Порівнюю просто як «стандартні» методи роботи індустрії. В Україні це ПП. В Європі — найм повноцінний. Вони дійсно не ідентичні, але стандартні. Умовний «чеський фоп» має додаткові затрати у вигляді соцільних платежів, думаю ми тут однаково розуміємо, що в Європі переваги найму повноцінного дуже «недешеві» ? :) В Україні ж різниця відверто «аморфна». Пенсії один фіг нікому не світять нормальні, медицина що так що так «безкоштовна» :)
Тому я таки не бачу проблеми у своєму порівнянні. Бо воно саме про «стандартні» схеми найми які забезпечать «нормальні» умови існування комфортні в державі. В ЄС я не знаю країн де схема ПП максимально комфортною є в плані соціалки. Можливо такі і є. Але впевнений, що переважна більшість — ні)
Закріпитись = отримати право більш довготривалого перебування. Наприклад відома фріланс візами Естонія чітко зобовязує звалити із країни через рік або максимум чи то півтора чи два. Тобто режим фріланс візи = режиму довготривалого туризму. Після якого юридично зобовязаний звалити нафіг з країни. Хорватська віза має схожі обмеження. Тобто багато цих віз не дають можливості лишитись «надовго» якщо перший рік сподобався. Але більшість хто на ці візи облизується — про це так глибоко не копали просто :)
так, у них як і в США і ще в багатьох є мінімум із якого подохідний не платиться. Більше того, цей ліміт як правило гнучкий, залежить від складу родини і її доходів в цілому а не лише окремого платника податків.
Ну я знаю дофіга ІТшників які в режимі нинішнього «біженця» осіли у Франціях, Нідерландах, Швеціях, Даніях )) Всі — не дешеві і всім точно «нафіг не потрібні» фрілансери в плані віз. Але на сьогодні в режимі «біженця» там сидіти можна )) Що буде до кінця року — буде видно. Але вони навряд чи будуть отримувати дані від податкової України, тому юридично уникнути оподаткування напевно таки можна буде... І лишається лише питання «моралі». Хоча, можливо щось придумають як «вжучити» :)
Факт. А от «за бугром» файлити приватні податки займе трохи більше :) В тому і «жаба», що хочеться щоб 5 хвилин або взагалі хтось інший робив)
Тут плюс. По «закрепляться» ще варто додати, що більшість фрілансер віз якраз задизайнені таким чином, щоб закріпитись не можна було. Єстонія як чіткий приклад.
Так точно. «не виключено» що щось дозволять. Але що і як — вирішать ближче до кінця податкового року))
Там заголовок і начинка трохи відрізняються... щось Дзеркало пішло шляхом «жовтої» преси ))) Раджу таки читати суть і начинку. Там «не все так однозначно» :))
Кожна країна сама вирішує треба їй «фрілансери» чи не треба. І відповідно готує для них такі візові програми чи ні. Мова іде про те, що власне кожна країна буде робити цей вибір і його треба поважати а не абьюзити, от і все. Якщо країна апрувить — питання чітке. Якщо ні — випетлювати мимо не є гуд))
Пассаж про різні податки не зрозумів взагалі. Яка різниця які ще податки є. Є житель країни. Він платить подохідний податок.
Більшість країн що цю схему просувають — мають «пляжно рекреаційний» тип економіки. І для них це лише посилення довготривалого туризму, який є суттєвою частиною бюджету.
Ключовий поінт — ці схеми не мають ніякого відношення до українських «біженців». вони були є і ними можна користуватись будь коли :) Але, наш брат чомусь переважно хоче в інші країни ЄС... ))))
Камон, шаблони про «удальонку» в 2022му році? Серйозно?) Типу «нормальні продуктові контори в Лондоні і Амстердамі» не працюють по «удальонці»? :) Всі хто на удальонці — мудаки? :))) Поржав короче.
Пардон, але я не дискутую про те, хто косить маржу в аутсорсі. До чого тут це все взагалі? Мій поінт простий — умовний «середній» ІТшник, що має в Україні 4к «чистими»... не будучи «рокстаром» в умовній Польщі\Чехії\Словакії\Італії таку ж «середню» собі знайде десь на
Це не дискусія про те, чи ПОТРІБНО це міняти. Тут вже кожен для себе визначає ціну «комфорту\безпечи ітд». Я особисто вважаю, що вони і більше 15% доходу коштують)) але дискусія не про це. А про те, що «середній не рок стар» на руки середньо в суттєвій частині ЄС отримає менше.
По країнам — Британія за дужками, мова йде про ЄС. Простіше перерахувати ті, де це буде не так. Вся північна Європа, Німеччина, Бенілюкс, Франція, DACH країни. Здається все. У всіх інших «середній» рівень на руки «середнього» «іт трудяги» може вийти меншим. Тому мова про умовні 50% (дивлячись по чому міряти, країни, площа, населення) :)
В плані «сієсти», або того, що зараз називають у світі life\work balance — в Європейських компаніях дійсно комфортніше, конфермлю із особистого досвіду))) В плані ЗП ж — окремі «рокстарс» не пропадуть ні там ні тут. Мова іде про «середній» рівень який власне «усереднений». Ніхто в Європі умовному 5ти-7ми річного досвіду спецу «середньому» платити більше ніж у нас не буде на 30%. А саме стільки зжеруть сумарно податки з обох сторін. Тому «середній» рівень на такий ж «нет» навряд вийде. Але виключення будуть всюди.
я про «після податків» а не до. Але в певних країнах частина з яких (залежно від країни) буде зписана автоматично самою компанією (не всюди). Відповідно навіть gross в певних країнах буде меншим ніж в Україні «середньостатистично». Я проводив співбесіди вже із жителями порядка 10 європейських країн в поточну команду. Можу сказати що в
Це точно. У нас народ хоче і в ЄС сісти і щоб правила ЄС на нього не розповсюджувались )))
це все те, заради чого «біженці» хочуть там сидіти)) Безпека, чистота, комфорт, парки, ітд ітп. І що оплачується громадянами (чи постійними жителями) країни із її бюджету. Воно з повітря не взялось. І сидіти «на всьому готовому» не сплачуючи у країні ніфіга, як мінімум «по совковому». Хоча б з моральної точки зору. Кожна країна сама обирає свою податкову схему. Десь менший податок із доходів фізособи, як ви вірно замітили, десь більший. Але це балансується іншими податками. В кожному разі, сидіти і не платити ніякого подохідного, це в лонг рані тупо намахалово. Але, нажаль, совок у нас 80 років в людях виховував, що «спільне = нічиє» і його треба красти, ломати і плювати на нього.
Економіка має бути мобілізована. У нас занадто граються у «нормальну» економіку. Так війни не виграються. Нажаль. Хоча конкретно «кущі і лавки» мають соціальний аспект, бо переважно надають роботу тим, хто іншої не мав би і інакше утримувався би державою. Тому кущі і лавки скоріше плюс. А от коллектор може почекати. Гроші краще спрямувати на те, що доводиться донатити на базові речі мобілізованим. Але це теорія. Бо наше бюджетне законодавство то «дічь» ще та))
30% в Україні це що за податковий режим такий? :) Я так розумію, це реверанс в сторону курсової різниці? Я думаю її до кінця року в якусь сторону таки розкрутять. Тому я б не будував навколо цих «30%» довготривалих порівнянь. Хоча з нашою владою все можливо