Customer Support Specialist в Mythical Games
  • DMarket (acquired by Mythical Games)

    Працюю в Mythical Games вже 2 місяці. Тому хочу поділитись враженнями зі сторони новачка, хоча за цей час вже настільки звик, що таким себе вже й не вважаю. Комфортна адаптація — це мабуть один з важливих принципів для кожного нового працівника, і я б хотів відзначити, що в цій компанії це дійсно на високому рівні. Такого легкого «порогу входження» я мабуть раніше ніде і не зустрічав. Дружня атмосфера — це взагалі окремий пункт, бо тут вона присутня на всі 100%, і часто виникає враження, що за вихідними не так вже й скучив.

    Цікаві задачі і кейси, які доводиться вирішувати, також є важливим аспектом. Вони не лише стимулюють розвиватися, а й збагачують професійну практику, надають унікальний експіріенс. Крім того, керівництво не просто розуміє важливість ролі саппорту у забезпеченні високого рівня задоволеності клієнтів, але і всебічно підтримує у цьому.

    В цілому, хоч маю поки і невеликий досвід роботи у цій компанії, але ще ні разу не пошкодував, що обрав саме Mythical Games, більш того — навпаки дуже радий цьому вибору. Робота тут виглядає як ідеальна комбінація професійного зростання та особистого задоволення від роботи. Зі свого боку з повною підтримкою раджу звернути увагу всіх, хто шукає собі чудову компанію, саме на Mythical Games! 100/10