До речі, я як junior strong заробляю за 4 дні приблизно стільки ж скільки заробляв як вчитель інформатики за місяць коли мав по 7(один день 8) уроків кожен день. Логічно, що як фоп 3ї групи податками можу забезпечити зарплату одному вчителю.
Щодо приватних шкіл згоден, там все адекватніше і діти і адміністрація і відсутність бюрократії і десь на 10% більше оплата.
Сума майже правильна, валюта ні.
Суть задачі була, прочитати з файлу, порахувати суму ряду, якщо сума більше за 1 то записати у файл, що ряд збіжний. Це весь розв’язок. Проблема з тим, що вчителі не знають що можна читати\записувати файл з використанням якоїсь мови програмування, може хтось і про масиви не знає, але не певен. Вчителі якраз знали про ознаку д’Ламбера, але про файли не знали, тому казали, що не можна розв’язати.
Сама задача звучить так :«Дано файл(number.dat) з цілочисельним скінченним рядом (n=10). Елементи ряду є випадкові цілі числа в межах від −10 до 10, включаючи 0. Визначити за ознакою д’Ламбера, що ряд являється збіжним та запищіть результат у файл(answer.dat). Відповідь буде зараховано у форматі «sum>1 збіжний», «sum<1 розбіжний», «sum=1 невідомо». Можна використовувати будь яку зручну мову програмуваня "
Це олімпіадна задача міського етапу з категорії «для розігріву» вартість якої 10 балів з 200 загальних.
Тут є проблема, що адміністрація обирає хто буде готувати учнів(яких саме учнів теж обирає адміністрація) до тієї чи іншої олімпіади так само гуртки теж вони дають, свій власний придумати не можна. І це все перевіряється з боку адміністрації. Кажу ж проблема в поганому менеджменті з сторони совкової адміністрації. Вчитель як такий при роботі в школі не дуже багато вибору має та місця для будь якого маневру, через що якість освіти у нас зараз бажає кращого.
Почитайте про ознаку д’Ламбера, в цьому і була суть задачі, перевірити, що сума всіх елементів які записані у файл > 1. До задачі ж дається пояснення, що ряд скінченний і навіть сказано за яким принципом це визначити. Я стосовно того, що суто люди не знають, як з використанням програмування можна прочитати файл та записати його.
І так, Ви праві, з моєї це лише з моє точки зору вони не праві та задачі легко вирішуються. Але з їхнього боку це зробити не можливо і вони досі вчителюють, а я ні. Отже в глобальному вони кращі вчителі, а я краще як програміст — тому і продався та вигорів як вчитель.
Проблема не у вчителях, проблема в системі, програмування повинно бути лише в оглядовому форматі за одну тему розглянути що є типи даних та стандартні структури і забути про це, далі поглиблено факультатив. Ну і розподіляти вчителів з тими чи іншими здібностями на позиції які краще підходять.
А ще цікавий момент, що майже половина всього курсу інформатики з 2го по 11й клас повторюється десь так 3 рази. Алгоритмізація та програмування займає десь близько 1\4 всього курсу. І більшість дітей навіть файли створювати на диску не вміють, не те щоб писати код. Бачив цікаві підходи і з тим як вчити програмування коли діти самі можуть вирішити, що хочуть зробити і одну чверть пишуть створюють міні проект. Але є підходи типу почитати з підручника як вписати в коло квадрат, або ще гірше коли заходиш в клас і бачиш половина в телефонах у RAID, а хто за комп’ютерами у WOT.
Навіть в 11му класі учні не повинні сидіти 45 хвилин за комп’ютерами, а молодші класи взагалі можуть лише 10 хвилин за урок працювати за машинами. Звісно з цього ми і маємо, що це просто витрати часу і ніякого сенсу немає.
На папері програма готує програмістів які знають і офіс і операційні системи і python і навіть можуть сайти робити, але насправді це можуть робити десь
Система освіти у нас досі совкова, бо велика частина вчителів ще працювали при совку, а адміністрація 100% совкові люди, яким треба щоб всі були однакові і не переймаються знаннями(тут щодо всіх предметів).
Програма то може і є нормальною для вивчення програмування там є і Python(7-11 класи) і є HTML+JavaScript(11 клас) є і C++(класи поглибленого вивчення), але матеріал який внесений в цю програму абсолютно не актуальний і перевага надається речам, які не мають сенсу, але найбільша проблема це часто вчителі та найбільше адміністрації шкіл.
Наведу приклад останній рік моєї вчительської кар’єри(4 роки) працював я в школі з ухилом на інформатику. Всього в школі було 4 вчителі інформатики і крім мене ніхто не міг написати нічого складнішого за обрахунок степені числа в Pascal. В програмі звісно що є Python, але оскільки всі вчителі вважають, що «python -це відстала і застаріла мова програмування, якою ніхто не користується» — то двоє інших вчителів вирішили давати «більш сучасну та важливу» Delphi. Ще один вчитель давав python, але учні просто перепсували з підручника код який на екрані намалює коло з вписаним квадратом(11 клас). І найцікавіше, коли всі знають, що в школі є лише один вчитель зі знанням хоч якихось мов програмування — мене ставлять на
Виходить, що всі знають, що є 4 вчителі, двоє з яких ще профільні в математиці(та сильні з офісними пакетами, що треба молодшій школі) і лише один знає програмування, ставлять людей які математики на старші класи, а знаючого програмування там де програмування не потрібне.
Так само ці ж вчителі готують до олімпіад з програмування, а коли отримують завдання, які були в попередні роки кажуть «та таке неможливо зробити».
P.S. Олімпіадна задача це взяти числи з файлу порахувати чи це збіжний ряд і записати у файл
я про те, що податки близькі до зарплати вчителя