Е....
Z500, здається.
готовности софта всех существующих и будущих платформ,
А тут стає критичним консервативність automotive.
Це було і до Bay Trail.
так что остальным придётся потесниться
А цього ще не було (в автомотіві).
І цього разу навряд чи буде.
Intel заходит на рынок Automotive с рядом очень серьёзных заявок
Це вже було.
І буде знову.
Частиною продажу будуть красиві казки: нащо ж та віртуалізація треба:)
У EPAM раптом з"явився свій продукт fusion :)
www.linux.com/...fety-internet-cars#post-1
Ні, це просто прогрес.
Ви категорично неправі.
Деталі під НДА. Але було надзвичайно весело. Як технічно, так і організаційно. В результаті -
чисто аутсорсингова конторка GL продає свій(sick) продукт Nautilus.
Як мені прийшло, так я виклав:)
Що вам заважає відчути себе топом на один вебінар? ;)
Ти у Artem Mygaiev спитай, нащо він останні чотири роки активно просуває віртуалізацію по вендорах, таєрах, і чіп-мейкерах :)
це доу пожувало лінку
дивно, у мене теж...
а вчора відкривалося.
Смысла в этом действии 0.0% :)
RnD буває «бєссмислєнний і бєспощадний»
Смысл появляется только если QNX обслуживает Dom0.
Ця робота робилася дуже давно. Куніксу пропонували впрягтися — вони не захотіли. Може, вважали, що їм віртуалізація не треба. А може вже свій гіпервізор пиляли.
ХЗ (хто зна:).
З якогось дива, QNX вирішив провести вебінар про віртуалізацію: ®Tag=&sourcepage=register" target="_blank">event.on24.com/...®Tag=&sourcepage=register
Там можна навіть спитати нащо воно їм :)))
Ні, XEN буде стояти в опенсорсних, «зроби-сам», автоконструкторах :)))
В лакшері буде стояти QNX: www.qnx.com/...x/en/products/hypervisor .
Тільки Майку не кажіть.
А ще розповів би більше про проблеми сертифікації. Наприклад як в цій презентації www.youtube.com/watch?v=UyW5ul_1ct0 від компанії, яка робить системи на XEN для aerospace/defense.
Давно це було. Ще тоді коли код QNX зробили відкритим.
Не на довго, і дуже специфічно:)