Привіт! Працював в компанії 6 років і 10 місяців на позиції Magento 2 Front-end tech lead.
Smile це компанія де ти стаєш частиною сім*ї, де є як позитивні моменти так і негаразди, які згодом стають незначними. Проекти бувають різні, але завжди цікаві.
Я прийшов в компанію простим фронтом, який верстав темплейти і більш нічого особливо не знав, але під час роботи значно покращив свої скіли, і виріс до позиції техліда, і це завдяки організованості і структурованості процесів в компанії.
Протягом всього часу роботи у компанії Smile, я мав всю підтримку яка була потрібна. Проекти завжди були нові і цікаві, а керівництво завджи заохочувало мене і решту співробітників до розвитку.
в компанії є безліч плюсів, такі як: — наявність офісів в багатьох містах — дуже дружня атмосфера в офісі і компанії загалом. — з переходом на ремоут надали техніку додому, для комфортної роботи — під час блекауту закупили і дали у користування зарядні станції додому — безкоштовні курси англійської — в офісах на кухні завжди є що перекусити, чай, печиво і тд — в офісах є спорт кімната де можна пограти теніс, а також карткові ігри. — в компанії є курси по фронтенд, бекенд і QA на magento та drupal — вчасна виплата компенсації — регулярний перегляд ЗП, але з початку війни перегляди зупинились. — компанія має великий технологічний стек, отож сумно не буде — повністю оплачувані лікарняні — закордонні відрядження — до війни були щорічні корпоративи і тімбілдінги — система менторінгу (особисто я був ментором для тих хто цього потребував)
щодо того що було не звично: — відпустка тут є, але доплачується як робочі дні щомісячно, тобто ти отримуєш вищу ЗП, і можеш взяти стільки вихідних скільки потрібно, але вже за свій рахунок — відсутність державних вихідних
Отож без вагань раджу погоджуватись на оффер від Smile.
Привіт!
Працював в компанії 6 років і 10 місяців на позиції Magento 2 Front-end tech lead.
Smile це компанія де ти стаєш частиною сім*ї, де є як позитивні моменти так і негаразди, які згодом стають незначними. Проекти бувають різні, але завжди цікаві.
Я прийшов в компанію простим фронтом, який верстав темплейти і більш нічого особливо не знав, але під час роботи значно покращив свої скіли, і виріс до позиції техліда, і це завдяки організованості і структурованості процесів в компанії.
Протягом всього часу роботи у компанії Smile, я мав всю підтримку яка була потрібна. Проекти завжди були нові і цікаві, а керівництво завджи заохочувало мене і решту співробітників до розвитку.
в компанії є безліч плюсів, такі як:
— наявність офісів в багатьох містах
— дуже дружня атмосфера в офісі і компанії загалом.
— з переходом на ремоут надали техніку додому, для комфортної роботи
— під час блекауту закупили і дали у користування зарядні станції додому
— безкоштовні курси англійської
— в офісах на кухні завжди є що перекусити, чай, печиво і тд
— в офісах є спорт кімната де можна пограти теніс, а також карткові ігри.
— в компанії є курси по фронтенд, бекенд і QA на magento та drupal
— вчасна виплата компенсації
— регулярний перегляд ЗП, але з початку війни перегляди зупинились.
— компанія має великий технологічний стек, отож сумно не буде
— повністю оплачувані лікарняні
— закордонні відрядження
— до війни були щорічні корпоративи і тімбілдінги
— система менторінгу (особисто я був ментором для тих хто цього потребував)
щодо того що було не звично:
— відпустка тут є, але доплачується як робочі дні щомісячно, тобто ти отримуєш вищу ЗП, і можеш взяти стільки вихідних скільки потрібно, але вже за свій рахунок
— відсутність державних вихідних
Отож без вагань раджу погоджуватись на оффер від Smile.