На 4х ступінчатій АКПП.
Насправді працює вона достатньо комфортно.
Динаміка повністю відповідає абсолютно любому авто того ж класу, того ж року з 2.0 атмо з автоматом. Але тут бонусом ще AWD.
Макс. швидкість на різних передачах:
1 до 60км
2 до 100
3 до 180
при 120 км/год на 4й двигун працює на 2700 об/хв.
при цьому розхід — 7.6 (Київ — чоп).
по надійності — їй вже 10 років, а я все ще просто натискаю кнопку, щоб завести двмгун і їду куди забажається.
Усі розхідники — оригінал.
Масло — Motul.
Бенз — okko 95 pulls.
З*явилась стаття на “Магнолії ТВ”
magnolia-tv.com/...
news.dtkt.ua/...dividual-single-tax/37202
UPD від 20.01.2016
ДФСУ внесла зміни до листа № 1527/7/99-99-17-02-02-17, згідно з якими платники єдиного податку III групи, які у 2015 році отримали дохід понад 5 млн грн, але не перевищили 20 млн грн, «не втрачають право застосовувати спрощену систему оподаткування в 2016 році»
Автор, спи спокійно ще 1 рік :)
Там біля танка і літака є богом забута територія поросша бур*яном і обгорожена зеленим парканом (з
Subaru Impreza RS 2.0 AT hatchback.
По місту випалює в середньому 11л.
По трасі — середня витрата 8.2 (це якщо 100- 120)
«На круізі» 90 км/год по Київ — Чоп 6.5 л на 100 км.
Їздить боком і дарує купу задоволення.
Виділяється з натовпу. RS, WRX не часто зустрічаються на дорозі, в основному це 1,5 або 2.0 в звичайних комплектаціях.
Приємно радує, коли проїздиш мимо схожого субаря, то часто сигналять, вітаються =)
Обходиться в 110-130$ на місяць (По міжбанку).
В багажник поміщається дитяча коляска.
В такі апокаліпсиси як вчора (5.02.2015) та весною 2013 завжди їжджу з посмішкою. Повний привід — дуже прикольна штука.
Відколи народилась донька — не уявляю як можна жити без авто і мати дитину.
Поділіться плз своїм юристом, якщо він з Берліну.