Наприклад, ця конторка www.opensynergy.com/en/homepage, ще в
Ну то так би і написав, що проблема віртуалізації XEN on ARM в automotive полягає в конфлікті «модно, стільно, молодьожно» і консервативності ринку:
З одного боку tier-1 і вендори хочуть «ВІРТУАЛІЗАЦІЮ». Зокрема, через те, що деякі, відомі вам, люди це активно проштовхували останні 4 роки.
А з іншого боку, в автомотіві дуже довгий TTM для заліза. І систему для машин що будуть випускатися через два роки доводиться будувати на чіпі якому вже 3 роки.
Більша частина доповіді — введення в костилі необхідні аби завести систему на залізі без повної апараної підтримці віртуалізації. Решта — опис загальних проблем віртуалізованих систем.
Юро, а у мене таки є питання, яке я посоромився спитати на конференції.
А що саме є особливостями застосування віртуалізації в automotive?
Я думаю, про модель вам ніхто не скаже. По-перше, розробники платформи самі можуть цього не знати. По-друге, є така цікава річ як NDA.
I would recommend waiting for the original text of this article from Lars, instead of blaming this translation.
Here you can find the security policy: www.xenproject.org/security-policy.html.
Just comply with the requirements and enjoy being a part of a predisclosure list.
Hi Lars, is this text available in english on Internet?
для початку зібрати нам сет бенчмарків
Так ніхто і не каже що поточною задачею віртуалізації є інтеграція ВСІХ систем в один SoC.