перепони для тих, хто подорожує в інших справах. Зараз ці питання зараз як мінімум рознесені. Потрібно розрізняти швидкість оформлення машин митницею та прикордонними службами із майже неіснуючим зловживанням поточним пільговим імпортом. Я також знаю з різних джерел, що може бути важко перетнути кордон також і біженцям, що рейсовий автобус може просто стояти на кордоні 2 години, якщо попаде між змінами, але ні в кого немає на думці звинувачувати пасажирів.

    Як я зрозумів, аргумент в тому, що люди, що ввозять машини і ті, що просто в’їжджають, в єдиній черзі, коли мито і ПДВ на ввезені машини ненульові ? Що заважає мати окремі черги однаково незалежно від вартості розмитнення ?
    Плюс про негативну реакцію я прокоментую в кінці тексту.

    2.

    Інше джерело негативного сприйняття — прикордонне населення Польщі, Словаччини, Угорщини. Вони здивовані, що країна, яка просить в них про допомогу, одночасно масово скуповує машини. Тут варто навести частину аргументів цього документу.
    Окреме питання в наших сусідів стосується того, що частина водіїв є чоловіками, як їм вдається виїжджати за кордон? Є цілий список виключень, які дозволяють легальний і сумлінний перетин, до того ж, вони бачать в черзі чоловіків, які зараз повертаються в Україну, і не переховуються від влади чи силових органів.
    До речі, тут також є ніби непов’язана активності українців коло банкоматів в прикордонних регіонах, які також створюють незручності місцевих, особливо в східній Словаччині, де в банкоматах євро.

    Люди массово скуповують машини під час нульового розмитнення, це створює негативний імідж, тому .... треба повернути нульове розмитнення. Я перечитав рази три, мабуть я пропустив пару уроків з логіки в школі, але аргументацію я зрозуміти не можу.

    3.

    Попит на авто, який зараз реалізується, є одночасно і відкладеним (не ввозили машини в березні) і випереджаючим (скоро буде дорого розмитнити, і тоді не будуть багато ввозити). Чи доречно дорікати ініціативних українцям, що вони користуються легальною можливістю зекономити?

    Ні, недоречно. А при чому тут повернення нульового розмитнення ? Повернути, щоби не дорікати ?

    4.

    Багато машин імпортується для потреб армії, волонтерської і гуманітарної діяльності. Часто ці машини вирішують гуманітарні і військові логістичні питання, які не вирішуються існуючим транспортом. Часом така машина в користуванні ЗСУ може бути навіть кращою для прихованої діяльності, адже не відрізняється від цивільного транспорту, на відміну від БТР, БМП чи іншого спеціалізованого військового транспорту.

    Одна справа — нульове мито для гуманітарної діяльності, друга справа — для всіх підряд. Абсолютно адекватно, якщо машина вказана на кордоні, що ввозиться для гум. діяльності, люди, які нею потім користуються, мають підтверджуючі документі і т.п.
    Це ніяк не підкріплює аргументацію дозволяти розтаможку для всіх.

    5.

    Я не знаю, в яку з статистик попадають машини, які безпосередньо імпортуються для потреб ЗСУ, але є ще один типовий кейс, коли благодійний збір для потреб фронту ведеться під конкретну машину, яка вже знаходиться в Україні, має конкретну ціну, і може бути відправлена у підрозділ одразу ж, як тільки буде викуплена. Такий спосіб є ясний, прозорий, містить менші ризики для групи благодійників, і таким чином підвищує рівень довіри до справи. Немає криміналу в тому, що продавець взяв на себе ризики імпортувати цей пікап чи бусик за власні гроші, і покриває свої розходи, час та зусилля з маржею.

    Я щось не розумію, що заважає вказувати це авто як гум. допомогу і отримувати нульову розтаможку ?

    6.

    Окрім того, що значна частина машин імпортується для потреб ЗСУ вказаними вище способами, дехто завозить авто для власних потреб, тому що передали для ЗСУ свою попередню машину. Такий імпорт, як і попередній, не попадуть відразу в статистику «для ЗСУ».

    Це ідея для законопроекту, де людина може ввести авто, якщо документально підтверджено, що свій авто вона віддала на користування ЗСУ, так само як в попередньому пункту не означає, що варто зробити нульову розтаможку для всіх підряд.

    7.

    Згідно багатьох звітів середня тривалість життя машини «на передку» складає пару тижнів. Такі машин потрібні знову і знову.

    Не окремий аргумент, а просто підсилення аргументу № 4. Відповідь така сама: «нульова для гум. цілей != нульова для всіх підряд»

    8.

    Імпорт авто — патріотичний крок, бо фактично громадяни інвестують в своє майбутнє в Україні, часом за останні гроші створюючи собі можливість для трудової чи економічної діяльності тут, в Україні. Це одночасно із тим, що в цьому році очікується великий відтік мільйонерів з України. Покупка авто чи нерухомості — патріотичний крок інвестиції, адже потім не вивезти..

    Як написали вже в коментарях, вивозити кошти з країни, збільшуючи негативне платіжне сальдо країни — це дуже патріотичний крок. Відтік мільйонерів, допоможемо, зробивши відтік грошей (часом, останніх).
    Машина в подавляючій кількості випадків — це пассив, який забирає гроші, а не інвестиція. Чи в нас все тепер підуть в таксі і будуть возити один одного і підсилювати економіку ?

    9.

    Громадський транспорт не працює стабільно. Приватний транспорт — це можливість не сидіти на шиї в держави, родичів, не емігрувати, а продовжувати тут свою діяльність, в тому числі в сервісах ride sharing, де, до речі, ціни не піднімалися вже давно, не зважаючи на ціну бензину. Дуже багато людей втратили роботу, переміщені в інший регіон і шукають спосіб заробітку. Логічно, що багато хто обирає роботу таксиста та вантажні перевезення.

    А, ну вот цей аргумент і під’їхав. В нас було мало таксистів, економіка буксувала. Ну тепер!!!

    10.

    Частина машин імпортована на заміну знищеним та втраченим авто в тимчасово окупованих регіонах або тих, де велися бойові дії. Власне для цього рішення і приймалося. Війна не закінчилася, авто втрачаються, то чому мита повертаються?

    Просто підсилення аргументів про гум. допомогу.
    Про авто для війська напишу окремо в кінці

    11.

    Я думаю, ви погодитеся, що середній профіль людини, які може пригнати авто — це чоловік від 18 до 60. Більшість з них, в тому числі військові, ще фізично не мали такої можливості. Нульові ставки треба продовжити і після закінчення воєнного стану.

    Еммм. Не мали можливості, до машини були задорогі? Може тоді зняти мито і податки з вина, коньяку, цукорок і т.д., бо люди теж часто не мають можливості вдосталь собі такого купувати ?
    (не знав, як толком відповісти на цей «аргумент»).

    12.

    Якщо взяти кількість машин в Україні і поділити з урахуванням середнього терміну користування авто (Car longevity або average car lifespan), то можна побачити, що значна кількість машин поступила на заміну машин, які банально вже відслужили своє, безвідносно до воєнний дій. Врахуйте також, що більшість машин, які ввозяться, вже мають немаленький пробіг.

    Одні машини купляются на заміну іншим. І що ? При чому тут нульова розтаможка ?

    13.

    Частина людей імпортує машини, особливо в нижньому ціновому сегменті і старшого року випуску, які відразу або в ближньому майбутньому будуть використані на запчастини. Раніше це було нерентабельно, адже всі збори могли складати 100% і більше базової вартості машини. З економічної точки зараз зору ця дія зберігала цінність — відремонтовану машину, яку в іншому випадку потрібно було б списати.

    Судячи по кількості СТО навколо, ремонтувати авто майже завжди економічно вигідніше, ніж списувати. Зараз досі навіть жигулі ремонтують. Значить, економічний смисл в цьому є.

    14.

    Дуже невелика частина імпорту — дорогі машини однозначно преміального сегменту. Можливо, в якості компромісу, потрібно повернути оподаткування власне таких машин, але і тут потрібно розібратися. Нові пікапи, броньовані машини для, реалістично кажучи, людей, які приймають рішення, куплені за їх власні гроші — можливо не мають бути оподатковані на період війни.

    В мене сильне враження, що весь текст був написаний по замовленню людей, які хочуть купувати «нові пікапи, броньовані для людей, який приймають рішення, куплені за власні гроші». Тобто, такі люди кращі за інших.

    І окремо — нічого не маю проти того, щоби преміальні машини, так як і інші предмети розкоші, мали набагато вищу ставку мита (100-200-300% відсотків базової вартості).

    Будь-які закиди з точки зору екології просто недоречні, не тільки через стан в Україні, але і через дії із фактичними змінами в ecological footprint, які приймають країни, на території яких не ведеться війна: повернення вугілля на електростанції, довгі шляхи транспортування енергоносіїв, тощо. Українці вже мають де-факто екологічне обмеження через вартість і погану доступність палива, брати на себе тягарі світової екології для українців не на часі.

    При чому тут світова екологія? За компанію ?

    Окремий перший аргумент про негативну реакцію. Давайте приймати рішення, в т.ч. відміну податків через негативну реакцію. Людям взагалі неприємно платити податки. І також штрафи і конфіскацію прав за порушення ПДД. Знаєте, як людям важко і неприємно? А як страждають грабіжники, коли сидять у тюрьмі! Там стільки негативу!!

    Стосовно податків додатково:
    А давайте їх відмінимо і будемо багатою і щасливою країною, як от Емірати.
    Стоп! Я ж забув! Тоді в нас не буде чим платити по бюджету.
    Ну нічого, ми можемо посунути бабусь у метро, давши місце для вчителів, які після роботи будуть з протянутою рукою.
    А медицина буде повністю платна, як в розвинених країнах типу США, всі ж чули про страховочну медицину. А Welfare і Medicare? Та це ж для чорних, ми ж з вами не негри ?
    Поліцейські будуть працювати по схемі з анекдоту: «ось тобі пістолет і дубінка, а далі крутись як хочеш».

    Дороги не потрібні, бо всі будуть їздити на дешевих джипах, я прям зараз візуалізую пенсіонерок на Ленд Крузерах.

    Отже, реалістичною схемою я вважаю наступне:
    нульова розтаможка товарів гуманітарної допомоги, в т.ч. для потреб війська.
    Звичайна для звичайних потреб.
    Підвищена на товари розкоші, престижу, алкоголь і т.п.
    Стаття під 10 років за шахрайство при ввезені задекларованого як гум. допомогу і потім використання для власних потреб чи продажу.

    І знову:
    Текст виглядає як замовлення для копірайтера, якому треба швиденько підзаробити на смуззі і самокат. Або знову ж таки, просто троль. Інших причин я не бачу.

← Сtrl 123456...10 Ctrl →