Manual/Automation QA
  • Klickly

    Спілкувався з QA Team Lead’ом — Олександр Т. з приводу позиції Senior Manual QA, домовились про тестове завдання. Олександр сказав що немає дедлайну коли потрібно здати тестове, буде братись до уваги скільки виконувалось завдання, я відповів що виконаю тестове і відправлю в понеділок (умовно кажучи).
    Відправив тестове у вівторок (прострочив виконання на 1дн), оскільки так мені було зручніше, а дедлайну як такого не було, на що Олександр відповів що тестове дуже довго робилось (уточнюю, Олександр навіть не відкрив мій файл в якому було вказано час виконання 2год10хв), і після цього звісно ігнор.

    Пройшло вже більше 2х неділь, фідбеку ніякого не отримав лише потрачений марно час і підтверджені чутки що тестові в 85% ніхто не дивиться, а спеціаліст гає час)
    Може компанія і крута, я хз)
    Висновок — не робіть тестове для цієї компанії.