• Рекрутер, надай фідбек!

    Ну і я вкину на вентилятор. Якось так виходить, що навіть топові компанії навіть не удосужуються відповісти на листи чи звернення по вакансії на робочих сайтах. Уже б завели шаблон якийсь, щоб час не витрачати. Не підходить кандидат — так скажи про це.

    Деколи виникає враження, що в ейчарів формується «комплекс маленької людини» і вони відчувають себе настільки крутими володарями душ, що можуть ігнорувати все і вся.

    І особливо весело бачити при цьому, що рекрутер компанії після твого листа заходить глянути твій профіль на Лінкедіні. Хоч так))

  • Как создавать игры: 8 книг по геймдизайну

    Хороша підбірка) Тільки ще обов’язково потрібно прочитати базові книги по драматургії, по теорії мономіфу, економетриці та ще купу всього в інших дисциплінах, щоб воно хоч якось в голові починало складатись. І то цього буде мало і кожного разу відчуватимеш, що просто нічого не знаєш.

    Ну і практика, практика і ще раз практика.

  • Бросить всё, чтобы делать игры

    І класичний ланцюжок рівнів з зірочками за швидкість?

    Маленька порада — додавайте обов’язково ще якісь плюшки до геймплею. Особливо якщо ви орієнтуєтесь на дитячу та підліткову аудиторію. Як мінімум, щоб за стовідсоткове проходження рівнів давали шматочки паззлів, з яких потім юзер зможе зібрати цілу картинку (з концептом гри) і завантажити собі на дівайс, ну і так далі. Тут вже придумувати можна що завгодно. Але сам луп у вигляді «збери швидко, пройди на наступний рівень» — воно не так вже й цікаво, з огляду на тенденції ринку.

    А роботи милі)

  • Бросить всё, чтобы делать игры

    Видно, що Machinarium любите)

    Так геймплей там як розвиватиметься? Виключно в сторону ускладнення паззла?